سرفصل اصلی ماموریت روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد
وزیر امور اقتصادی و دارایی ماموریت اصلی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه را تشریح کرد.
دکتر سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حکم انتصاب فرشاد فتوت به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه بر طراحی شیوه های مناسب برای پیشبرد برنامه ها، راهبردها و اقدامات اجرایی وزارت اقتصاد؛ اطلاع رسانی و اقدام به موقع و هوشمند، پایش رسانه های گروهی داخلی و بین المللی، انعکاس و تشریح دیدگاه ها، سیاست ها، برنامه ها، طرح ها و فعالیت های وزارتخانه در سطح جامعه؛ ایجاد زمینه برقراری حسن ارتباط بین مردم، فعالان اقتصادی و مسئولان و مدیریت محتوای پایگاههای اطلاع رسانی الکترونیک وزارتخانه به عنوان اولویت های برنامه های مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد تأکید کرد.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران ( شادا) هدایت و نظارت تخصصی بر فعالیت واحدهای روابط عمومی استانی و ایجاد هماهنگی و تعامل بین آنها؛ سنجش افکار عمومی و نظر خواهی از مردم در چارچوب وظایف و مأموریت های وزارتخانه از دیگر اولویت های برنامه ای مورد تأکید وزیر اقتصاد برای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد است.
بر اساس این گزارش فرشاد فتوت دانش آموخته دانشگاه امام صادق(ع) در مقطع کارشناسی ارشد و دانشجوی دکترای مدیریت استراتژیک است و مسئولیت هایی چون سردبیری خبرنگاران سیاسی؛ سردبیری ارشد تحریریه بخش های مختلف خبری رسانه ملی، مدیریت گروه برنامه های زنده و گفتگو محور و مدیریت طرح و برنامه شبکه بین المللی خبر و همچنین مدیر کلی روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی را در کارنامه کاری خود دارد .