تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • پیام تسلیت تریتا نیوز به همکار بانک سپه

  • پیام مدیرعامل بانک مهر ایران به مناسبت ایام سوگواری پایان ماه صفر

  • مراسم تودیع و تكریم مهدی سرابندی و معارفه مهدی ملاحسینی سرپرست مدیریت امور حوزه مدیریت و روابط عمومی برگزار شد

  • اعلام كانال های ارتباطی بانك ملت برای اطلاع رسانی به سهامداران

  • بانک مهر ایران در مسیر حمایت از اصناف؛ پرداخت ۲۰۶ هزار فقره تسهیلات در چهار ماه

  • گام موثر بانک صادرات ایران در حمایت از اشتغال/ اعطای تسهیلات به بخش صنعت 72 درصد رشد کرد

  • پیام تسلیت مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت ایام دهه آخر ماه صفر

  • راهبرد مشترک بانک تجارت و شرکت ملی صنایع مس برای توسعه همکاری‌ها

  • عبور دارایی‌های تحت مدیریت «تمدن» از ۱۵۰ همت

  • پیام مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری پایان ماه صفر

سلامت
صفحه اصلی›سلامت›رژیم غذایی چه تاثیری بر سرطان پستان دارد؟

رژیم غذایی چه تاثیری بر سرطان پستان دارد؟

توسط اپراتور خبر
1397-05-03
متخصصان علوم پزشکی در آمریکا بر اساس نتایج مطالعه‌ای تاکید کردند که رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات خطر ابتلا به سرطان پستان را کاهش می‌دهد.

اغلب گفته می‌شود عادات غذایی در کاهش خطر سرطان نقش دارد. اکنون گروهی از پزشکان و محققان در مطالعه جامعی مشاهده کردند که رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزی در کاهش خطر ابتلا به سرطان پستان موثر است.

همچنین پیش از این مطالعه‌ای انجام گرفته که نشان می‌دهد افرادی که به میزان فراوانی از خوراکی‌ها و مواد غذایی فرآوری شده مصرف می‌کنند بیشتر در معرض ابتلا به سرطان هستند.

علاوه بر این، در گذشته محققان مدعی شده بودند که رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزی می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پستان را کاهش دهد. هر چند، برخی از محققان معتقدند وجود این رابطه قطعی نیست.

به تازگی گروهی از متخصصان علوم پزشکی در آمریکا به جزئیات بیشتر رابطه بین وجود میوه و سبزی فراوان در رژیم غذایی و خطر ابتلا به سرطان پستان پرداختند. این مطالعه جدید نه تنها حاکی از آن است که مصرف مقدار فراوانی میوه و سبزی خطر ابتلا به سرطان پستان را کاهش می‌دهد بلکه به میزان میوه و سبزی که فرد باید در طول روز مصرف کند تا خطر ابتلا به این بیماری را کاهش دهد، اشاره شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد زنانی که روزانه بیش از پنج و نیم وعده میوه و سبزی مصرف می‌کنند ۱۱ درصد کمتر در معرض ابتلا به سرطان پستان هستند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=62961

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • سلامت

    آیاخوردن سیب در تقویت ایمنی بدن و کاهش فشارخون مفید است!!

    1398-06-23
    توسط مهناز خدادوست
  • سلامت

    توصیه به پرهیز از مصرف «شیر پرچرب» پشتوانه‌ علمی ندارد

    1396-03-29
    توسط اپراتور خبر
  • سلامت

    بی خطرسازی پسماند عفونی در بیمارستان‌ها مورد تائید نیست

    1396-07-27
    توسط اپراتور خبر
  • سلامت

    تقویت عملکرد مغز با محصولات غنی شده

    1397-07-10
    توسط مهناز خدادوست
  • سلامت

    قبل از کاشت مو چه آمادگی لازم است ؟

    1395-12-02
    توسط مهناز خدادوست
  • سلامت

    با این کار چاقی را درکودکان کنترل کنید

    1396-09-07
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • پیام تسلیت تریتا نیوز به همکار بانک سپه

    توسط مهناز خدادوست
    1405-05-21
  • پیام مدیرعامل بانک مهر ایران به مناسبت ایام سوگواری پایان ماه صفر

    توسط مهناز خدادوست
    1405-05-21
  • مراسم تودیع و تكریم مهدی سرابندی و معارفه مهدی ملاحسینی سرپرست مدیریت امور حوزه مدیریت ...

    توسط مهناز خدادوست
    1405-05-20
  • اعلام كانال های ارتباطی بانك ملت برای اطلاع رسانی به سهامداران

    توسط مهناز خدادوست
    1405-05-20
  • بانک مهر ایران در مسیر حمایت از اصناف؛ پرداخت ۲۰۶ هزار فقره تسهیلات در چهار ...

    توسط مهناز خدادوست
    1405-05-20
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    1396-03-20
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    1396-11-23
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    1396-02-23
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    1396-07-29
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    1396-03-16
  • پرسیلاک
    در
    1404-09-22

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    1401-03-18

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    1401-02-17

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    1401-02-17

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    1401-02-06

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است