تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • اولین سفر استانی مديريت موسسه اعتباری ملل و هيات همراه؛ آغاز مرحله جدید ارتقای بهره‌وری با گفت‌وگوی مستقیم با همکاران

  • اجرای پروژه PHSER در پتروشیمی الماس ماهشهر برای اولین بار در کشور به‌عنوان الگویی بین‌المللی

  • ارائه خدمت حساب وكالتی در بانك ملت برای خرید خودروی برقی سایپا

  • خسارت‌دیدگان جنگ ۱۲ روزه؛ برای دریافت خسارت خودرو به شعب بیمه ایران مراجعه کنند

  • پاسخ بانک اقتصاد نوین به بیانیه مجلس

  • درخشش بانک صادرات ایران با ۴ طلا و ۲ نقره در نوزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی ایثارگران شبکه بانکی

  • گسترش تعاملات با فعالان حوزه اقتصادی در زنجان

  • نیمی از تسهیلات ساخت کشور در قبضه بانک مسکن

  • برگزاری مجامع عمومی عادی و فوق‌العاده کانون بازنشستگان بانک مسکن/

  • افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات و خدمات هوشمند مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۲-۰۸

یکی از مهمترین چالش های ذهنی مشتریان محصولات و خدمات هر سازمان، خدمات پس از فروش است، اما سازمان باید پیشتر به پاسخ این سوال فکر کند که «اگر مشتری با مشکلی مواجه شد، باید چه کند؟»

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان؛ پاسخگویی به سوالات، نیازها، مشکلات و خواسته های مشتریان، از الزامات هر سازمانی است و ساده سازی این فرایند پاسخگویی، باید به هر شکل و روشی در دستور کار باشد.

راه اندازی مرکز تماس، از ساده ترین ابزارهای برای تعامل با مشتری است، ولی در عین حال با افزایش تعداد مشتریان، تنوع بخشی به کانال های ارتباطی به منظور افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به آنها هم الزامی است.

شرکت بیمه تعاون با شناخت درست این مساله، ابزارهای متعددی را به منظور پاسخ به سوالات و راهنمایی مشتریان در نظر گرفته است. اطلاعات موجود نیز نشان می دهد این ابزارها نه تنها کانال ارتباطی خوبی با مشتریان ایجاد کرده، بلکه استقبال مشتریان از این کانال های متنوع نیز قابل توجه است.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد، همان طور که حق بیمه تولیدی شرکت بیمه تعاون در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۵۰ درصد افزایش یافته است، تعداد کل تماس های تلفنی وارد شده به مرکز ارتباط به مشتریان این شرکت نیز ۵۰ درصد بیشتر شده است. پاسخگویی به ۹۷ درصد از ۱۱۴ هزار تماس وارده در سال گذشته، از تمرکز جدید این مرکز بر لزوم پایایی ارتباط میان شرکت و مشتریان حکایت دارد.

برقراری سرویس Voice Mail به منظور دریافت نظرات مشتریان و پاسخگویی به آنها و ایجاد کانال های ارتباطی در فضای مجازی از طریق پلتفرم‌های واتساپ، تلگرام، بله، سروش و ایتا که امکان پاسخگویی همزمان را ایجاد کرده اند نیز، سطح این خدمت در بیمه تعاون را ارتقا داده است.

پاسخگویی آنلاین از طریق «رایچت» نیز که یک سیستم تعاملی توسعه یافته است، تجربه مطلوبی برای هر ارتباط مشتری با این شرکت است. به عبارت دیگر، اکنون مشتریان بیمه تعاون، از همه ابزارهای موجود از قبیل، تلفن، سایت اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی، می توانند به سادگی با این شرکت ارتباط برقرار کرده و خواسته های خود را مطرح کنند.

ویژگی هایی چون سرعت پاسخگویی، مستندسازی موارد مطرح شده، عدم وابستگی به زمان و مکان و امکان ارسال مستندات را می توان از جمله مزایای این کانال های ارتباطی دانست.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=185612

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    عید امسال دو بار مبارک/ انتشار ویدئوی تبریک سال نو بانک ملت

    ۱۴۰۱-۱۲-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدارس “امام خمینی(ره)” در روستای «پَشَم‌کوهنانی» و ” شهید باهنر” در روستای «پشتِ‌تنگ» از توابع شهرستان “کوهدشت” استان لرستان توسط ...

    ۱۴۰۱-۰۷-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    کارنامه عملکرد ۱۴ ماهه بانک مسکن در حوزه تسهیلات دهی به سیل زدگان فروردین سال ۹۸ نشان می دهد: ...

    ۱۳۹۹-۰۳-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    طی هفته گذشته به ثبت رسید؛ معامله ۲ میلیون و ۷۷۲ هزار تن محصول در بورس کالا

    ۱۴۰۳-۰۹-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    ۱۶۸ هزار نفر از بانک ملی ایران وام ازدواج گرفتند

    ۱۳۹۸-۰۹-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دیدار مديران ارشد بانك ملی ایران با خانواده شهید حادثه تروریستی استان کرمان

    ۱۴۰۲-۱۰-۱۸
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • اولین سفر استانی مديريت موسسه اعتباری ملل و هيات همراه؛ آغاز مرحله جدید ارتقای بهره‌وری ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۳
  • اجرای پروژه PHSER در پتروشیمی الماس ماهشهر برای اولین بار در کشور به‌عنوان الگویی بین‌المللی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۳
  • ارائه خدمت حساب وكالتی در بانك ملت برای خرید خودروی برقی سایپا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۳
  • خسارت‌دیدگان جنگ ۱۲ روزه؛ برای دریافت خسارت خودرو به شعب بیمه ایران مراجعه کنند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۳
  • بانک اقتصادنوین

    پاسخ بانک اقتصاد نوین به بیانیه مجلس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است