تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • راهکارهای عملی برای حل بحران انرژی در صنعت/ بسته‌های حمایتی وزارت صمت کارگشای تولید است

  • مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ملت برگزار می‌شود

  • مدیرعامل بیمه ایران در گفت‌وگوی زنده با برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ تشریح کرد؛ پوشش بیمه‌ای خودروها و منازل آسیب‌دیده در حملات اخیر رژیم صهیونیستی

  • دور باطل وعده‌های خودروسازان

  • بسته حمایتی وزارت صمت برای پایداری تولید

  • هشدار متخصصان درباره گرمازدگی

  • توصیه‌های تغذیه‌ ای برای کاهش آثار مخرب ریزگردها

  • صبانور در مجمع سالانه خود ۶۵۰ ریال سود تقسیم کرد/ افزایش ۱۹ درصدی فروش محصولات

  • تقدیر نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی از بانك صنعت و معدن

  • روند باثبات معاملات کالا و مواد اولیه تولید در بورس کالای ایران

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۲-۰۸

یکی از مهمترین چالش های ذهنی مشتریان محصولات و خدمات هر سازمان، خدمات پس از فروش است، اما سازمان باید پیشتر به پاسخ این سوال فکر کند که «اگر مشتری با مشکلی مواجه شد، باید چه کند؟»

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان؛ پاسخگویی به سوالات، نیازها، مشکلات و خواسته های مشتریان، از الزامات هر سازمانی است و ساده سازی این فرایند پاسخگویی، باید به هر شکل و روشی در دستور کار باشد.

راه اندازی مرکز تماس، از ساده ترین ابزارهای برای تعامل با مشتری است، ولی در عین حال با افزایش تعداد مشتریان، تنوع بخشی به کانال های ارتباطی به منظور افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به آنها هم الزامی است.

شرکت بیمه تعاون با شناخت درست این مساله، ابزارهای متعددی را به منظور پاسخ به سوالات و راهنمایی مشتریان در نظر گرفته است. اطلاعات موجود نیز نشان می دهد این ابزارها نه تنها کانال ارتباطی خوبی با مشتریان ایجاد کرده، بلکه استقبال مشتریان از این کانال های متنوع نیز قابل توجه است.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد، همان طور که حق بیمه تولیدی شرکت بیمه تعاون در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۵۰ درصد افزایش یافته است، تعداد کل تماس های تلفنی وارد شده به مرکز ارتباط به مشتریان این شرکت نیز ۵۰ درصد بیشتر شده است. پاسخگویی به ۹۷ درصد از ۱۱۴ هزار تماس وارده در سال گذشته، از تمرکز جدید این مرکز بر لزوم پایایی ارتباط میان شرکت و مشتریان حکایت دارد.

برقراری سرویس Voice Mail به منظور دریافت نظرات مشتریان و پاسخگویی به آنها و ایجاد کانال های ارتباطی در فضای مجازی از طریق پلتفرم‌های واتساپ، تلگرام، بله، سروش و ایتا که امکان پاسخگویی همزمان را ایجاد کرده اند نیز، سطح این خدمت در بیمه تعاون را ارتقا داده است.

پاسخگویی آنلاین از طریق «رایچت» نیز که یک سیستم تعاملی توسعه یافته است، تجربه مطلوبی برای هر ارتباط مشتری با این شرکت است. به عبارت دیگر، اکنون مشتریان بیمه تعاون، از همه ابزارهای موجود از قبیل، تلفن، سایت اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی، می توانند به سادگی با این شرکت ارتباط برقرار کرده و خواسته های خود را مطرح کنند.

ویژگی هایی چون سرعت پاسخگویی، مستندسازی موارد مطرح شده، عدم وابستگی به زمان و مکان و امکان ارسال مستندات را می توان از جمله مزایای این کانال های ارتباطی دانست.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=185612

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • بانک ملی
    اقتصاد

    سامانه های خدمات تماس بانک ملی ایران بهترین گزینه برای پاسخگویی به سوالات

    ۱۴۰۱-۱۰-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برندگان قرعه‌کشی زمستانه موبایلت مشخص شدند

    ۱۳۹۹-۱۲-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    افزایش سرمایه ۱۴.۳۴۴ درصدی بانک آینده

    ۱۴۰۲-۰۸-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ارسال محموله های جدید حاوی کمک های کارکنان بانک ملی ایران به سیل زدگان

    ۱۳۹۸-۰۱-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک پاسارگاد؛ بانک عامل در سامانه جامع عرضه خودروهای وارداتی ۹ اسفند ۱۴۰۱

    ۱۴۰۱-۱۲-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اولین دوره آموزشی هوش مصنوعی برای فرزندان کارکنان بانک مسکن

    ۱۴۰۳-۰۴-۰۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • راهکارهای عملی برای حل بحران انرژی در صنعت/ بسته‌های حمایتی وزارت صمت کارگشای تولید است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۰
  • مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ملت برگزار می‌شود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۰
  • مدیرعامل بیمه ایران در گفت‌وگوی زنده با برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ تشریح کرد؛ پوشش ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۹
  • دور باطل وعده‌های خودروسازان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۹
  • بسته حمایتی وزارت صمت برای پایداری تولید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است