تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • نگاهی به نمایش «آداب شکار روباه»/ چادرنشینی به وقت مرگ و خیانت

  • تولید اقتصادی از خاک کم عیار؛ نگاهی به ۲۷ سال فعالیت کارخانه لیچینگ سرچشمه

  • جلسه معرفي ودموی سامانه سيپا و پلتفرم ابزارهاي تامين مالي زنجیره توليدبا حضور مدیر عامل پست بانک ایران برگزار شد 

  • پویش ایران برای ایران همراه با پوشش خطر جنگ

  • هدیه همراه اول به مردم لرستان به‌مناسبت ثبت جهانی دره خرم‌آباد

  • تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه

  • مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی بین کرد: پرداخت بیش از ۹۱ هزار میلیاردریال تسهیلات نهضت ملی مسکن / حمایت از اقشار کم درآمد و فاقد مسکن از اولویت هاست

  • مناسبت چهل و پنجمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن و در گفتکو با کارشناس مسایل قرآنی مطرح شد: انجام مطلوب رسالت دینی و اجتماعی بانک مسکن با انجام امور عام المنفعه / مصرف مال انسان در مسیر خیر و برکت با افتتاح حساب های قرض الحسنه پس انداز

  • وظیفه اصلی تأمین اجتماعی، پرداخت حقوق کافی و به‌موقع و ارائه خدمات درمانی باکیفیت است

  • اعلام شعب کشیک بانک کارآفرین در روز ٢٦ تیرماه

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۲-۰۸

یکی از مهمترین چالش های ذهنی مشتریان محصولات و خدمات هر سازمان، خدمات پس از فروش است، اما سازمان باید پیشتر به پاسخ این سوال فکر کند که «اگر مشتری با مشکلی مواجه شد، باید چه کند؟»

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان؛ پاسخگویی به سوالات، نیازها، مشکلات و خواسته های مشتریان، از الزامات هر سازمانی است و ساده سازی این فرایند پاسخگویی، باید به هر شکل و روشی در دستور کار باشد.

راه اندازی مرکز تماس، از ساده ترین ابزارهای برای تعامل با مشتری است، ولی در عین حال با افزایش تعداد مشتریان، تنوع بخشی به کانال های ارتباطی به منظور افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به آنها هم الزامی است.

شرکت بیمه تعاون با شناخت درست این مساله، ابزارهای متعددی را به منظور پاسخ به سوالات و راهنمایی مشتریان در نظر گرفته است. اطلاعات موجود نیز نشان می دهد این ابزارها نه تنها کانال ارتباطی خوبی با مشتریان ایجاد کرده، بلکه استقبال مشتریان از این کانال های متنوع نیز قابل توجه است.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد، همان طور که حق بیمه تولیدی شرکت بیمه تعاون در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۵۰ درصد افزایش یافته است، تعداد کل تماس های تلفنی وارد شده به مرکز ارتباط به مشتریان این شرکت نیز ۵۰ درصد بیشتر شده است. پاسخگویی به ۹۷ درصد از ۱۱۴ هزار تماس وارده در سال گذشته، از تمرکز جدید این مرکز بر لزوم پایایی ارتباط میان شرکت و مشتریان حکایت دارد.

برقراری سرویس Voice Mail به منظور دریافت نظرات مشتریان و پاسخگویی به آنها و ایجاد کانال های ارتباطی در فضای مجازی از طریق پلتفرم‌های واتساپ، تلگرام، بله، سروش و ایتا که امکان پاسخگویی همزمان را ایجاد کرده اند نیز، سطح این خدمت در بیمه تعاون را ارتقا داده است.

پاسخگویی آنلاین از طریق «رایچت» نیز که یک سیستم تعاملی توسعه یافته است، تجربه مطلوبی برای هر ارتباط مشتری با این شرکت است. به عبارت دیگر، اکنون مشتریان بیمه تعاون، از همه ابزارهای موجود از قبیل، تلفن، سایت اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی، می توانند به سادگی با این شرکت ارتباط برقرار کرده و خواسته های خود را مطرح کنند.

ویژگی هایی چون سرعت پاسخگویی، مستندسازی موارد مطرح شده، عدم وابستگی به زمان و مکان و امکان ارسال مستندات را می توان از جمله مزایای این کانال های ارتباطی دانست.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=185612

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مدیرعامل جدید هلدینگ داده ورزی سداد معرفی شد

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حضور آکادمی همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه تهران

    ۱۴۰۲-۰۲-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    افتتاح «ساختمان شهدای خدمت» با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران

    ۱۴۰۳-۰۷-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک توسعه صادرات ایران، صدرنشین شاخص کفایت سرمایه در بین بانک‌های کشور

    ۱۴۰۳-۰۸-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیش خریداران مسکن ملی مشخص شدند

    ۱۳۹۹-۰۷-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ​مزایده سراسری فروش ۲۶۶ ملک مازاد بانک صادرات ایران

    ۱۴۰۳-۰۶-۲۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • نگاهی به نمایش «آداب شکار روباه»/ چادرنشینی به وقت مرگ و خیانت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۶
  • تولید اقتصادی از خاک کم عیار؛ نگاهی به ۲۷ سال فعالیت کارخانه لیچینگ سرچشمه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۶
  • جلسه معرفي ودموی سامانه سيپا و پلتفرم ابزارهاي تامين مالي زنجیره توليدبا حضور مدیر عامل ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۶
  • پویش ایران برای ایران همراه با پوشش خطر جنگ

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۶
  • هدیه همراه اول به مردم لرستان به‌مناسبت ثبت جهانی دره خرم‌آباد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۶
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است