آغازگر حركت در مسير پيشرفت و توسعه سازمانی ؛ روابط عمومی ها هستند
به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا ، مديرعامل بانك سينا در ديدار كاركنان مديريت امور حوزه مديرعامل و روابط عمومي كه مقارن با هفته ارتباطات انجام شد؛ روابط عمومي را آغازگر حركت در مسير پيشرفت و توسعه سازماني برشمرد. نوآوران آنلاين- دكتر ايماني در اين جلسه ضمن تبريك هفته و روز روابط عمومي به همكاران اين مديريت، با اشاره به اينكه كار در فضاي روابط عمومي مشكلات خاص خود را دارد، گفت: امروزه با توجه به پيچيدگي جوامع و توسعه فناوري ها، روابط عمومي يك ضرورت مهم سازماني به شمار مي رود. لذا انجام امور مختلف نهادها در حوزه هاي اجتماعي، اقتصادي، سياسي و بهداشتي دنيا بدون وجود روابط عمومي هدفمند، سازمان يافته و پيشرفته امكانپذير نيست. وي خاطرنشان كرد: در فضايي كه هر لحظه شاهد تغيير روابط، ديدگاه ها و مناسبات انساني هستيم، اگر جهت گيري ارتباطي و تبليغي مناسب و به موقع از سوي روابط عمومي ها شگل نگيرد، بازخوردي نيز وجود نخواهد داشت و كارها نمودي پيدا نمي كند. البته روابط عمومي بانك سينا با برخورداري از تيم مديريت و كاركنان مجرب و متخصص تاكنون در اين خصوص، جهت گيري خوب، مناسب و حساب شده اي داشته است، كه جاي تشكر و قدرداني دارد. مديرعامل بانك سينا با تاكيد بر اينكه در دنياي امروز، ارتباطات اجتماعي و ارتباط گيري موضوع مهمي است، افزود: روابط عمومي ها داراي قدرت جريان سازي و تنوير افكار عمومي هستند و نقش فعال و تاثيرگذاري در جلب آراي عمومي براي پيشبرد اهداف سازماني ايفا مي كنند. لذا روابط عمومي مسئوليت هاي مهمي در بيرون و درون سازمان دارد و ايجاد تعادل و توازن بين هر دو نقش از وظايف روابط عمومي است كه نبايد از اين امر مهم غافل شد. دكتر ايماني با اشاره به اينكه نبايد خود را هميشه بهترين بدانيم، افزود: حركت اول در مسير پيشرفت و توسعه با روابط عمومي است؛ اگر روابط عمومي خوب عمل كند، ساير بخش ها نيز به تبع آن پيش خواهند رفت. لذا يك روابط عمومي قوي همواره بايد بدنبال تغيير، خلق ايده، نوآوري و خلاقيت باشد و همچنين براي داشتن ديد و نگاه وسيع تر و ماندن در ميدان رقابت، فعاليت روابط عمومي ها در ساير بانك ها مي بايست رصد شود. وي ادامه داد: نگاه مثبت نداشتن و بعضاً ناآگاهي پرسنل در باب اهميت كار روابط عمومي و نقش آن در جهت دهي افكار عمومي يكي از مشكلات حوزه ارتباطات است و از جمله سياست هاي بانك سينا حمايت و تقويت جايگاه روابط عمومي، بهبود ماهيت كار و توسعه فعاليت هاي اين بخش است. مديرعامل بانك سينا گفت: عليرغم كمبودهاي موجود ساختاري و نيروي انساني در روابط عمومي اين بانك، كارها و اقدامات خوبي در حوزه ي اطلاع رساني و فرهنگ سازي براي ماندن مردم در خانه و پرهيز از تردد در مكانهاي شلوغ از جمله بانك بخصوص در ايام شيوع بيماري كرونا صورت گرفت كه از تلاش هاي ارزشمند شما همكاران عزيز قدرداني مي نمايم. وي همچنين، ضرورت توسعه روابط عمومي بانك سينا به ويژه در استان ها را مورد تاكيد قرار داد و افزود: معمولاً استان ها آنگونه كه بايد به لحاظ ظرفيت و توان كارشناسي و پتانسيل منطقه اي مورد توجه سازمان ها قرار نمي گيرند كه با برنامه هاي جدي و مهمي كه در بانك سينا اجرا خواهد شد، اميدواريم شاهد تقويت اين بخش ها و در نتيجه ارتقاء جايگاه روابط عمومي بانك سينا باشيم. گفتني است در ادامه اين نشست، كاركنان روابط عمومي بانك سينا ضمن قدرداني از حمايت هاي مجموعه مديريت بانك به ويژه مديرعامل، نقطه نظرات، پيشنهادها و مشكلات خود را مطرح كردند و دكتر ايماني راهنمايي هاي لازم را در اين خصوص ارائه داد.