تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • امکان ثبت‌نام در طرح فروش خودرو برقی محصولات سایپا با ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون

  • تجلیل مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از همسر شهید علی صمدزاده

  • پیاده‌روی خانوادگی کارکنان بیمه آسیا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره برگزار شد

  • عملکرد مثبت بانک ایران ‌زمین در پرداخت تسهیلات تکلیفی از ابتدای سال ۱۴۰۴

  • تلخ و شیرینِ زنانی پرانرژی در کمدی “دو روز دیرتر ” 

  • معاون وزیر نفت در بازدید از پتروشیمی بندرامام: پتروشیمی بندر امام، یکی از بازیگران اصلی کاهش اتلاف انرژی در کشور است/ در طرح تحولی بندرامام نوین، واحدهای قدیمی با فناوری‌های جدید جایگزین می‌شوند

  • رئیس فراکسیون نظارت بر نفت، گاز و پتروشیمی: پروژه‌های جدید بندرامام روند مناسبی دارند/ مدیرعامل پتروشیمی بندرامام: در مسیر هوشمندسازی و توسعه انرژی‌های پاک حرکت می‌کنیم

  • در نشست بررسی چالش‌ها و مسائل پتروشیمی اروند مطرح شد؛ همگرایی دولت و مجلس برای بهبود فضای کسب و کار در صنعت پتروشیمی

  • محمد شریعتمداری خبر داد؛اعلام آمادگی بیش از ۲۸۷ شرکت دانش‌بنیان برای حضور در پتروفن ۱۴۰۴/ پتروفن بازوی نوآوری صنعت پتروشیمی می‌شود

  • هم‌ افزایی موسسه اعتباری ملل و استانداری خراسان رضوی؛ آغاز دور جدیدی از همکاری‌های استراتژیک

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است

ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۱-۳۱

تریتا نیوز : مفهوم کلمه “تجربه مشتری” یکی از مفاهیمی است که در کسب و کارهای امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. تجربه مشتری نتیجه ی درک مشتری از تعامل با یک کسب و کار یا سازمان است. می توان گفت از زمانی که یک فرد به عنوان مراجعه کننده یا درخواست کننده خدمات وارد یک کسب و کار، سازمان یا فضای مجازی و اینترنت می شود، تا زمانی که تعامل بین مشتری و مجموعه به پایان می رسد، این مفهوم شکل می گیرد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی؛ مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین خلق یک تجربه مشتری موثر، عالی و لذت بخش را از ویژگی های این بانک بیان کرد و گفت: در دنیای امروز مبنای رقابت با دیگر فعالان اقتصادی براساس میزان رضایت و کسب تجربه مطلوب مشتریان سنجیده می شود.

شیروانی افزود: بانک ایران زمین با ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مشتریان از طرق مختلف همچون شعب، سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مرکز ارتباط با مشتریان که به صورت شبانه روز پاسخگوی مشتریان هستند، توانست سلایق مختلف را بسنجد و با توجه به نیازهای مشتریان خدمات متمایز و جدید طراحی و ارائه دهد.

قائم مقام بانک ایران زمین ایجاد تغییرات در ساختار و خدمات هر سازمان را اقدامی سخت بیان کرد و گفت: هر تغییری با بازخوردهای متفاوت از درون و بیرون مجموعه مواجه است و بانک در این مدت با پشتکار و تلاش همه همکاران توانست این چالش را با موفقیت پشت سر بگذارد و وارد مرحله جدیدی در حوزه خدمات بانکی که همان بانکداری دیجیتال است شود.

شیروانی خاطرنشان کرد: با بررسی های صورت گرفته در حوزه خدمات دیجیتال، میزان “تلاش مشتری” افزایش داشته است. با توجه به شاخص های تلاش مشتری می توان فهمید که مشتریان کمترین تلاش فیزیکی را برای دریافت خدمات در کمترین زمان داشته اند و برای انجام امور بانکی خود مثل انتقال وجه یا افتتاح حساب، کمترین تلاش ذهنی را صرف کرده اند که در نهایت موجب رضایت و تجربه موثر مشتریان شده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=144756
تگ ها بانک ایران زمینسنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    آمادگی بانک ایران زمین برای ارائه خدمات به زائران اربعین

    ۱۳۹۸-۰۷-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    عیدی هوشمند بانک ایران زمین؛کارت هدیتو خودت شارژ کن

    ۱۳۹۷-۱۲-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط بانک ایران زمین

    ۱۳۹۷-۱۲-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تعطیلی شعب بانک ایران زمین در استان های لرستان و کهکیلویه و بویر احمد به منظور پیشگیری از شیوع کرونا

    ۱۳۹۹-۰۸-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    داستان استفاده از دستگاه خوددریافت بانک ایران زمین در ساعت ۱۲ شب!

    ۱۴۰۰-۰۶-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بیست و نهمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

    ۱۳۹۹-۰۹-۰۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • امکان ثبت‌نام در طرح فروش خودرو برقی محصولات سایپا با ارائه حساب وکالتی بانک توسعه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۴
  • تجلیل مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از همسر شهید علی صمدزاده

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۴
  • پیاده‌روی خانوادگی کارکنان بیمه آسیا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره برگزار شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۴
  • بانک ایران زمین

    عملکرد مثبت بانک ایران ‌زمین در پرداخت تسهیلات تکلیفی از ابتدای سال ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۴
  • تلخ و شیرینِ زنانی پرانرژی در کمدی “دو روز دیرتر ” 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است