تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • حلقه‌های مفقوده توسعه صنعت پتروشیمی

  • انتشار عملکرد یک‌ساله «فارس» در کدال؛ جهش ۶۳ درصدی سود بزرگ‌ترین هلدینگ بازار سرمایه ایران/ رکورد سود عملیاتی هلدینگ خلیج‌فارس شکست

  • آقاجانلو: آمادگی بخش معدن ایران برای توسعه صادرات و ارایه خدمات فنی به ازبکستان / توجیمیرزایوا: تمایل اُزبک ها برای واردات محصولات فولادی از ایران

  • تداوم سیر صعودی عملکرد چادرملو در مردادماه

  • وام مکمل ۱۰۰ میلیونی برای ساخت مسکن در راه است/ امیدواریم سیستم بانکی پای کار بیاید

  • آقاجانلو: زمینه صادرات محصولات صنایع معدنی به اوراسیا فراهم شود

  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را پرداخت و کمترین معوقات را ثبت کرد

  • کنسرت نمایش هنرجویان موسیقی کودک

  • هر وام، یک مهربانی؛ هر مشتری، یک لبخند / ۱.۵ میلیون نفر از ۱۴۰ همت مهربانی بهره‌مند شدند

  • معاملات طلا و نقره در بورس کالا مصداق تحقق شعار سال

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است

ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۱-۳۱

تریتا نیوز : مفهوم کلمه “تجربه مشتری” یکی از مفاهیمی است که در کسب و کارهای امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. تجربه مشتری نتیجه ی درک مشتری از تعامل با یک کسب و کار یا سازمان است. می توان گفت از زمانی که یک فرد به عنوان مراجعه کننده یا درخواست کننده خدمات وارد یک کسب و کار، سازمان یا فضای مجازی و اینترنت می شود، تا زمانی که تعامل بین مشتری و مجموعه به پایان می رسد، این مفهوم شکل می گیرد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی؛ مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین خلق یک تجربه مشتری موثر، عالی و لذت بخش را از ویژگی های این بانک بیان کرد و گفت: در دنیای امروز مبنای رقابت با دیگر فعالان اقتصادی براساس میزان رضایت و کسب تجربه مطلوب مشتریان سنجیده می شود.

شیروانی افزود: بانک ایران زمین با ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مشتریان از طرق مختلف همچون شعب، سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مرکز ارتباط با مشتریان که به صورت شبانه روز پاسخگوی مشتریان هستند، توانست سلایق مختلف را بسنجد و با توجه به نیازهای مشتریان خدمات متمایز و جدید طراحی و ارائه دهد.

قائم مقام بانک ایران زمین ایجاد تغییرات در ساختار و خدمات هر سازمان را اقدامی سخت بیان کرد و گفت: هر تغییری با بازخوردهای متفاوت از درون و بیرون مجموعه مواجه است و بانک در این مدت با پشتکار و تلاش همه همکاران توانست این چالش را با موفقیت پشت سر بگذارد و وارد مرحله جدیدی در حوزه خدمات بانکی که همان بانکداری دیجیتال است شود.

شیروانی خاطرنشان کرد: با بررسی های صورت گرفته در حوزه خدمات دیجیتال، میزان “تلاش مشتری” افزایش داشته است. با توجه به شاخص های تلاش مشتری می توان فهمید که مشتریان کمترین تلاش فیزیکی را برای دریافت خدمات در کمترین زمان داشته اند و برای انجام امور بانکی خود مثل انتقال وجه یا افتتاح حساب، کمترین تلاش ذهنی را صرف کرده اند که در نهایت موجب رضایت و تجربه موثر مشتریان شده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=144756
تگ ها بانک ایران زمینسنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از بیمارستان فوق تخصصی شهریار تبریز

    ۱۳۹۸-۰۲-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری همایش روسای شعب استان گیلان

    ۱۳۹۸-۰۱-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    کاهش ساعت کاری شعب بانک ایران زمین

    ۱۳۹۸-۱۲-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    طرح تسهیلاتی یکتای ایران زمین تا خرداد ۱۳۹۹ تمدید شد

    ۱۳۹۸-۱۲-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اما و اگر های یک حاشیه سازی برای یک بانک خصوصی / تحلیل آری فضاسازی خیر

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بنیان بانکداری دیجیتال بر روی تجربه مشتری استوار است

    ۱۳۹۷-۱۲-۰۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • حلقه‌های مفقوده توسعه صنعت پتروشیمی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۰۴
  • انتشار عملکرد یک‌ساله «فارس» در کدال؛ جهش ۶۳ درصدی سود بزرگ‌ترین هلدینگ بازار سرمایه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۰۴
  • آقاجانلو: آمادگی بخش معدن ایران برای توسعه صادرات و ارایه خدمات فنی به ازبکستان / ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۰۴
  • تداوم سیر صعودی عملکرد چادرملو در مردادماه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۰۴
  • وام مکمل ۱۰۰ میلیونی برای ساخت مسکن در راه است/ امیدواریم سیستم بانکی پای کار ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۰۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است