تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • در مجمع عمومی عادی سالیانه: صورت های مالی ۱۴۰۳ بیمه آسیا تصویب شد

  • تشریح خدمات ویژه بانک توسعه صادرات ایران برای فعالان اقتصادی استان اردبیل

  • اختصاص بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن در بهار ۱۴۰۴ / احداث ۲۵۰۰ واحد جدید با حمایت بانک مسکن

  • بیانیه دکتر جوادی، مدیرعامل مؤسسه اعتباری ملل؛ در محکومیت فاجعه انسانی غزه و سکوت نهادهای بین‌المللی/ کودکان در صف نان جان دادند؛ و سازمان ملل فقط گزارش کرد

  • اعلام نرخ و بسته‌های بیمه‌های تخصصی برای مواكب حسینی در اربعین ۱۴۰۴

  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید محصولات ایران خودرو

  • امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در «طرح فروش شرکت ایران خودرو»

  • حفظ آرامش در شرایط بحرانی با ۵ ترفند کاربردی

  • ادعای خرید و فروش سابقه تامین اجتماعی صحت ندارد

  • نگاهی به نمایش «بر زمین می‌زندش»/ وفور غیاب

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۲-۰۸

یکی از مهمترین چالش های ذهنی مشتریان محصولات و خدمات هر سازمان، خدمات پس از فروش است، اما سازمان باید پیشتر به پاسخ این سوال فکر کند که «اگر مشتری با مشکلی مواجه شد، باید چه کند؟»

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان؛ پاسخگویی به سوالات، نیازها، مشکلات و خواسته های مشتریان، از الزامات هر سازمانی است و ساده سازی این فرایند پاسخگویی، باید به هر شکل و روشی در دستور کار باشد.

راه اندازی مرکز تماس، از ساده ترین ابزارهای برای تعامل با مشتری است، ولی در عین حال با افزایش تعداد مشتریان، تنوع بخشی به کانال های ارتباطی به منظور افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به آنها هم الزامی است.

شرکت بیمه تعاون با شناخت درست این مساله، ابزارهای متعددی را به منظور پاسخ به سوالات و راهنمایی مشتریان در نظر گرفته است. اطلاعات موجود نیز نشان می دهد این ابزارها نه تنها کانال ارتباطی خوبی با مشتریان ایجاد کرده، بلکه استقبال مشتریان از این کانال های متنوع نیز قابل توجه است.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد، همان طور که حق بیمه تولیدی شرکت بیمه تعاون در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۵۰ درصد افزایش یافته است، تعداد کل تماس های تلفنی وارد شده به مرکز ارتباط به مشتریان این شرکت نیز ۵۰ درصد بیشتر شده است. پاسخگویی به ۹۷ درصد از ۱۱۴ هزار تماس وارده در سال گذشته، از تمرکز جدید این مرکز بر لزوم پایایی ارتباط میان شرکت و مشتریان حکایت دارد.

برقراری سرویس Voice Mail به منظور دریافت نظرات مشتریان و پاسخگویی به آنها و ایجاد کانال های ارتباطی در فضای مجازی از طریق پلتفرم‌های واتساپ، تلگرام، بله، سروش و ایتا که امکان پاسخگویی همزمان را ایجاد کرده اند نیز، سطح این خدمت در بیمه تعاون را ارتقا داده است.

پاسخگویی آنلاین از طریق «رایچت» نیز که یک سیستم تعاملی توسعه یافته است، تجربه مطلوبی برای هر ارتباط مشتری با این شرکت است. به عبارت دیگر، اکنون مشتریان بیمه تعاون، از همه ابزارهای موجود از قبیل، تلفن، سایت اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی، می توانند به سادگی با این شرکت ارتباط برقرار کرده و خواسته های خود را مطرح کنند.

ویژگی هایی چون سرعت پاسخگویی، مستندسازی موارد مطرح شده، عدم وابستگی به زمان و مکان و امکان ارسال مستندات را می توان از جمله مزایای این کانال های ارتباطی دانست.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=185612

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    در همایش استانی شعب مطرح شد: ارائه خدمات مناسب اولویت بانک ایران زمین است

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    آماده افزایش دو برابری تجارت با آفریقا هستیم/ تخفیف ویژه کشتیرانی برای تجار آفریقا

    ۱۴۰۴-۰۲-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    گزارش “نگاهی به GITEX ۲۰۲۲” منتشر شد

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فرهنگ مسئولیت اجتماعی باید در جامعه نهادینه شود

    ۱۳۹۷-۱۲-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رتبه اول “بانکداری اینترنتی” بانک پاسارگاد به انتخاب مردم

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    یک راه‌حل بیمه‌ای برای مدیریت هزینه تحصیل فرزندان

    ۱۴۰۲-۰۴-۰۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • در مجمع عمومی عادی سالیانه: صورت های مالی ۱۴۰۳ بیمه آسیا تصویب شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۴
  • تشریح خدمات ویژه بانک توسعه صادرات ایران برای فعالان اقتصادی استان اردبیل

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۴
  • اختصاص بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن در بهار ۱۴۰۴ / احداث ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۴
  • جوادی، موسسه ملل

    بیانیه دکتر جوادی، مدیرعامل مؤسسه اعتباری ملل؛ در محکومیت فاجعه انسانی غزه و سکوت نهادهای ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۳
  • اعلام نرخ و بسته‌های بیمه‌های تخصصی برای مواكب حسینی در اربعین ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است