مدیر روابط عمومی پاکسان؛ در تلاش هستیم خوانش جديدي از روابط عمومي را ارائه نماييم
روابط عمومي پاكسان تلاش دارد تا خوانش جديدي از عملكرد روابط عمومي ارائه نمايد.
به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از شجرنیوز، حامد كريمي مدير روابط عمومي شرکت پاكسان در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومي ها با تبريك اين روز به تلاش گران این عرصه گفت: امروزه جوامع بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی، شفافیت و حقیقت هستند و همه ابزارها و دانش برای تحقق این امر به کار گرفته شده اند در این راستا سرمایه ارزشمند روابط عمومی است که می تواند به مثابه بازوی فکری سازمان ها در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف کلان سازمانی نقش آفرینی کنند ما در روابط عمومي شركت پاكسان در تلاش هستیم تا با بهره گيري از آخرین ابزارها، تکنولوژی ها و دستاوردهای حوزه ارتباطات خوانش جديدي از علم روابط عمومي را ارائه نماييم.
وي با تاكيد بر اهميت توجه به استفاده از تمامي ظرفيت ها افزود: روابط عمومي ها در سالهاي گذشته به دليل نگاه عامه اي كه به اين بخش بود دچار بي مهري بودند به گونه ای که فعالیت هایی که برای این واحدها تعریف شده بود باعث فاصله گرفتن از وظیفه ذاتی شان به عنوان پل ارتباطی درون و برونسازماني شده بود.
نويسنده كتاب ظرفیتهای روابطعمومی در مدیریت تعالی سازمانها استفاده از همه ابزارهاي موجود در اين مسير را لازم و ضروري خواند و يادآورشد: در دنيايي به سر مي بريم كه هر روز رسانه هاي جمعي و ابزار تازه ارتباطي، وجه جديدي از دنياي پيرامون ما را به تصوير ميكشند و اگر از اين فضاها فاصله بگيريم قطعا ديگر قادر به انجام برنامه هاي خود در چهارچوب اهدافمان نخواهيم بود.
مدير روابط عمومي پاكسان با تاكيد بر اينكه در کشورهای پیشرفته بهروزترین امکانات را در اختیار روابطعمومیها قرار میدهند و متخصصان و مشاوران رسانهای از جایگاه مطلوبی برخوردارند تاكيد كرد: خوشبختانه در این مجموعه با فهمی که از عملکر روابط عمومی وجود دارد از حمایت های جناب آقای دکتر بقائی مدیرعامل این مجموعه همواره بهره مند شده ایم و همین امر این فرصت را نصیب مان نموده تا بتوانیم برای دستیابی به موفقیت روش های نوینی را به کار بگیریم.
كريمي در خاتمه با تبيين جايگاه روابط عمومي پاكسان در اين مجموعه افزود: ما در وهله اول با هدف گذاري برنامه هاي مان تلاش کردیم تا ضمن تقويت ارتباط درون سازماني راهكارهاي جديدي ارائه نمائيم و فضا را به سمت و سويي ببريم كه از فضاي پيش آمده جهت پيشبرد استراژي هاي خود و ارتباط برون سازماني استفاده كرده و از دانش خود در جهت تعاملات دو سويه و كار آمد جهت تعالي سازمان بهره ببريم و چشم انداز جديدي را در اين ارتباط خلق كنيم.