تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • طلای پنهان صنعت بیمه در دل بورس؛ فرصت‌هایی که نباید از دست برود

  • ضرورت شفافیت بیشتر شرکت های سرمایه پذیر گروه، و بازنگری در سیاست های موسسه در مورد سرمایه گذاری مستقیم در پروژه های ساختمانی

  • برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان رسانه‌ای در عسلویه و ماهشهر

  • نمایشگاه هوش مصنوعی اقدامی نوید بخش برای اکوسیستم فناوری

  • باما کارت، نسل جدید کارت های بانک ایران زمین

  • مقابله با جریانات سوء‌مالی نیازمند اقدام هماهنگ و یکپارچه است

  • پیام تسلیت مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا‌(سلام‌الله‌علیها)

  • دیدار فرمانده و اعضای حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران با مدیرعامل بانک به مناسبت هفته بسیج

  • حضور مدیر عامل ، مدیران و کارکنان پست‌بانک ایران در آیین سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

  • مرحله جدید ثبت‌نام خودروهای وارداتی با وکالتی کردن حساب بانک تجارت

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›اقناع و پاسخگویی شفاف و صادقانه به افکار عمومی از وظایف روابط‌عمومی‌ است

اقناع و پاسخگویی شفاف و صادقانه به افکار عمومی از وظایف روابط‌عمومی‌ است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۱۱-۰۹

محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، مهمترین انتظار مدیران ارشد از واحد‌های روابط‌عمومی را اقناع و پاسخگویی شفاف، صریح و صادقانه به افکار عمومی و مخاطبان مجموعه بانک صادرات ایران عنوان کرد و خواستار هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای تبیین موفقیت‌های خانواده بزرگ بانک شد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران وی در نشستی با مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه بانک، ضرورت وجود ارتباط مستمر بین روابط‌عمومی شرکت‌ها و بانک و هماهنگی با سیاست‌های کلان بانک را مورد توجه و تاکید قرار داد و گفت: توقع خاصی به غیر از تحقق اهداف کلان برای تعالی بانک صادرات ایران از مجموعه روابط‌عمومی وجود ندارد. تمامی شرکت‌های زیرمجموعه، جزئی از خانواده بزرگ بانک صادرات ایران هستند و ارتقای هر کدام از شرکت‌ها به تعالی بانک کمک می‌کند.

سیفی در این جلسه که هدایت نصرالهی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات، ادریس سالاری مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران و جمعی از کارکنان این اداره حضور داشتند، با تأکید بر همفکری و هم‌افزایی بین بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، افزود: هم‌افزایی باید در دو بخش دانش و اجرا صورت گیرد. در این راستا برگزاری جلسات و رویدادهای مشترک، می‌تواند به همکاری بهتر روابط‌عمومی شرکت‌ها کمک کند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در بیان انتظارات از روابط‌عمومی‌ها افزود: تبیین اتفاقات و دستاوردهای مثبت در مجموعه خانواده بزرگ بانک صادرات ایران، باید توسط تمامی واحد‌های روابط‌عمومی انجام و به ذینفعان منتقل شود.

سیفی اظهار کرد: یکی از انتظارات اصلی از روابط‌عمومی‌ها، اقناع و پاسخگویی صریح، شفاف و صادقانه به ابهامات و شائبه‌های مطرح شده است. باید اتفاقات و دستاوردها به طور صادقانه، منصفانه و با نگاه حمایتی منعکس شود. قرار نیست اغراق و بزرگ‌نمایی صورت گیرد اما باید دستاوردها و موفقیت‌ها به نحوی تبیین شود تا مخاطب را جذب کرده و اقدامات موفق بانک را آن طور که هست، نشان دهیم.

