تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • فعالیت شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در روز سه شنبه ٤ آذر ١٤٠٤

  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود

  • طلای پنهان صنعت بیمه در دل بورس؛ فرصت‌هایی که نباید از دست برود

  • ضرورت شفافیت بیشتر شرکت های سرمایه پذیر گروه، و بازنگری در سیاست های موسسه در مورد سرمایه گذاری مستقیم در پروژه های ساختمانی

  • برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان رسانه‌ای در عسلویه و ماهشهر

  • نمایشگاه هوش مصنوعی اقدامی نوید بخش برای اکوسیستم فناوری

  • باما کارت، نسل جدید کارت های بانک ایران زمین

  • مقابله با جریانات سوء‌مالی نیازمند اقدام هماهنگ و یکپارچه است

  • پیام تسلیت مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا‌(سلام‌الله‌علیها)

  • دیدار فرمانده و اعضای حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران با مدیرعامل بانک به مناسبت هفته بسیج

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۲-۰۸

یکی از مهمترین چالش های ذهنی مشتریان محصولات و خدمات هر سازمان، خدمات پس از فروش است، اما سازمان باید پیشتر به پاسخ این سوال فکر کند که «اگر مشتری با مشکلی مواجه شد، باید چه کند؟»

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان؛ پاسخگویی به سوالات، نیازها، مشکلات و خواسته های مشتریان، از الزامات هر سازمانی است و ساده سازی این فرایند پاسخگویی، باید به هر شکل و روشی در دستور کار باشد.

راه اندازی مرکز تماس، از ساده ترین ابزارهای برای تعامل با مشتری است، ولی در عین حال با افزایش تعداد مشتریان، تنوع بخشی به کانال های ارتباطی به منظور افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به آنها هم الزامی است.

شرکت بیمه تعاون با شناخت درست این مساله، ابزارهای متعددی را به منظور پاسخ به سوالات و راهنمایی مشتریان در نظر گرفته است. اطلاعات موجود نیز نشان می دهد این ابزارها نه تنها کانال ارتباطی خوبی با مشتریان ایجاد کرده، بلکه استقبال مشتریان از این کانال های متنوع نیز قابل توجه است.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد، همان طور که حق بیمه تولیدی شرکت بیمه تعاون در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۵۰ درصد افزایش یافته است، تعداد کل تماس های تلفنی وارد شده به مرکز ارتباط به مشتریان این شرکت نیز ۵۰ درصد بیشتر شده است. پاسخگویی به ۹۷ درصد از ۱۱۴ هزار تماس وارده در سال گذشته، از تمرکز جدید این مرکز بر لزوم پایایی ارتباط میان شرکت و مشتریان حکایت دارد.

برقراری سرویس Voice Mail به منظور دریافت نظرات مشتریان و پاسخگویی به آنها و ایجاد کانال های ارتباطی در فضای مجازی از طریق پلتفرم‌های واتساپ، تلگرام، بله، سروش و ایتا که امکان پاسخگویی همزمان را ایجاد کرده اند نیز، سطح این خدمت در بیمه تعاون را ارتقا داده است.

پاسخگویی آنلاین از طریق «رایچت» نیز که یک سیستم تعاملی توسعه یافته است، تجربه مطلوبی برای هر ارتباط مشتری با این شرکت است. به عبارت دیگر، اکنون مشتریان بیمه تعاون، از همه ابزارهای موجود از قبیل، تلفن، سایت اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی، می توانند به سادگی با این شرکت ارتباط برقرار کرده و خواسته های خود را مطرح کنند.

ویژگی هایی چون سرعت پاسخگویی، مستندسازی موارد مطرح شده، عدم وابستگی به زمان و مکان و امکان ارسال مستندات را می توان از جمله مزایای این کانال های ارتباطی دانست.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=185612

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون

    ۱۴۰۰-۰۲-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تحقق ۹۹ درصدی سهمیه بانک توسعه تعاون در حمایت از مدد جویان کمیته امداد

    ۱۴۰۰-۰۳-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تقدیر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از دکتر کاردگر

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    هم افزایی دو بانک سینا و ایران زمین در حوزه باشگاه مشتریان

    ۱۴۰۲-۰۵-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اعلام اسامی شعبه های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروزسال۱۴۰۱

    ۱۴۰۰-۱۲-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حضور بیمه تجارت‌نو در نخستین کنفرانس ملی افزایش بهره‌دهی چاه‌های نفت و گاز

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • فعالیت شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در روز سه شنبه ٤ آذر ١٤٠٤

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۳
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۳
  • طلای پنهان صنعت بیمه در دل بورس؛ فرصت‌هایی که نباید از دست برود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۳
  • ضرورت شفافیت بیشتر شرکت های سرمایه پذیر گروه، و بازنگری در سیاست های موسسه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۳
  • برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان رسانه‌ای در عسلویه و ماهشهر

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است