تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • نقش صندوق تامین خسارت‌های بدنی در پرونده قتل «الهه حسین نژاد»

  • برای ساختن استقلال قوی، درخشان و قهرمان در کنار تیم مدیریتی و هواداران هستیم

  • دکتر احمدی: بانک شهر آماده حمایت از ایده ها و طرح های دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد است

  • حضور بانک دی در دو نمایشگاه «صنعت مالی» و «ایران هلث»

  • بررسی پیش‌نویس سیاست ملی دارویی کشور

  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آماده جهش از ۲۰ به ۴۰ میلیون مشتری می‌شود

  • آقاجانلو خواسته های سه گانه صنایع معدنی از دولت را اعلام کرد/ “برطرف شدن شوک هزینه های برق و گاز”، “هدایت سود شرکت ها به سمت توسعه” و “مشارکت صندوق توسعه ملی در انتقال آب از دریای عمان”

  • حضور فعال و موثر بانک ملی ایران در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

  • تحقق رویای خانه‌دار شدن با طرح «تملی» بانک ملی ایران

  • هشدار بانک ملی ایران درباره کلاهبرداری سایبری به روش ارسال پیامک و تماس جعلی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›روابط عمومی عنصر حیات بخش سازمان است

روابط عمومی عنصر حیات بخش سازمان است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۲-۲۷

تریتا نیوز -سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ روابط عمومی و ارتباطات و اصحاب رسانه تبریک گفت و روابط عمومی را عنصر حیات بخش سازمان دانست.

 

استاد حوزه ارتباطات را حوزه وسیع و بی پایانی دانست که همچون شاخه های در هم تنیده، بخش های مختلف یک کسب و کار را در داخل و خارج به هم مرتبط می کنند و با آگاهی بخشی و رویکردی هدفمند، محصول و محتوای مدنظر را به کاربران و مشتریان می رساند.

 

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین روابط عمومی هوشمند را نقش کلیدی در رهبری یک مجموعه اقتصادی یا تولیدی بیان کرد و گفت: روابط عمومی هوشمند ابزار موثری در انتقال استراتژی های یک سازمان به کارکنان آن سازمان و نیز عامل انتقال دقیق خدمات و سرویس های مجموعه به مشتریان و کاربران است.

 

استاد معتقد است در دنیای امروز و رقابت گسترده در بین برندهای مختلف در بازار، تنها روابط عمومی هوشمند است که می تواند با جمع آوری اطلاعات و داده کاوی، نیاز های مشتریان را بررسی و استراتژی و نقشه راه کمپین های تبلیغاتی خود را طراحی می کند.

 

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین یکی از اقدامات موثر در ایجاد ارتباط با جامعه هدف و پایه گذاری یک روابط عمومی هوشمند و داده محور را ایجاد تعامل مدرن با مشتریان می داند و معتقد است دیگر زمان و مکان برای کاربر معنایی ندارد و در لحظه به دنبال دریافت سرویس و محصول مورد نیاز خود می گردد.

 

استاد خاطر نشان کرد: روابط عمومی هوشمند با ایجاد بستر و زیرساخت ارتباطی از طریق کانال های رسمی یک سازمان یا مجموعه در فضای مجازی به صورت آنلاین و در لحظه به سوالات و مشکلات کاربران پاسخ می دهد. علاوه بر این مرکز ارتباط با مشتریان، نقطه عطف سازمان و مشتری است که به صورت مستقیم مسائل مشتریان و حتی بخش های مختلف سازمان را پیگیری و حل و فصل می کند.

 

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین تلاش یک روابط عمومی هوشمند را در درجه اول افزایش آگاهی مشتری از خدمات و سرویس های سازمان دانست و افزود: برای این کار با توجه به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در فضای مجازی همچون ویدئو مارکتینگ، اس.ام.اس مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و بنری، پادکست های آموزشی، محتوای مورد نیاز را تولید و منتشر می کند.

 

سید محمد حسین استاد در پایان گفت: ما در روابط عمومی بانک ایران زمین با راه اندازی اولین وبلاگ تخصصی در حوزه بانکی به نام بانکست، در تلاش هستیم تا با انتشار محتوای مطلوب در حوزه های آموزش سرویس ها و خدمات بانکی و بانکداری دیجیتال بر پایه سئو، نیازهای مشتریان و علاقه مندان به این حوزه را جلب کنیم.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=165809

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملی ایران برگزار شد

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    آیین معارفه مدیرعامل جدید بانک ملت با حضور مدیران وزارت اقتصاد برگزار شد

    ۱۴۰۲-۱۲-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اعلام جوایز جشنواره بزرگ قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک سپه

    ۱۴۰۲-۰۴-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    طرح وام قرض‌الحسنه «آفتاب» بانک سینا رونمایی شد

    ۱۴۰۲-۰۳-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نائب رئیس اتاق اصناف ایران: نرخ سود تسهیلات اصناف آسیب‌دیده صرفه اقتصادی ندارد

    ۱۳۹۹-۰۳-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پيام تبريک مديرعامل شركت پاكسان به مناسبت ۱۱ ارديبهشت روز جهانی كار و كارگر

    ۱۴۰۰-۰۲-۱۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • نقش صندوق تامین خسارت‌های بدنی در پرونده قتل «الهه حسین نژاد»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • برای ساختن استقلال قوی، درخشان و قهرمان در کنار تیم مدیریتی و هواداران هستیم

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • دکتر احمدی: بانک شهر آماده حمایت از ایده ها و طرح های دانشجویان و اساتید ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • حضور بانک دی در دو نمایشگاه «صنعت مالی» و «ایران هلث»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • بررسی پیش‌نویس سیاست ملی دارویی کشور

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است