تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بانک توسعه تعاون؛ موتور محرک عدالت اقتصادی در مناطق کم برخوردار

  • بخش عمده‌ای از تسهیلات بانک توسعه تعاون به بنگاه‌های کوچک و متوسط پرداخت می‌شود

  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی بانک ملی در صنایع ریسندگی کشور/نقش‌آفرینی در راه‌اندازی واحد ۸۰۰۰ تنی نخ یزد

  • دستاورد درخشان بانک صادرات ایران در شش ماه اول ۱۴۰۴

  • مدیرعامل پست‌بانک ایران: بهبود و ارتقاء شاخص‌های عملکردی شعب خراسان رضوی در اولویت است

  • معاون خدمات مالی تامین سرمایه خلیج‌فارس خبر داد؛ عرضه اولیه سهام اروند، بزرگترین تولیدکننده PVC کشور، بزودی در بورس تهران

  • در دومین پیش‌نشست همایش سالانه تطبیق مقررات در ایران عنوان شد: ضرورت الزام شرکتها به ارائه گزارش پایداری

  • در سند حمایت طلبی گروه علوم بهداشتی و تغذیه تاکید شد: ضرورت توجه به عوامل اجتماعی موثر بر سلامت در سیاست‌گذاری‌های کلان

  • انتشار بیش از ۴۰ همت اوراق گام و سپرده خاص از سوی بانك ملت

  • بومی‌سازی فناوری به روایت مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در نمایشگاه «تستا»

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۲-۰۸

یکی از مهمترین چالش های ذهنی مشتریان محصولات و خدمات هر سازمان، خدمات پس از فروش است، اما سازمان باید پیشتر به پاسخ این سوال فکر کند که «اگر مشتری با مشکلی مواجه شد، باید چه کند؟»

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان؛ پاسخگویی به سوالات، نیازها، مشکلات و خواسته های مشتریان، از الزامات هر سازمانی است و ساده سازی این فرایند پاسخگویی، باید به هر شکل و روشی در دستور کار باشد.

راه اندازی مرکز تماس، از ساده ترین ابزارهای برای تعامل با مشتری است، ولی در عین حال با افزایش تعداد مشتریان، تنوع بخشی به کانال های ارتباطی به منظور افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به آنها هم الزامی است.

شرکت بیمه تعاون با شناخت درست این مساله، ابزارهای متعددی را به منظور پاسخ به سوالات و راهنمایی مشتریان در نظر گرفته است. اطلاعات موجود نیز نشان می دهد این ابزارها نه تنها کانال ارتباطی خوبی با مشتریان ایجاد کرده، بلکه استقبال مشتریان از این کانال های متنوع نیز قابل توجه است.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد، همان طور که حق بیمه تولیدی شرکت بیمه تعاون در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۵۰ درصد افزایش یافته است، تعداد کل تماس های تلفنی وارد شده به مرکز ارتباط به مشتریان این شرکت نیز ۵۰ درصد بیشتر شده است. پاسخگویی به ۹۷ درصد از ۱۱۴ هزار تماس وارده در سال گذشته، از تمرکز جدید این مرکز بر لزوم پایایی ارتباط میان شرکت و مشتریان حکایت دارد.

برقراری سرویس Voice Mail به منظور دریافت نظرات مشتریان و پاسخگویی به آنها و ایجاد کانال های ارتباطی در فضای مجازی از طریق پلتفرم‌های واتساپ، تلگرام، بله، سروش و ایتا که امکان پاسخگویی همزمان را ایجاد کرده اند نیز، سطح این خدمت در بیمه تعاون را ارتقا داده است.

پاسخگویی آنلاین از طریق «رایچت» نیز که یک سیستم تعاملی توسعه یافته است، تجربه مطلوبی برای هر ارتباط مشتری با این شرکت است. به عبارت دیگر، اکنون مشتریان بیمه تعاون، از همه ابزارهای موجود از قبیل، تلفن، سایت اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی، می توانند به سادگی با این شرکت ارتباط برقرار کرده و خواسته های خود را مطرح کنند.

ویژگی هایی چون سرعت پاسخگویی، مستندسازی موارد مطرح شده، عدم وابستگی به زمان و مکان و امکان ارسال مستندات را می توان از جمله مزایای این کانال های ارتباطی دانست.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=185612

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    ۵۵۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمان پذیرش شدند

    ۱۳۹۹-۰۸-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام تشکر مدیرعامل موسسه اعتباری ملل از شرکت کنندگان در مراسم ترحیم مرحوم حاج محمد رضا مروجی

    ۱۴۰۲-۰۶-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    قدردانی استاندار البرز از بانک صادرات ایران بابت تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط

    ۱۳۹۹-۰۷-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    راه اندازی سامانه پیگیری فعالسازی سیم‌کارت‌های سرپرست خانوار

    ۱۳۹۹-۰۲-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    آزمون استخدامی و آزمون مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی همزمان در سراسر کشور برگزار شد

    ۱۳۹۹-۰۶-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پست برق اختصاصی پالایشگاه نفت سپاهان وارد مدار بهره برداری شد

    ۱۴۰۴-۰۷-۲۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بانک توسعه تعاون؛ موتور محرک عدالت اقتصادی در مناطق کم برخوردار

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۳
  • بخش عمده‌ای از تسهیلات بانک توسعه تعاون به بنگاه‌های کوچک و متوسط پرداخت می‌شود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۳
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی بانک ملی در صنایع ریسندگی کشور/نقش‌آفرینی در راه‌اندازی واحد ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۳
  • دستاورد درخشان بانک صادرات ایران در شش ماه اول ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۳
  • مدیرعامل پست‌بانک ایران: بهبود و ارتقاء شاخص‌های عملکردی شعب خراسان رضوی در اولویت است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است