وی با اشاره به اعتماد مردم به بانک‌ها گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی و ناترازی در بخش‌های مختلف، ناترازی در درآمد خانوارها هم وجود دارد که باعث افزایش تسهیلات‌خواهی مردم از بانک‌ها شده، اما منابع بانک‌ها برای پاسخگویی به تمام درخواست‌ها محدود است. با این وجود مردم به بانک‌ها اعتماد دارند و پول، دارایی‌ و اسناد با ارزش خود را در بانک‌ها به امانت می‌گذارند یا سپرده‌ می‌کنند. بنابراین لازم است وظایفمان را به درستی انجام دهیم و در شعب مشتریان را تکریم کنیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: ایجاد هماهنگی، همبستگی و نظم درون سازمانی و اعتقاد به اهداف متعالی بانک از دیگر وظایف روابط‌عمومی‌ها است. تهییج و همراه ساختن تمامی همکاران برای دستیابی به اهداف بانک یا شرکت‌های تابعه، بر عهده روابط‌عمومی است.

وی افزود: همکاری و هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های مجموعه بانک صادرات ایران نیازمند تهیه دستورالعمل و ساختاری است که هماهنگی‌ها با محوریت اداره کل روابط‌عمومی افزایش یابد و روابط‌عمومی بانک نظارت موثری بر عملکرد و انتصاب مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیر مجموعه داشته باشد.

سیفی تقویت ارتباط با مشتریان قبل و بعد از ارائه محصولات بانک را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: باید محصولات را به شکل مناسبی معرفی کنیم تا مشتری تمایل و انگیزه استفاده از آن را بیابد و پس از مصرف اگر بازخوردی مشاهده شد، روابط‌عمومی باید از این فرصت به خوبی استفاده کرده و موضوع جلب رضایت مشتریان و اعتماد آنها را به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعات، در دستور کار قرار دهد.

وی فرهنگ‌سازی و آماده‌سازی بدنه و ظرفیت همکاران بانک و شرکت‌های تابعه برای توسعه و ترویج استفاده از محصولات بانک و شرکت‌ها را نیز از دیگر انتظارات خود از روابط‌عمومی عنوان کرد.

در پایان این نشست مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات و مدیرکل روابط‌عمومی بانک نیز مسائل و موارد مطرح شده توسط مدیران روابط‌عمومی شرکت‌ها مورد بحث و بررسی قرار داده و راهکارهای مناسب برای ارتقای همکاری بانک با شرکت‌ها، ایجاد دبیرخانه روابط عمومی شرکتها، هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود را به بحث و بررسی گذاشتند.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=204063

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    در آستانه هشتمین سالروز تصویب قانون بیمه اجباری شخص ثالث مطرح شد؛ مهدی قمصریان: صندوق تامین در ۸ سال ۲۱.۵ ...

    ۱۴۰۳-۰۲-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فروش ۷ هزار میلیارد تومان گواهی سپرده بانک ملت با نرخ ۲۱.۵ درصد

    ۱۴۰۲-۰۲-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    طی یک ماه صورت گرفت؛ پرداخت بیش از یک هزار و ۵۰۰ فقره وام ازدواج در بانک ملی ایران

    ۱۴۰۱-۰۳-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تخفیفات جدید کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای تحویل بار صاحبان کالا در بنادر خشک

    ۱۴۰۴-۰۴-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ادغام دو شعبه بانک پاسارگاد در تهران؛ «شعبه رسالت (۳۵۳)» در «شعبه میدان بنی‌هاشم (۳۸۷)» و «شعبه فاز ۲ اکباتان ...

    ۱۴۰۳-۰۴-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رشد ۱۴۹ درصدی سود عملیاتی ارتباط فردا

    ۱۴۰۲-۰۸-۰۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • طلای پنهان صنعت بیمه در دل بورس؛ فرصت‌هایی که نباید از دست برود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۳
  • ضرورت شفافیت بیشتر شرکت های سرمایه پذیر گروه، و بازنگری در سیاست های موسسه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۳
  • برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان رسانه‌ای در عسلویه و ماهشهر

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۳
  • نمایشگاه هوش مصنوعی اقدامی نوید بخش برای اکوسیستم فناوری

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۳
  • باما کارت، نسل جدید کارت های بانک ایران زمین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است