تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • ثبت رکورد بالاتر از ۴ گیگابیت بر ثانیه روی شبکه 5G همراه اول

  • نحوه فعالیت شعبه‌های بانک پاسارگاد در روز‌ سه‌شنبه یازدهم آذرماه

  • فعالیت شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در روز سه‌شنبه ١١ آذر ١۴٠۴

  • لزوم تمرکز تجمیع منابع مالی بخش مسکن و ساختمان در بانک مسکن

  • محدود کردن منابع مالی ایمیدرو، مانع تحقق اهداف برنامه هفتم می شود

  • مجمع‌عمومی عادی فوق‌العاده پتروشیمی دهدشت برگزار شد/ اعضای حقوقی هیئت‌مدیره انتخاب شدند

  • ۱۰راه آسان برای خوردن کربوهیدرات کمتر

  • چراغ‌سبز بورس به پتروشیمی لردگان/ افزایش سرمایه ۳۹۴ درصدی «شلرد» تأیید شد

  • میراث‌داریِ نسل‌ها؛ بانک صادرات ایران مسیر مردم‌داری را با پشتوانه پیشکسوتان بازآفرینی می‌کند

  • اعلام لیست شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روز سه‌شنبه ۱۱ آذرماه در استان تهران

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۲-۰۸

یکی از مهمترین چالش های ذهنی مشتریان محصولات و خدمات هر سازمان، خدمات پس از فروش است، اما سازمان باید پیشتر به پاسخ این سوال فکر کند که «اگر مشتری با مشکلی مواجه شد، باید چه کند؟»

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان؛ پاسخگویی به سوالات، نیازها، مشکلات و خواسته های مشتریان، از الزامات هر سازمانی است و ساده سازی این فرایند پاسخگویی، باید به هر شکل و روشی در دستور کار باشد.

راه اندازی مرکز تماس، از ساده ترین ابزارهای برای تعامل با مشتری است، ولی در عین حال با افزایش تعداد مشتریان، تنوع بخشی به کانال های ارتباطی به منظور افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به آنها هم الزامی است.

شرکت بیمه تعاون با شناخت درست این مساله، ابزارهای متعددی را به منظور پاسخ به سوالات و راهنمایی مشتریان در نظر گرفته است. اطلاعات موجود نیز نشان می دهد این ابزارها نه تنها کانال ارتباطی خوبی با مشتریان ایجاد کرده، بلکه استقبال مشتریان از این کانال های متنوع نیز قابل توجه است.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد، همان طور که حق بیمه تولیدی شرکت بیمه تعاون در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۵۰ درصد افزایش یافته است، تعداد کل تماس های تلفنی وارد شده به مرکز ارتباط به مشتریان این شرکت نیز ۵۰ درصد بیشتر شده است. پاسخگویی به ۹۷ درصد از ۱۱۴ هزار تماس وارده در سال گذشته، از تمرکز جدید این مرکز بر لزوم پایایی ارتباط میان شرکت و مشتریان حکایت دارد.

برقراری سرویس Voice Mail به منظور دریافت نظرات مشتریان و پاسخگویی به آنها و ایجاد کانال های ارتباطی در فضای مجازی از طریق پلتفرم‌های واتساپ، تلگرام، بله، سروش و ایتا که امکان پاسخگویی همزمان را ایجاد کرده اند نیز، سطح این خدمت در بیمه تعاون را ارتقا داده است.

پاسخگویی آنلاین از طریق «رایچت» نیز که یک سیستم تعاملی توسعه یافته است، تجربه مطلوبی برای هر ارتباط مشتری با این شرکت است. به عبارت دیگر، اکنون مشتریان بیمه تعاون، از همه ابزارهای موجود از قبیل، تلفن، سایت اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی، می توانند به سادگی با این شرکت ارتباط برقرار کرده و خواسته های خود را مطرح کنند.

ویژگی هایی چون سرعت پاسخگویی، مستندسازی موارد مطرح شده، عدم وابستگی به زمان و مکان و امکان ارسال مستندات را می توان از جمله مزایای این کانال های ارتباطی دانست.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=185612

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    برنامه محوری و ارتقای شاخص‌های عملکردی مهمترین اقدام سال آتی است/ تلاش در جهت تحقق اهداف بانک در روزهای پایانی ...

    ۱۴۰۳-۱۲-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انتصاب مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد

    ۱۳۹۹-۰۴-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برای چهارمین سال متوالی؛ موکب آیلند ایستگاه اول زایران کربلا با میزبانی بیش از ۱۰ هزار نفر در شبانه ...

    ۱۴۰۲-۰۶-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    کارنامه بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری

    ۱۳۹۸-۰۵-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    توسعه زیرساخت های شهری ارومیه با همکاری بانک شهر

    ۱۳۹۹-۰۳-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فناوری Ray Tracing چیست و کدام مانیتورها برای آن مناسب است؟

    ۱۴۰۲-۰۹-۲۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • ثبت رکورد بالاتر از ۴ گیگابیت بر ثانیه روی شبکه 5G همراه اول

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۱
  • نحوه فعالیت شعبه‌های بانک پاسارگاد در روز‌ سه‌شنبه یازدهم آذرماه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۱
  • فعالیت شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در روز سه‌شنبه ١١ آذر ١۴٠۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۱
  • لزوم تمرکز تجمیع منابع مالی بخش مسکن و ساختمان در بانک مسکن

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۱
  • محدود کردن منابع مالی ایمیدرو، مانع تحقق اهداف برنامه هفتم می شود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است