تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • رشد حمایت بانک توسعه صادرات ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان؛ تقویت نقش فناورانه در اقتصاد کشور

  • رونمایی از سایت جدید موسسه اعتباری ملل: گام بزرگ در راستای تحول دیجیتال و ارتقاء خدمات بانکی

  • کیش اکسپو؛ امضای سه تفاهم نامه همکاری در گروه اقتصادنوین

  • کیش اکسپو؛ «نما» دو محصول جدید معرفی کرد

  • کیش اکسپو؛ ارائه خدمات تامین سرمایه نوین بر بستر بلاکچین

  • کیش اکسپو؛ امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک اقتصادنوین و گروه صنعتی ماموت

  • نباید به دنبال این باشیم که بخش خصوصی را زمین بزنیم

  • رکوردی تازه در مشارکت و اعتماد کارکنان؛ فصل نوینی در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

  • ساخت «باکت‌الویتور» پتروشیمی اروند؛ گامی مهم در مهندسی معکوس تجهیزات استراتژیک واحد شستشوی نمک

  • حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی صورت گرفت:تفاهم‌نامه همکاری بانک سینا و بنیاد علوی برای پرداخت بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی 

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۲-۰۸

یکی از مهمترین چالش های ذهنی مشتریان محصولات و خدمات هر سازمان، خدمات پس از فروش است، اما سازمان باید پیشتر به پاسخ این سوال فکر کند که «اگر مشتری با مشکلی مواجه شد، باید چه کند؟»

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان؛ پاسخگویی به سوالات، نیازها، مشکلات و خواسته های مشتریان، از الزامات هر سازمانی است و ساده سازی این فرایند پاسخگویی، باید به هر شکل و روشی در دستور کار باشد.

راه اندازی مرکز تماس، از ساده ترین ابزارهای برای تعامل با مشتری است، ولی در عین حال با افزایش تعداد مشتریان، تنوع بخشی به کانال های ارتباطی به منظور افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به آنها هم الزامی است.

شرکت بیمه تعاون با شناخت درست این مساله، ابزارهای متعددی را به منظور پاسخ به سوالات و راهنمایی مشتریان در نظر گرفته است. اطلاعات موجود نیز نشان می دهد این ابزارها نه تنها کانال ارتباطی خوبی با مشتریان ایجاد کرده، بلکه استقبال مشتریان از این کانال های متنوع نیز قابل توجه است.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد، همان طور که حق بیمه تولیدی شرکت بیمه تعاون در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۵۰ درصد افزایش یافته است، تعداد کل تماس های تلفنی وارد شده به مرکز ارتباط به مشتریان این شرکت نیز ۵۰ درصد بیشتر شده است. پاسخگویی به ۹۷ درصد از ۱۱۴ هزار تماس وارده در سال گذشته، از تمرکز جدید این مرکز بر لزوم پایایی ارتباط میان شرکت و مشتریان حکایت دارد.

برقراری سرویس Voice Mail به منظور دریافت نظرات مشتریان و پاسخگویی به آنها و ایجاد کانال های ارتباطی در فضای مجازی از طریق پلتفرم‌های واتساپ، تلگرام، بله، سروش و ایتا که امکان پاسخگویی همزمان را ایجاد کرده اند نیز، سطح این خدمت در بیمه تعاون را ارتقا داده است.

پاسخگویی آنلاین از طریق «رایچت» نیز که یک سیستم تعاملی توسعه یافته است، تجربه مطلوبی برای هر ارتباط مشتری با این شرکت است. به عبارت دیگر، اکنون مشتریان بیمه تعاون، از همه ابزارهای موجود از قبیل، تلفن، سایت اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی، می توانند به سادگی با این شرکت ارتباط برقرار کرده و خواسته های خود را مطرح کنند.

ویژگی هایی چون سرعت پاسخگویی، مستندسازی موارد مطرح شده، عدم وابستگی به زمان و مکان و امکان ارسال مستندات را می توان از جمله مزایای این کانال های ارتباطی دانست.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=185612

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    حضور تامین سرمایه تمدن در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (Finex2024)

    ۱۴۰۳-۰۵-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری:  هلدینگ خلیج فارس یکی از مهمترین خاستگاه‌های شکل‌گیری اقتصاد دانش‌بنیان است 

    ۱۴۰۱-۱۱-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تاکید مدیرعامل بر شفافیت در عملکرد بانک سامان ؛ اختصاص ۵۰ درصد پورتفوی اعتباری بانک سامان به حوزه تولید

    ۱۴۰۲-۰۵-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رونق کسب و کار اصناف با تسهیلات موسسه اعتباری ملل

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دعوت از داوطلبان عضویت در هیات مدیره بانک کارآفرین

    ۱۴۰۳-۰۲-۰۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تسهیلات اشتغالزایی بانک توسعه تعاون به کمیته امداد امام خمینی ۷۰۰ درصد افزایش یافته است

    ۱۴۰۰-۰۷-۰۳
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • رشد حمایت بانک توسعه صادرات ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان؛ تقویت نقش فناورانه در اقتصاد کشور

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲
  • رونمایی از سایت جدید موسسه اعتباری ملل: گام بزرگ در راستای تحول دیجیتال و ارتقاء ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲
  • کیش اکسپو؛ امضای سه تفاهم نامه همکاری در گروه اقتصادنوین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲
  • کیش اکسپو؛ «نما» دو محصول جدید معرفی کرد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲
  • کیش اکسپو؛ ارائه خدمات تامین سرمایه نوین بر بستر بلاکچین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است