تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • موفقیت مبین انرژی خلیج فارس در ایرانی‌سازی و راه‌اندازی کمپرسور حیاتی BAC واحد A/ دانش و همت ایرانی در بزرگترین یوتیلیتی کشور، تحریم را شکست داد

  • رکورد تولید پایدار اتیلن پس از چهار دهه در پتروشیمی بندر امام شکست

  • انعقاد تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با شرکت بورس انرژی ایران

  • لیست شعب کشیک برخی مناطق بانک سینا در روز پنجشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۴ 

  • راهکارهای مپنا در مسیر گذار انرژی ارائه شد

  • نشست راهبردی مدیریت جدید موسسه اعتباری ملل با استاندار و نماینده مجلس استان کرمان، با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی

  • تقدیر مدیرعامل پتروشیمی کارون از نقش‌آفرینان در کسب عنوان شرکت برتر در دانش نوآورانه در پتروفن ۱۴۰۴

  • تسهیلات قرض‌الحسنه سه میلیارد ریالی بانك ملت برای تكمیل وجه ودیعه ثبت نام خودرو وارداتی مزدا EZ60

  • بانک پاسارگاد؛ پشتیبان زنجیره تأمین داخلی با گشایش بیش از ۶۳ هزار میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی در آبان‌ماه۱۴۰۴

  • تجلیل از مدیرعامل بانک پاسارگاد در همایش ملی مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۲-۰۸

یکی از مهمترین چالش های ذهنی مشتریان محصولات و خدمات هر سازمان، خدمات پس از فروش است، اما سازمان باید پیشتر به پاسخ این سوال فکر کند که «اگر مشتری با مشکلی مواجه شد، باید چه کند؟»

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان؛ پاسخگویی به سوالات، نیازها، مشکلات و خواسته های مشتریان، از الزامات هر سازمانی است و ساده سازی این فرایند پاسخگویی، باید به هر شکل و روشی در دستور کار باشد.

راه اندازی مرکز تماس، از ساده ترین ابزارهای برای تعامل با مشتری است، ولی در عین حال با افزایش تعداد مشتریان، تنوع بخشی به کانال های ارتباطی به منظور افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به آنها هم الزامی است.

شرکت بیمه تعاون با شناخت درست این مساله، ابزارهای متعددی را به منظور پاسخ به سوالات و راهنمایی مشتریان در نظر گرفته است. اطلاعات موجود نیز نشان می دهد این ابزارها نه تنها کانال ارتباطی خوبی با مشتریان ایجاد کرده، بلکه استقبال مشتریان از این کانال های متنوع نیز قابل توجه است.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد، همان طور که حق بیمه تولیدی شرکت بیمه تعاون در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۵۰ درصد افزایش یافته است، تعداد کل تماس های تلفنی وارد شده به مرکز ارتباط به مشتریان این شرکت نیز ۵۰ درصد بیشتر شده است. پاسخگویی به ۹۷ درصد از ۱۱۴ هزار تماس وارده در سال گذشته، از تمرکز جدید این مرکز بر لزوم پایایی ارتباط میان شرکت و مشتریان حکایت دارد.

برقراری سرویس Voice Mail به منظور دریافت نظرات مشتریان و پاسخگویی به آنها و ایجاد کانال های ارتباطی در فضای مجازی از طریق پلتفرم‌های واتساپ، تلگرام، بله، سروش و ایتا که امکان پاسخگویی همزمان را ایجاد کرده اند نیز، سطح این خدمت در بیمه تعاون را ارتقا داده است.

پاسخگویی آنلاین از طریق «رایچت» نیز که یک سیستم تعاملی توسعه یافته است، تجربه مطلوبی برای هر ارتباط مشتری با این شرکت است. به عبارت دیگر، اکنون مشتریان بیمه تعاون، از همه ابزارهای موجود از قبیل، تلفن، سایت اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی، می توانند به سادگی با این شرکت ارتباط برقرار کرده و خواسته های خود را مطرح کنند.

ویژگی هایی چون سرعت پاسخگویی، مستندسازی موارد مطرح شده، عدم وابستگی به زمان و مکان و امکان ارسال مستندات را می توان از جمله مزایای این کانال های ارتباطی دانست.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=185612

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    اعلام ساعات کاری جدید واحدهای بانک‌ ملی ایران

    ۱۴۰۳-۱۱-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    یک میلیون و ۲۲ هزار متقاضی طرح نهضت ملی در بانک مسکن افتتاح حساب کردند

    ۱۴۰۲-۰۳-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیر عامل در دیدار نوروزی با همکاران بیان کرد: سالی نو،عزمی نو؛ با همدلی و تلاش در مسیر شکوفایی ...

    ۱۴۰۴-۰۱-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دریافت رمز دوم پویا پیامکی با تایید شماره همراه در شعب بانک شهر

    ۱۳۹۸-۱۰-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    باجه عصر در شعب منتخب بانک مسکن

    ۱۳۹۹-۱۲-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مراکز درمانی طرف قرارداد همکاری خوبی در توقف صدور دفترچه‌های کاغذی دارند

    ۱۳۹۹-۱۲-۰۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • موفقیت مبین انرژی خلیج فارس در ایرانی‌سازی و راه‌اندازی کمپرسور حیاتی BAC واحد A/ دانش ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۳
  • رکورد تولید پایدار اتیلن پس از چهار دهه در پتروشیمی بندر امام شکست

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۳
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با شرکت بورس انرژی ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۳
  • بانک سینا

    لیست شعب کشیک برخی مناطق بانک سینا در روز پنجشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۴ 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۳
  • راهکارهای مپنا در مسیر گذار انرژی ارائه شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است