تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • شرکت ملی صنایع مس ایران، سومین شرکت معدنی کشور در صرفه‌جویی ارزی ناشی از بومی‌سازی

  • رئیس هیأت‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران: ساخت داخل باید از نظر کیفیت و قیمت با نمونه‌های خارجی رقابت کند

  • قدردانی از همکاران حوزه فناوری اطلاعات بانک مسکن/تاکید بر نقش تاثیرگذار حوزه فناوری در پیشبرد اهداف

  •  نگاهی به خدمات و حمایت‌های بیمه ایران در روزهای پرالتهاب جنگ ۱۲ روزه؛ از پایداری در ارائه خدمات تا تلاش برای آرامش مردم ایران+اینفوگرافی

  • نقدکردن غیرحضوری چک دیجیتال شبکه بانکی با «سپینو» بانک صادرات ایران

  • حمایت بانک مسکن از هموطنان آسیب دیده در جنگ تحمیلی/ پرداخت تسهیلات بدون سپرده گذاری به هموطنان آسیب دیده

  • از افتتاح حساب تا دریافت تسهیلات، همه چیز در یک اپلیکیشن

  • سوریه؛ جشن آزادی یا ضیافت ویرانی؟

  • داخلی‌سازی کامل Knit Mesh واحد تغلیظ کاستیک اروند، باتکیه‌بر دانش فنی ایرانی

  • مهر تأیید مجمع‌عمومی پتروشیمی آپادانا خلیج‌فارس بر اجرای طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش متانول

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مهم‌ترین رکن اجتماعی‌سازی کارکنان نهادینه کردن درک اهمیت خدمت به مشتریان و جامعه ایثارگری است

مهم‌ترین رکن اجتماعی‌سازی کارکنان نهادینه کردن درک اهمیت خدمت به مشتریان و جامعه ایثارگری است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۲-۰۹

تریتا نیوز : مدیرعامل بانک دی در جلسه اختتامیه دوره اجتماعی‌سازی کارکنان بدو خدمت بر ضرورت فرهنگ‌سازی خدمت به مشتریان و جامعه هدف بانک، خانواده معزز شهدا و ایثارگران در میان کارکنان تأکید کرد.

به گزارش تریتا نیوز  ؛علیرضا قیطاسی در بازدید از اداره آموزش این بانک با حضور در جلسه اختتامیه کارکنان بدو خدمت گفت: مهم‌ترین هدف این دوره آموزشی علاوه بر ارتقای مهارت‌ها و دانش امور بانکداری، آشناسازی نیروهای بدو خدمت با فرهنگ سازمانی بانک دی است.

وی افزود: مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی و مأموریت بانک دی، خدمت‌رسانی به مشتریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران است که امیدوارم این دوره آموزشی در نهادینه کردن اهمیت خدمت به جامعه ایثارگری موثر باشد.

قیطاسی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب در شعبه گفت: کارکنان شعب، صف مقدم بانک در خدمت‌رسانی به مشتریان و مهم‌ترین عامل در تعیین میزان رضایتمندی مشتری هستند و بر این اساس انتظار می‌رود یکایک کارکنان با پایبندی به اصل مشتری‌مداری و پاسخگویی سریع و نتیجه‌محور در افزایش رضایتمندی مشتریان بکوشند.

گفتنی است در دوره آموزشی اجتماعی‌سازی کارکنان که به مدت دو هفته برگزار شد کارکنان ضمن فراگیری دروس بانکداری داخلی، حقوق بانکی، تحویلداری، حسابداری، مبارزه با پولشویی و نرم‌افزار بنکو، با حضور در شعبه به صورت تجربی نیز با فرآیندهای بانکداری آشنا شدند.

در پایان این جلسه، مدیرعامل از سه فراگیر برتر این دوره آموزشی تقدیر کرد.

همچنین در حاشیه این دیدار، مدیرعامل بانک دی با حضور در سایر دوره‌های آموزشی مرکز آموزش با کارکنان و مدرسان این دوره‌ها گفت‌وگو کرد.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=145175

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    فرمول اختیاری محاسبه امتیازی مستمری، یک پیشنهاد اصلاحی برای آینده است

    ۱۴۰۳-۱۱-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ۸۳۰ هزار میلیون ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون ایلام پرداخت شده است

    ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حضور دکتر علی‌عسکری در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو

    ۱۴۰۳-۰۲-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بیمه کوثر بیمه شخص ثالث را بدون جریمه صادر می‌ کند

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فرصت برنده شدن ۷ وسپای رنگی را از دست ندهید

    ۱۴۰۲-۰۹-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری دوره آموزش سامانه مدیریت کارت در مدیریت استانی بانک ایران زمین

    ۱۴۰۲-۰۲-۲۳
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • شرکت ملی صنایع مس ایران، سومین شرکت معدنی کشور در صرفه‌جویی ارزی ناشی از بومی‌سازی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۲
  • رئیس هیأت‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران: ساخت داخل باید از نظر کیفیت و قیمت ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۲
  • قدردانی از همکاران حوزه فناوری اطلاعات بانک مسکن/تاکید بر نقش تاثیرگذار حوزه فناوری در پیشبرد ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۲
  •  نگاهی به خدمات و حمایت‌های بیمه ایران در روزهای پرالتهاب جنگ ۱۲ روزه؛ از ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۲
  • نقدکردن غیرحضوری چک دیجیتال شبکه بانکی با «سپینو» بانک صادرات ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است