تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • تجلیل رئیس گروه علوم پایه فرهنگستان علوم پزشکی از بنیانگذار خیریه یاس در کرمان

  • نگاهی به فیلم «پیاده‌روی طولانی»/ لذت بردن از مسیر

  • اعتماد گسترده مشتریان به بانک ایران‌ زمین در بهره‌ برداری از خدمات حضوری و دیجیتال

  • پیوند نرم بانک تجارت با کارآفرینی خرد / توانمندسازی کارآفرینان در دستور کار / طلوع «امید نو» در کسب‌وکار‌های نوپا

  • موسسه اعتباری ملل، در مسير تحول و ارتقاء

  • نخستین دستگاه «سولارواش» ساخت چادرملو توسط رییس هیأت عامل ایمیدرو رونمایی شد 

  • آزمون استخدام بانک سینا با حضور ۱۲هزار داوطلب برگزار شد

  • ایمیدرو از ایده‌های نوآورانه جشنواره «ایما» در بخش معدن حمایت خواهد کرد

  • شور، شکوه و سرور؛ سه‌گانه درخشان جشنواره ورزشی بیمه ایران

  • سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در غرفه ایمیدرو: شرکت‌های فولادی از دانش‌بنیان‌ها حمایت کنند

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›روابط عمومی عنصر حیات بخش سازمان است

روابط عمومی عنصر حیات بخش سازمان است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۲-۲۷

تریتا نیوز -سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ روابط عمومی و ارتباطات و اصحاب رسانه تبریک گفت و روابط عمومی را عنصر حیات بخش سازمان دانست.

 

استاد حوزه ارتباطات را حوزه وسیع و بی پایانی دانست که همچون شاخه های در هم تنیده، بخش های مختلف یک کسب و کار را در داخل و خارج به هم مرتبط می کنند و با آگاهی بخشی و رویکردی هدفمند، محصول و محتوای مدنظر را به کاربران و مشتریان می رساند.

 

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین روابط عمومی هوشمند را نقش کلیدی در رهبری یک مجموعه اقتصادی یا تولیدی بیان کرد و گفت: روابط عمومی هوشمند ابزار موثری در انتقال استراتژی های یک سازمان به کارکنان آن سازمان و نیز عامل انتقال دقیق خدمات و سرویس های مجموعه به مشتریان و کاربران است.

 

استاد معتقد است در دنیای امروز و رقابت گسترده در بین برندهای مختلف در بازار، تنها روابط عمومی هوشمند است که می تواند با جمع آوری اطلاعات و داده کاوی، نیاز های مشتریان را بررسی و استراتژی و نقشه راه کمپین های تبلیغاتی خود را طراحی می کند.

 

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین یکی از اقدامات موثر در ایجاد ارتباط با جامعه هدف و پایه گذاری یک روابط عمومی هوشمند و داده محور را ایجاد تعامل مدرن با مشتریان می داند و معتقد است دیگر زمان و مکان برای کاربر معنایی ندارد و در لحظه به دنبال دریافت سرویس و محصول مورد نیاز خود می گردد.

 

استاد خاطر نشان کرد: روابط عمومی هوشمند با ایجاد بستر و زیرساخت ارتباطی از طریق کانال های رسمی یک سازمان یا مجموعه در فضای مجازی به صورت آنلاین و در لحظه به سوالات و مشکلات کاربران پاسخ می دهد. علاوه بر این مرکز ارتباط با مشتریان، نقطه عطف سازمان و مشتری است که به صورت مستقیم مسائل مشتریان و حتی بخش های مختلف سازمان را پیگیری و حل و فصل می کند.

 

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین تلاش یک روابط عمومی هوشمند را در درجه اول افزایش آگاهی مشتری از خدمات و سرویس های سازمان دانست و افزود: برای این کار با توجه به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در فضای مجازی همچون ویدئو مارکتینگ، اس.ام.اس مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و بنری، پادکست های آموزشی، محتوای مورد نیاز را تولید و منتشر می کند.

 

سید محمد حسین استاد در پایان گفت: ما در روابط عمومی بانک ایران زمین با راه اندازی اولین وبلاگ تخصصی در حوزه بانکی به نام بانکست، در تلاش هستیم تا با انتشار محتوای مطلوب در حوزه های آموزش سرویس ها و خدمات بانکی و بانکداری دیجیتال بر پایه سئو، نیازهای مشتریان و علاقه مندان به این حوزه را جلب کنیم.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=165809

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به عرضه اولیه سهام گروه مالی سپهر در هفته آینده: تمامی وجوه ...

    ۱۳۹۹-۰۶-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    به‌روز رسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک مسکن در ترازی بسیار بالا به تأمین مالی نهضت ملی مسکن کمک کرده است

    ۱۴۰۳-۱۰-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پرداخت ۳۶ هزار میلیارد ریال سهم‌الشرکه نهضت ملی در بانک مسکن خراسان جنوبی

    ۱۴۰۴-۰۵-۰۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رییس جدید اداره امور شعب شرق تهران منصوب شد

    ۱۴۰۳-۰۲-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    درخشش بانوان بیمه تجارت‌نو در همایش مدیریت ریسک و بیمه

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • تجلیل رئیس گروه علوم پایه فرهنگستان علوم پزشکی از بنیانگذار خیریه یاس در کرمان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۳۰
  • نگاهی به فیلم «پیاده‌روی طولانی»/ لذت بردن از مسیر

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۳۰
  • بانک ایران زمین

    اعتماد گسترده مشتریان به بانک ایران‌ زمین در بهره‌ برداری از خدمات حضوری و دیجیتال

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۳۰
  • پیوند نرم بانک تجارت با کارآفرینی خرد / توانمندسازی کارآفرینان در دستور کار / طلوع ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۳۰
  • موسسه اعتباری ملل، در مسير تحول و ارتقاء

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۳۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است