تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید محصولات ایران خودرو

  • بورس کالا میزبان عرضه ۴۸۴ هزار تن محصول است

  • خرید محصولات ایران خودرو با حساب وکالتی بانک کارآفرین

  • پرداخت بیش از ٣هزار میلیاردریال تسهیلات تکلیفی در ۱۰۱ روز

  • شستا برای تأمین سیمان بازسازی تخریب‌های بخش مسکونی جنگ ۱۲ روزه اعلام آمادگی کرد

  • پیام تسلیت مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در پی درگذشت منوچهر قندیل

  • تولید موفق گرید 7000F برای اولین‌بار در کشور در پتروشیمی بندر امام

  • جلسه معارفه اعضای جدید کمیته‌های فنی تخصصی چادرملو برگزار شد

  • طرح بخشودگی جرایم دیرکرد در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تمدید شد

  • پیش بینی تحقق رشد ۶ برابری سرمایه بانک توسعه صادرات ایران تا پایان ۱۴۰۴

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›حسین زاده خبر داد: روان سازی خدمات بانک ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان

حسین زاده خبر داد: روان سازی خدمات بانک ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۷-۱۰-۲۲

مدیرعامل بانک ملی ایران از روان سازی بیشتر فعالیت های مورد انتظار مشتریان در این بانک خبر داد و گفت: به زودی اختیارات بیشتری به ادارات امور داده می شود تا خدماتی مانند خرید دین و صدور ضمانتنامه ها بیش از پیش تسهیل شود.

به گزارش تریتا نیوز، دکتر محمد رضا حسین زاده امروز در همایش بررسی عملکرد سه ماهه سوم واحدهای این بانک با بیان این که بوروکراسی های اداری نباید مانع از خدمت رسانی مطلوب به مشتریان شود، اظهار کرد: باید تا حد ممکن از اختیارات ارائه شده توسط بانک مرکزی و هیات مدیره بانک در شعب استفاده شده و سرعت ارائه خدمات به مشتریان افزایش یابد.

وی با اشاره به این که سرعت فعالیت ها در دنیای رقابتی امروز اهمیت وافری پیدا کرده است، ادامه داد: نمی توان مشتری را برای دریافت یک خدمت معطل کرد، در حالی که همه امکانات قانونی برای ارائه سریع آن خدمت وجود دارد.

حسین زاده با بیان این که عملکرد همه واحدهای بانک به صورت هفتگی در جلسه هیات مدیره بررسی می شود، گفت: هیات مدیره بانک مصمم است جایگاه مطلوب بانک ملی ایران در نظام بانکی را حفظ کند و از همه ظرفیت های قانونی برای برطرف کردن موانع استفاده خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: مدیران اهل ریسک و آشنا به قوانین و مقررات، مورد تایید هیات مدیره هستند و به آنها اختیاراتی برای فعالیت بیشتر در جهت بهبود امور و ایجاد رضایت در مشتریان داده خواهد شد.

حسین زاده با اشاره به این که اولویت امروز کشور، کمک به ایجاد اشتغال و افزایش تولید است، اظهار کرد: شعب در پرداخت تسهیلات، سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی را در اولویت قرار دهند، اما این تسهیلات باید به واحدهایی پرداخت شود که تولید مستمر دارند و با مشکل فروش تولید خود مواجه نیستند.

وی همچنین محصولات بانکداری الکتزونیک بانک ملی ایران را از پیشرفته ترین محصولات موجود در نظام بانکی خواند و گفت: سوپر محصولاتی مانند بام، بله و اپلیکیشن ٦٠، همواره مورد تحسین فعالان نظام بانکی و بانک مرکزی قرار گرفته اند، بنابراین باید از حداکثر توان موجود برای تبلیغ و استفاده از آنها بهره برد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از افزایش سطوح اختیارات مدیران برای فروش اموال مازاد بانک خبر داد و گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران در این زمینه سرآمد است و روند وصول مطالبات معوق بانک نیز سرعت گرفته، به طوری که وضعیت بانک در این دو شاخص همواره رو به بهبود است.

وی از برگزاری دومین «ملی شو» در آینده نزدیک نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: تازه ترین محصولات بانک ملی ایران به زودی رونمایی خواهد شد تا نشان دهد این بانک به یک نهاد مدرن، توانمند و پیشتاز تبدیل شده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=72535
تگ ها بانک ملی ایرانبانکداری الکتزونیکپرداخت تسهیلاتدکتر محمد رضا حسین زادهمطالبات معوق

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • بانک ملی
    اقتصاد

    درخواست وزیر امور اقتصادی و دارایی از رئیس جمهور: جان باختگان شبکه بانکی شهید خدمت محسوب شوند

    ۱۳۹۸-۱۲-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    “بله” سه میلیونی شد

    ۱۳۹۷-۱۱-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    قدردانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از مدیرعامل بانک ملی ایران

    ۱۳۹۹-۱۰-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تشریح چگونگی پیاده سازی سیاست اعتباری بانک ملی ایران توسط عضو هیات مدیره

    ۱۳۹۷-۱۲-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    امضای تفاهمنامه ساخت و تکمیل مدارس شهدای بانک ملی ایران در کردستان

    ۱۳۹۷-۱۱-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    هشدار بانک ملی ایران درباره شیوه جدید کلاهبرداری تلفنی از حساب مشتریان

    ۱۳۹۸-۰۳-۰۸
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید محصولات ایران خودرو

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۰۹
  • بورس کالا میزبان عرضه ۴۸۴ هزار تن محصول است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۰۹
  • خرید محصولات ایران خودرو با حساب وکالتی بانک کارآفرین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۰۹
  • پرداخت بیش از ٣هزار میلیاردریال تسهیلات تکلیفی در ۱۰۱ روز

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۰۹
  • شستا برای تأمین سیمان بازسازی تخریب‌های بخش مسکونی جنگ ۱۲ روزه اعلام آمادگی کرد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۰۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است