تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • اطلاعیه شماره ۷ بانک سپه/امکان پرداخت چک‌های بانک سپه در شعب و از طریق سامانه چکاوک فراهم شد

  • تقاضای مس در دهه آینده به‌شدت از عرضه پیشی می‌گیرد

  • تمدید مهلت معرفی حساب وكالتی برای ثبت نام در طرح فروش محصولات ایران خودرو

  • ارائه بیش از ۴۰۰ سرویس در بستر بانكداری باز بانك ملت (بانكیما)

  • رشد ۶۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۳/ مانده تسهیلات بانك ملت از ۲.۵۵۵ همت گذشت

  • ارسال OTP در بله برای کسب‌وکارها رایگان شد

  • دیدار مدیرعامل بانک تجارت با خانواده شهید علی تیزکار

  • مهلت امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو تمدید شد

  • پرداخت بیش از ۴۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط بانک تجارت تا پایان خردادماه

  • ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک تجارت تا ۱۷ تیرماه تمدید شد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›اخبار بانک پاسارگاد در دوران کرونا چه کرد؟

اخبار بانک پاسارگاد در دوران کرونا چه کرد؟

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۱۱-۱۷

تریتا نیوز، بانک پاسارگاد از زمان شیوع ویروس کووید۱۹، اقدامات متنوع و قابل‌توجهی را در راستای مقابله با عواقب بیماری کرونا و حفظ سلامتی هم‌وطنان عزیزمان انجام داده است. توسعه خدمات آنلاین و تغییر شرایط برخی خدمات بانکی با توجه به ضرورت کاهش ترددهای شهری، مناسب‌سازی شعبه‌های بانک با هدف رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، اطلاع‌رسانی و تولید محتوا به‌‎منظور ترویج بانکداری‌الکترونیک و آموزش پروتکل‌های شرایط پاندمی، تسهیل شرایط دریافت مطالبات کسب‌وکارها، ارائه تسهیلات مصوب برای مشاغل آسیب‌دیده و اهدای تجهیزات تشخیصی و ایمنی به مراکز درمانی کشور از جمله این موارد است که در ادامه با برخی از آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

***

اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی برای کاهش اضطراب عمومی و استفاده از خدمات غیرحضوری

در روزهای آغازین همه‌گیری، فقدان اطلاعات موثق پزشکی و شیوه‌های صحیح رعایت پروتکل‌های بهداشتی دغدغه مهمی برای بسیاری از هم‌میهنان بود. انتشار شایعه‌ها و اطلاعات غلط سبب ایجاد اضطراب عمومی و آسیب‌دیدن بسیاری افراد از عوارض رویه‌های نادرست و غیراصولی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شد. در این ایام بانک پاسارگاد با هدف ارتقای دانش عمومی و ترویج اطلاعات موثق پزشکی و بهداشتی با همکاری پزشکان و متخصصان مجموعه نسیم سلامت پاسارگاد اقدام به ساخت چند صد دقیقه محتوای آموزشی با موضوع معرفی بیماری و روش‌های پیشگیری و اقدام، شرح پروتکل‌های بهداشتی عمومی، شرح پروتکل‌های بهداشتی مخصوص انجام امور بانکی در شعبه‌ها و هم‌چنین آموزش روش‌های آنلاین انجام خدمات بانکی به منظور مرتفع کردن نیاز مشتریان محترم به مراجعه حضوری و کاهش سفرهای غیرضروری شهری کرد. در این راستا از آن زمان تا کنون بیش از ۳۰۰ مورد خبر، کلیپ، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک و محتوای تصویری آموزشی تهیه و از طریق وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی بانک، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر، شبکه تلویزیون‌های داخل شعبه‌های بانک، صفحات نمایشگر خودپردازها و مطبوعات به سمع و نظر مخاطبان رسید. از میان محتواهای تولید شده بخش قابل‌توجهی به آموزش و تشریح خدمات آنلاین مانند آموزش کامل همراه‎بانک پاسارگاد، آموزش بانکداری مجازی، تشریح خدمات اپلیکیشن پرداخت بانک (پی‌پاد)، آموزش سیستم نوبت‌دهی پیامکی و… اختصاص داشته است.

مناسب‌سازی شعبه‌ها با شرایط پاندمی

جهت مناسب‌سازی شعبه‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از روزهای آغازین شیوع کرونا، نسبت‌به نصب شیشه حائل بین مشتریان و بانکداران، جایگزینی دستگاه‌های نوبت‌دهی با نمونه‌های غیرلمسی یا پدالی و تأمین ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در شعبه‌ها اقدام شد. به علاوه با تعبیه و تجهیز بسیاری از شعبه‌ها به دستگاه‌های خوددریافت (CRS) و کیوسک‌های صدور کارت هدیه سعی شد تا حد امکان از نیاز به حضور غیرضروری مشتریان در شعبه و تبادل اسکناس جلوگیری شود. تنظیم ساعت کاری شعبه‌ها و راه‌اندازی طرح غربالگری همکاران مشکوک به بیماری و ایجاد تسهیلات برای مرخصی و درمان همکاران مبتلا نیز در راستای حفظ سلامتی همکاران و مشتریان محترم از همان ایام آغازین شیوع ویروس کووید۱۹ اجرایی شد.

