تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • نگاهی به فیلم «پیاده‌روی طولانی»/ لذت بردن از مسیر

  • اعتماد گسترده مشتریان به بانک ایران‌ زمین در بهره‌ برداری از خدمات حضوری و دیجیتال

  • پیوند نرم بانک تجارت با کارآفرینی خرد / توانمندسازی کارآفرینان در دستور کار / طلوع «امید نو» در کسب‌وکار‌های نوپا

  • موسسه اعتباری ملل، در مسير تحول و ارتقاء

  • نخستین دستگاه «سولارواش» ساخت چادرملو توسط رییس هیأت عامل ایمیدرو رونمایی شد 

  • آزمون استخدام بانک سینا با حضور ۱۲هزار داوطلب برگزار شد

  • ایمیدرو از ایده‌های نوآورانه جشنواره «ایما» در بخش معدن حمایت خواهد کرد

  • شور، شکوه و سرور؛ سه‌گانه درخشان جشنواره ورزشی بیمه ایران

  • سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در غرفه ایمیدرو: شرکت‌های فولادی از دانش‌بنیان‌ها حمایت کنند

  • نخستین دستگاه بومی «سولارواش» با حضور رئیس هیأت عامل ایمیدرو رونمایی شد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۲-۰۸

یکی از مهمترین چالش های ذهنی مشتریان محصولات و خدمات هر سازمان، خدمات پس از فروش است، اما سازمان باید پیشتر به پاسخ این سوال فکر کند که «اگر مشتری با مشکلی مواجه شد، باید چه کند؟»

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان؛ پاسخگویی به سوالات، نیازها، مشکلات و خواسته های مشتریان، از الزامات هر سازمانی است و ساده سازی این فرایند پاسخگویی، باید به هر شکل و روشی در دستور کار باشد.

راه اندازی مرکز تماس، از ساده ترین ابزارهای برای تعامل با مشتری است، ولی در عین حال با افزایش تعداد مشتریان، تنوع بخشی به کانال های ارتباطی به منظور افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به آنها هم الزامی است.

شرکت بیمه تعاون با شناخت درست این مساله، ابزارهای متعددی را به منظور پاسخ به سوالات و راهنمایی مشتریان در نظر گرفته است. اطلاعات موجود نیز نشان می دهد این ابزارها نه تنها کانال ارتباطی خوبی با مشتریان ایجاد کرده، بلکه استقبال مشتریان از این کانال های متنوع نیز قابل توجه است.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد، همان طور که حق بیمه تولیدی شرکت بیمه تعاون در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۵۰ درصد افزایش یافته است، تعداد کل تماس های تلفنی وارد شده به مرکز ارتباط به مشتریان این شرکت نیز ۵۰ درصد بیشتر شده است. پاسخگویی به ۹۷ درصد از ۱۱۴ هزار تماس وارده در سال گذشته، از تمرکز جدید این مرکز بر لزوم پایایی ارتباط میان شرکت و مشتریان حکایت دارد.

برقراری سرویس Voice Mail به منظور دریافت نظرات مشتریان و پاسخگویی به آنها و ایجاد کانال های ارتباطی در فضای مجازی از طریق پلتفرم‌های واتساپ، تلگرام، بله، سروش و ایتا که امکان پاسخگویی همزمان را ایجاد کرده اند نیز، سطح این خدمت در بیمه تعاون را ارتقا داده است.

پاسخگویی آنلاین از طریق «رایچت» نیز که یک سیستم تعاملی توسعه یافته است، تجربه مطلوبی برای هر ارتباط مشتری با این شرکت است. به عبارت دیگر، اکنون مشتریان بیمه تعاون، از همه ابزارهای موجود از قبیل، تلفن، سایت اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی، می توانند به سادگی با این شرکت ارتباط برقرار کرده و خواسته های خود را مطرح کنند.

ویژگی هایی چون سرعت پاسخگویی، مستندسازی موارد مطرح شده، عدم وابستگی به زمان و مکان و امکان ارسال مستندات را می توان از جمله مزایای این کانال های ارتباطی دانست.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=185612

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

    ۱۴۰۳-۰۲-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    اعلام جزئیات صدور رای دیوان داوری بین‌المللی علیه بحرین و به نفع بانک های ملی ایران و صادرات ایران

    ۱۴۰۰-۱۰-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    وام ۱۵۰ میلیونی قرض الحسنه بانک مهر ایران را چگونه بگیریم؟

    ۱۴۰۰-۰۱-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با حضور مدیرعامل شرکت مس برگزار شد

    ۱۳۹۹-۰۳-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک توسعه تعاون مرکز فرماندهی خدمات سریع و هوشمند به تعاونی ها است

    ۱۴۰۲-۰۸-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    توضیحات تکمیلی سازمان تأمین اجتماعی پیرامون جزئیات و زمان اجرای طرح متناسب‌سازی

    ۱۴۰۳-۰۸-۲۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • نگاهی به فیلم «پیاده‌روی طولانی»/ لذت بردن از مسیر

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۳۰
  • بانک ایران زمین

    اعتماد گسترده مشتریان به بانک ایران‌ زمین در بهره‌ برداری از خدمات حضوری و دیجیتال

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۳۰
  • پیوند نرم بانک تجارت با کارآفرینی خرد / توانمندسازی کارآفرینان در دستور کار / طلوع ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۳۰
  • موسسه اعتباری ملل، در مسير تحول و ارتقاء

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۳۰
  • نخستین دستگاه «سولارواش» ساخت چادرملو توسط رییس هیأت عامل ایمیدرو رونمایی شد 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۳۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است