جذابیتهای ” فام” خدمتی جذاب برای مشتريان موسسه اعتباری ملل
تریتا نیوز : با توجه به توسعه بانکداری دیجیتال توجه به تکنولوژیهای نوین از مهم ترین اهداف و برنامههای موسسه اعتباری ملل است.
به گزارش خبرنگار ما، طبق آمار بر اساس توسعه زیر ساختهای بانکداری دیجیتال، تعداد کل کاربران تا سال ۲۰۲۴ به ۳.۶ میلیارد خواهد رسید. بر اساس آخرین آمار در استفاده از بانکداری تلفن همراه و اپلیکیشنها، کشور هند به نسبت کاربران آنلاین در بهره مندی از حسابهای جاری، در جهان پیشتاز است.
اپلیکیشنهای موبایلی در حال تغییر شکل دنیای مالی امروز ما هستند و اپلیکیشنهای پرداخت مالی در حال تغییر بخشهای بانکی و پولی جهان هستند. افزایش تعداد اپلیکیشنهای موبایل تاثیرعمیقی بر صنعت بانکداری گذاشته است. مردم دیگر نیازی به رفتن به بانک و ایستادن در صفهای طولانی برای واریز یا برداشت پول ندارند.
بنابراین گزارش با توجه به توسعه بانکداری دیجیتال توجه به تکنولوژیهای نوین از مهم ترین اهداف و برنامههای موسسه اعتباری ملل است؛ موسسهای که امروز با ارائه نوین ترین اپلیکیشنهای مالی گامهای بلندی در توسعه بانکی کشور برداشته است.
آیا این روزها کاربران تلفن همراه بیشترین استفاده از مصرف داده خود را دارند؟
اگر این روزها کاربران تلفن همراه وقت زیادی صرف اینترنت میکنند جای تعجب ندارد چرا که جذابیتها و خدمات اپلیکیشن مالی فام به عنوان خدمتی دیگر از موسسه اعتباري ملل این فرصت را به کابران داده است تا از خدمات بانکداری الکترونیک بیش از پیش استفاده کنند.
این موسسه به منظور ارائه خدمات سریع به مشتریان و ایجاد امکان دسترسی آسان به خدمات بانکی نسبت به ارائه نسخه جدید نرم افزار فام با خدمات متنوع اقدام نمود. از جمله تغییرات ایجاد شده درنرم افزارفام می توان به مواردی همچون، مدیریت اعلانات برنامه (امکانات حذف،خواندن همه و امکان حذف تاریخچه پیامها)، امکان فعالسازی و غیر فعال سازی اعلانات موسسه اعتباری ملل و فام، امکان فراموشی رمز عبور در فام و پویا نگار، تغییر ظاهر اعلانات برنامه، تنظیمات اعلانات، افزودن کارت جدید لیست کارتهای من و کارتهای مقصد در قسمت پروفایل، اخبار، لیست تراکنشها، نمایش لیست یادآوریها و بهبود کارایی برنامه اشاره کرد.
مهم ترین دلیل موسسه اعتباری ملل برای توسعه بانکداری الکترونیک این است که بازاریابی و تبلیغات اپلیکیشن موبایل امکان افزایش درآمد را از طریق هدف گذاری دقیق و توانایی ارزیابی سریع پاسخ کاربران فراهم می کند. در عصر گوشیهای هوشمند امروزی، اکثریت مردم اپلیکیشنهای موبایل را برای انجام کارهای مختلف از جمله عملیات بانکی ترجیح می دهند.
گامهای موسسه اعتباری ملل در راستای جهانی شدن بر اساس آمار بانکداری الکترونیک جهانی، ۷۳ درصد از مشتریان حداقل یک بار در ماه از کانالهای بانکداری الکترونیک استفاده می کنند، در حالی که ۵۹ درصد از برنامههای بانکداری تلفن همراه به صورت ماهانه مورد استفاده قرار میگیرد.
آمارهای صنعت مالی نشان میدهد که تقریباً ۷۰ درصد از مشتریان هنگام انتخاب بانک به دنبال خدمات بانکداری آنلاین و تلفن همراه ثابت هستند.
با توجه اهمیت صنعت بانکداری الکترونیک، موسسه اعتباری ملل ضمن درک این مهم خود را به عنوان یک برند جذاب برای مشتریان خود معرفی میکند.
اپلیکیشنهای موبایل میتوانند یک کانال بازاریابی عالی برای بانکها و موسسات مالی باشند. موسسات مالی میتوانند از برنامههای بانکداری تلفن همراه برای اطلاعرسانی به مشتریان در مورد محصولات جدید مانند نوع جدید حساب پسانداز، بستههای بیمه و دریافت تسهیلات استفاده کنند.
بانکداری تلفن همراه همچنین ممکن است برای اجرای کمپینهای بازاریابی متمرکز مورداستفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، آنها می توانند موقعیت جغرافیایی خریداران را مشخص و پیشنهادات مربوطه را به مشتریان خود ارائه دهند. یک رابط بانکداری تلفن همراه همچنین میتواند به عنوان یک موتور بلادرنگ استفاده شود که دادههای کمپینها را بر اساس ترجیحات خرید مشتری جمع آوری کند.
ارتباط دو سویه میان مشتریان با موسسه اعتباری ملل از مهم ترین ویژگیهای بانکداری الکترونیک در این موسسه است.
گفتني است؛ علاقه مندان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل به سایت این موسسه به نشانی www.melalbank.irمراجعه کنند. همچنین متقاضیان میتوانند نسخه جدید نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل را از وب سایت موسسه و برای نسخه اندروید از بازار، مایکت، چهارخونه و نسخهIOS سیب بانک، اناردونی، اپل اپس، سیب ایرانی، سیب اپ وآی اپس دریافت نمایند.