تغییر نحوه ارائۀ خدمات بانکی حضوری و غیرحضوری

جهت حذف مراجعات حضوری غیرضروری پس از تصویب بانک مرکزی سقف انتقال وجه کارت‌به‌کارت به‌عنوان یکی از رایج‌ترین شیوه‌های انتقال وجه تا ۱۰۰میلیون ریال افزایش یافت. همچنین نسبت به تمدید خودکار و غیرحضوری کارت‌های نقدی منقضی‌شده مشتریان از زمان آغاز پاندمی تاکنون اقدام و اطلاع‌رسانی مستمر صورت گرفت. در کنار این موارد به جهت افزایش توان پاسخگویی و کاهش مراجعه به شعبه‌ها، ظرفیت پاسخگویی مرکز تماس بانک به شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ و بخش ارتباط با مشتریان وب‌سایت بانک (bpi.ir/crm) افزایش پیدا کرد تا به ابهامات مشتریان و ذی‌نفعان بدون نیاز به مراجعه به شعبه و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

حمایت از مراکز درمانی کشور

بانک پاسارگاد از آغاز همه‌گیری تاکنون نسبت به اهدا ۷۰ دستگاه ترمومتر،۳۵۰هزار ماسک N95 و ۱۰هزار واحد لباس ایمنی مخصوص ویروس کووید۱۹ به دانشگاه‌های علوم پزشکی اقدام کرده است. آغاز احداث اولین بیمارستان شهرک سلامت در شهر قم و فراهم نمودن امکان ویزیت مجازی بیماران از طریق دستگاه تله‌مدیسین (Telemedicine) در پایگاه‌ تشخیص سیار در شهر قم با همکاری هولدینگ نسیم سلامت پاسارگاد، از دیگر اقدامات این بانک در این دوران بوده است.

مساعدت در بازپرداخت تسهیلات دریافتی صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و اعطای تسهیلات حمایتی

بانک پاسارگاد هم‌چنین همگام با نظام بانکی کشور در پایان سال ۱۳۹۸ با هدف مساعدت و حمایت از تسهیلات‌گیرندگان مذکور (اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی) در بازپرداخت بدهی تسهیلاتی ایشان و همچنین ایفای مسئولیت‌های اجتماعی اقدام به استقرار سامانه برای ثبت‌نام فعالان اقتصادی و کسب‌وکارهای کوچک نمود. این طرح مراکز تولید و توزیع غذا، مراکز گردشگری و اقامتی، کسب‌وکارهای مرتبط با حمل‌ونقل عمومی مسافران، فعالان تولید و توزیع پوشاک، مراکز و مجتمع‌های ورزشی و تفریحی، مراکز و مجتمع های فرهنگی و آموزشی و…که به‌دلیل شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا قادر به بازپرداخت اقساط تسهیلات و وام خود در موعد مقرر نبودند را در بر می‌گرفت و درخصوص انواع تسهیلات اعطایی در قالب کلیه عقود، تسهیلات قرض‌الحسنه و تسهیلات مربوط به کارت‌های اعتباری کارکرد داشت.

به‌علاوه، بانک پاسارگاد طرح حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از بیماری کرونا در قالب پرداخت تسهیلات «مرابحه عام» به متقاضیان مشمول معرفی شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از خردادماه سال ۱۳۹۹ آغاز و طی آن تاکنون فرآیند بررسی۳،۸۴۷ فقره پرونده مشتمل بر اشتغال ۲۰،۱۰۸ نفر را تکمیل و تسهیلات مورد درخواست در وجه متقاضیان را پرداخت کرده است. شایان ذکر است، با توجه به بازبینی‌های صورت گرفته در فرآیند پرداخت این نوع تسهیلات، اعتبار تخصیص داده شده در دوماهه دوم سال ۱۴۰۰ به‌میزان ۱۲ برابر از لحاظ مبلغ و سه برابر از لحاظ تعداد به نسبت سه‌ماهه نخست، افزایش داشته است.

***

گفتنی است به‌منظور کاهش مراجعه به شعبه‌ها، سامانه جامع ارتباط با مشتریان در سایت بانک‌پاسارگاد به آدرس bpi.ir/crm و مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک‌ به شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ به صورت شبانه‌روزی، آماده پاسخگویی به سؤالات هم‌میهنان است.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=140739
تگ ها بانک پاسارگادتریتا نیوزحمایت از مراکز درمانی کشورکرونا

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    همه سازمان‌ها و ارگان‌ها ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند/ اصناف رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دبیرستان ایرانسل در گلستان افتتاح شد / مدیرعامل ایرانسل: دانش‌آموزان امروز، پیش‌برندگان توسعۀ فردا هستند

    ۱۴۰۰-۰۷-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    شعب کشیک نوروزی بانک کارآفرین اعلام شدند

    ۱۴۰۰-۱۲-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ال‌جی در آستانه نمایشگاه CES 2022 برای ۲۴ محصول نوآورانه خود موردتقدیر قرار گرفت

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازسازی ٢٨٠ مسکن آسیب‌دیده از زلزله در کهگیلویه و بویراحمد با تسهیلات بانک صادرات ایران

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام دکتر احمد بهاروندی به مناسبت سالگرد تاسیس بانک کارآفرین

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • اطلاعیه شماره ۷ بانک سپه/امکان پرداخت چک‌های بانک سپه در شعب و از طریق سامانه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲
  • تقاضای مس در دهه آینده به‌شدت از عرضه پیشی می‌گیرد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲
  • تمدید مهلت معرفی حساب وكالتی برای ثبت نام در طرح فروش محصولات ایران خودرو

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲
  • ارائه بیش از ۴۰۰ سرویس در بستر بانكداری باز بانك ملت (بانكیما)

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲
  • بانک ملت

    رشد ۶۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۳/ مانده تسهیلات بانك ملت از ۲.۵۵۵ ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است