تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • قهرمان شطرنج کشور در خانواده بزرگ بیمه آسیا

  • تداوم روند نزولی NPL در بانک اقتصادنوین

  • ادعاهای کذب و توهین آمیز بیان شده در سیما اصلاح شود؛ فرهنگستان علوم پزشکی بر اساس وظایف ابلاغی خود در قانون عمل می کند

  • شناخت دقیق مشتری و بازاریابی هوشمندانه، مسیر توسعه پایدار بانک است 

  • بازسازی بافت های فرسوده منطقه دوازده تهران، به همت موسسه اعتباری ملل

  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد طرح نهضت ملی

  • نوسازی سیستم کنترل توربین واحد NF2 در پتروشیمی بندرامام

  • ساخت و اصلاح موفق «کراشر نمک» در واحد شستشوی نمک پتروشیمی اروند با توان متخصصان داخلی

  • روابط عمومی بانک سپه، رتبه برتر «ارزیابی عملکرد هفته دولت» را کسب کرد

  • پیام تبریک محمدرضا فرهادی‌پور به مناسبت بیست‌ودومین سالروز تأسیس بیمه ملت

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›فجر ملی / استقبال مشتریان از سامانه نوبت دهی هوشمند بانک ملی ایران

فجر ملی / استقبال مشتریان از سامانه نوبت دهی هوشمند بانک ملی ایران

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۱۱-۱۲

تریتا نیوز -سامانه هوشمند و غیرحضوری نوبت دهی بانک ملی ایران در ۱۴۶ شعبه پایتخت و مجموعا ۵۵۸ شعب سراسر کشور در حال خدمت رسانی به مشتریان است.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، تاکنون ۲۵ استان کشور به سامانه نوبت دهی هوشمند و غیرحضوری این بانک متصل شده اند و با فعال سازی این سامانه، مدت زمان انتظار مشتریان در مراجعات حضوری بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است.

 

کاهش مدت زمان انتظار، مدیریت ساماندهی مراجعات حضوری و استفاده از نسل جدید سیستم نظرسنجی از مزایای سامانه مذکور است و مشتریان می توانند به منظور جلوگیری از اتلاف زمان و پیش از حضور در شعب، نوبت خود را رزرو کنند.

 

دریافت نوبت غیرحضوری هم بر اساس نزدیک ترین موقعیت جغرافیایی به مشتری و هم بر اساس جست و جوی منطقه و کد شعبه امکان پذیر است. ضمن اینکه اسامی شعب مجهز به سامانه نوبت دهی هوشمند در سایت بانک ملی ایران و پلتفرم «بله» قابل دسترسی هستند.

 

برای دریافت نوبت آنلاین باید به منوی بانک من در پیام رسان «بله» رفته و سپس بازوی نوبت دهی ملی را انتخاب کنید. با شروع به فعالیت این بازو، گزینه دریافت نوبت از شعبه فعال خواهد شد.در ادامه، برای دریافت نوبت می توان کد شعبه یا نام آن را وارد کرد. در مرحله بعد مشخصات شعبه، تعداد باجه های در حال خدمت رسانی و مدت زمان پاسخگویی هر باجه مشخص می شود که می توان به مرحله رزرو نوبت رفت. سپس با وارد کردن کد ملی و شماره همراه، صف های فعال و در حال خدمت رسانی شعبه همانند صف دریافت و پرداخت نمایش داده می شود که پس از انتخاب صف، زمان و شماره نوبت اطلاع رسانی خواهد شد. در مرحله آخر هم زمانی که مشتری در شعبه حضور می یابد، باید گزینه اعلام حضور در شعبه از سوی کاربر فعال شود و با این اقدام، نوبت اخذ شده توسط باجه در صف فراخوانی قرار می گیرد.

 

از ۱۲دی ماه و زمان تجهیز شعب به این سامانه تاکنون، یک هزار و ۷۳۵ نوبت غیرحضوری و آنلاین از طریق سیستم نوبت دهی هوشمند توسط مشتریان اخذ شده است.

 

این گام نخست هوشمندسازی شعب بانک ملی ایران بوده و بناست تا پایان سال، تمام شعب این بانک یا شعب پر تردد که بالغ بر یک هزار شعبه هستند، از این خدمت بهره مند شوند.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=161056

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    دست‌یابی به كمترین میزان مصرف الكترود گرافیتی در شركت فولاد مباركه

    ۱۴۰۱-۰۲-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نقش پررنگ بانک صادرات ایران در پشتیبانی از جهش تولید مسکن

    ۱۴۰۳-۰۷-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    با همکاری بانک انصارنهمین سمینارجلوه هایی از زندگی با دیابت برگزارشد

    ۱۳۹۵-۱۱-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیر فناوری اطلاعات بیمه رازی منصوب شد

    ۱۴۰۰-۰۱-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    باقری لنکرانی، وزیر اسبق بهداشت: پرونده الکترونیک سلامت الزام قانونی و عقلی است

    ۱۳۹۹-۱۲-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بزرگترین پروژه زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اعتباری بالغ بر یازده هزار میلیارد ریال عملیاتی می‌شود

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • قهرمان شطرنج کشور در خانواده بزرگ بیمه آسیا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • تداوم روند نزولی NPL در بانک اقتصادنوین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • ادعاهای کذب و توهین آمیز بیان شده در سیما اصلاح شود؛ فرهنگستان علوم پزشکی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • شناخت دقیق مشتری و بازاریابی هوشمندانه، مسیر توسعه پایدار بانک است 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • بازسازی بافت های فرسوده منطقه دوازده تهران، به همت موسسه اعتباری ملل

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است