تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و زن در بیمه ایران

  • تمدید ریاست «علیرضا معرفت» بر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی

  • بیمه ملت، «زنگ بیمه» را در تبریز طنین‌انداز کرد

  • مدیرعامل بیمه آسیا در جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س): در سازمان خدمت محور منابع انسانی مهمترین سرمایه است

  • از خدمات بیمه های درمان بیمه آسیا در استان های فارس و اردبیل تقدیر شد

  • آغاز نظرسنجی سراسری بانک مرکزی برای رتبه‌بندی بانک‌ها در شاخص‌های صیانت از مشتریان

  • گام بلند «وبصادر» به سمت ایستگاه نسبت کفایت سرمایه ۸ درصد

  • نگاهی به فیلم «فرانکنشتاین»/ قصه تولد مهربانی از کالبدی زخمی

  • پیام تبریک مدیر موسسه اعتباری ملل به مناسبت روز زن اعضای محترم خانواده صمیمی موسسه اعتباری ملل

  • پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا‌(س) و روزمادر

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۲-۰۸

یکی از مهمترین چالش های ذهنی مشتریان محصولات و خدمات هر سازمان، خدمات پس از فروش است، اما سازمان باید پیشتر به پاسخ این سوال فکر کند که «اگر مشتری با مشکلی مواجه شد، باید چه کند؟»

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان؛ پاسخگویی به سوالات، نیازها، مشکلات و خواسته های مشتریان، از الزامات هر سازمانی است و ساده سازی این فرایند پاسخگویی، باید به هر شکل و روشی در دستور کار باشد.

راه اندازی مرکز تماس، از ساده ترین ابزارهای برای تعامل با مشتری است، ولی در عین حال با افزایش تعداد مشتریان، تنوع بخشی به کانال های ارتباطی به منظور افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به آنها هم الزامی است.

شرکت بیمه تعاون با شناخت درست این مساله، ابزارهای متعددی را به منظور پاسخ به سوالات و راهنمایی مشتریان در نظر گرفته است. اطلاعات موجود نیز نشان می دهد این ابزارها نه تنها کانال ارتباطی خوبی با مشتریان ایجاد کرده، بلکه استقبال مشتریان از این کانال های متنوع نیز قابل توجه است.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد، همان طور که حق بیمه تولیدی شرکت بیمه تعاون در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۵۰ درصد افزایش یافته است، تعداد کل تماس های تلفنی وارد شده به مرکز ارتباط به مشتریان این شرکت نیز ۵۰ درصد بیشتر شده است. پاسخگویی به ۹۷ درصد از ۱۱۴ هزار تماس وارده در سال گذشته، از تمرکز جدید این مرکز بر لزوم پایایی ارتباط میان شرکت و مشتریان حکایت دارد.

برقراری سرویس Voice Mail به منظور دریافت نظرات مشتریان و پاسخگویی به آنها و ایجاد کانال های ارتباطی در فضای مجازی از طریق پلتفرم‌های واتساپ، تلگرام، بله، سروش و ایتا که امکان پاسخگویی همزمان را ایجاد کرده اند نیز، سطح این خدمت در بیمه تعاون را ارتقا داده است.

پاسخگویی آنلاین از طریق «رایچت» نیز که یک سیستم تعاملی توسعه یافته است، تجربه مطلوبی برای هر ارتباط مشتری با این شرکت است. به عبارت دیگر، اکنون مشتریان بیمه تعاون، از همه ابزارهای موجود از قبیل، تلفن، سایت اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی، می توانند به سادگی با این شرکت ارتباط برقرار کرده و خواسته های خود را مطرح کنند.

ویژگی هایی چون سرعت پاسخگویی، مستندسازی موارد مطرح شده، عدم وابستگی به زمان و مکان و امکان ارسال مستندات را می توان از جمله مزایای این کانال های ارتباطی دانست.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=185612

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    در سفر استانی مدیرعامل بیمه ایران به زنجان مطرح شد؛ ۹۰ سال اعتماد؛ توانگری مالی بیمه ایران پشتوانه اصلی ...

    ۱۴۰۴-۰۵-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازآفرینی ماشین لباس‌شویی

    ۱۴۰۰-۰۱-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    قابلیت جدید بلوباکس؛ اضافه شدن رند ۵۰ هزار تومانی

    ۱۴۰۲-۱۲-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    عضو هیات‌مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران:صدور پروانه ساخت در بافت فرسوده شهر تهران رایگان است

    ۱۳۹۹-۰۴-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    چتر «بیمه تعاون» گسترده تر می شود

    ۱۴۰۱-۰۹-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا، در موسسه اعتباری ملل

    ۱۴۰۳-۰۴-۲۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و زن در بیمه ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۹
  • تمدید ریاست «علیرضا معرفت» بر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۹
  • بیمه ملت، «زنگ بیمه» را در تبریز طنین‌انداز کرد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۹
  • مدیرعامل بیمه آسیا در جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س): در سازمان خدمت محور ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۹
  • از خدمات بیمه های درمان بیمه آسیا در استان های فارس و اردبیل تقدیر ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است