تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • گامی دیگر از بانک تجارت در حمایت از تولید و اشتغال پایدار

  • با حضور مدیران ارشد بانک؛سامانه نوبت‌دهی آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رونمایی شد

  • توسعه بانکداری شرکتی در بانک مسکن

  • بازسازی و بومی‌سازی ولوهای فرسوده در پتروشیمی اروند

  • پرداخت ۱۶۱۸ میلیارد ریال سهم‌الشرکه متمم نهضت ملی مسکن

  • نیک آفرین پنجم برندگان خود را شناخت

  • گسترش دامنه خدمات ارزی بانک اقتصادنوین

  • الزام «تطابق کد پستی و کد ملی مشتریان گرامی با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان کشور» در زمان ارائه خدمات بانکی

  • مدیرعامل بانک پاسارگاد عنوان ملی «فرد اثرگذار در تأمین مالی فناوری و نوآوری ایران» را دریافت کرد

  • تمدن؛ برترین مشاور انتشار اوراق نوآوری در کشور شد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›حسین زاده خبر داد: روان سازی خدمات بانک ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان

حسین زاده خبر داد: روان سازی خدمات بانک ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۷-۱۰-۲۲

مدیرعامل بانک ملی ایران از روان سازی بیشتر فعالیت های مورد انتظار مشتریان در این بانک خبر داد و گفت: به زودی اختیارات بیشتری به ادارات امور داده می شود تا خدماتی مانند خرید دین و صدور ضمانتنامه ها بیش از پیش تسهیل شود.

به گزارش تریتا نیوز، دکتر محمد رضا حسین زاده امروز در همایش بررسی عملکرد سه ماهه سوم واحدهای این بانک با بیان این که بوروکراسی های اداری نباید مانع از خدمت رسانی مطلوب به مشتریان شود، اظهار کرد: باید تا حد ممکن از اختیارات ارائه شده توسط بانک مرکزی و هیات مدیره بانک در شعب استفاده شده و سرعت ارائه خدمات به مشتریان افزایش یابد.

وی با اشاره به این که سرعت فعالیت ها در دنیای رقابتی امروز اهمیت وافری پیدا کرده است، ادامه داد: نمی توان مشتری را برای دریافت یک خدمت معطل کرد، در حالی که همه امکانات قانونی برای ارائه سریع آن خدمت وجود دارد.

حسین زاده با بیان این که عملکرد همه واحدهای بانک به صورت هفتگی در جلسه هیات مدیره بررسی می شود، گفت: هیات مدیره بانک مصمم است جایگاه مطلوب بانک ملی ایران در نظام بانکی را حفظ کند و از همه ظرفیت های قانونی برای برطرف کردن موانع استفاده خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: مدیران اهل ریسک و آشنا به قوانین و مقررات، مورد تایید هیات مدیره هستند و به آنها اختیاراتی برای فعالیت بیشتر در جهت بهبود امور و ایجاد رضایت در مشتریان داده خواهد شد.

حسین زاده با اشاره به این که اولویت امروز کشور، کمک به ایجاد اشتغال و افزایش تولید است، اظهار کرد: شعب در پرداخت تسهیلات، سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی را در اولویت قرار دهند، اما این تسهیلات باید به واحدهایی پرداخت شود که تولید مستمر دارند و با مشکل فروش تولید خود مواجه نیستند.

وی همچنین محصولات بانکداری الکتزونیک بانک ملی ایران را از پیشرفته ترین محصولات موجود در نظام بانکی خواند و گفت: سوپر محصولاتی مانند بام، بله و اپلیکیشن ٦٠، همواره مورد تحسین فعالان نظام بانکی و بانک مرکزی قرار گرفته اند، بنابراین باید از حداکثر توان موجود برای تبلیغ و استفاده از آنها بهره برد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از افزایش سطوح اختیارات مدیران برای فروش اموال مازاد بانک خبر داد و گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران در این زمینه سرآمد است و روند وصول مطالبات معوق بانک نیز سرعت گرفته، به طوری که وضعیت بانک در این دو شاخص همواره رو به بهبود است.

وی از برگزاری دومین «ملی شو» در آینده نزدیک نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: تازه ترین محصولات بانک ملی ایران به زودی رونمایی خواهد شد تا نشان دهد این بانک به یک نهاد مدرن، توانمند و پیشتاز تبدیل شده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=72535
تگ ها بانک ملی ایرانبانکداری الکتزونیکپرداخت تسهیلاتدکتر محمد رضا حسین زادهمطالبات معوق

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    استقبال کاربران از خدمات مالی اپلیکیشن «بله»

    ۱۳۹۹-۰۹-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    «پادکست» های بانک ملی ایران، پنجره ای نو به سوی مخاطبان

    ۱۳۹۸-۰۷-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    بانک ملی ایران، صدرنشین تعداد خودپردازها در نظام بانکی

    ۱۳۹۸-۰۹-۰۵
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    الزام رمز دوم پویا برای تراکنش های غیرحضوری بانک ملی ایران

    ۱۳۹۸-۱۱-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    کاهش زمان بررسی و کارشناسی پرونده های اعتباری در بانک ملی ایران به پانزده روز

    ۱۳۹۷-۱۲-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بهره‌مندی بیش از ۵۵۱ هزار متقاضی از وام قرض‌الحسنه بانک ملی ایران طی ۲۱۶ روز

    ۱۴۰۳-۰۸-۱۵
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • گامی دیگر از بانک تجارت در حمایت از تولید و اشتغال پایدار

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۲
  • با حضور مدیران ارشد بانک؛سامانه نوبت‌دهی آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رونمایی شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۲
  • توسعه بانکداری شرکتی در بانک مسکن

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۲
  • بازسازی و بومی‌سازی ولوهای فرسوده در پتروشیمی اروند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۲
  • پرداخت ۱۶۱۸ میلیارد ریال سهم‌الشرکه متمم نهضت ملی مسکن

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است