تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بازدید مدیرعامل بانک تجارت از پروژه الماس ماهشهر

  • هم‌افزایی نوآوری و سرمایه‌گذاری برای جهش فناوری در صنعت پتروشیمی با محوریت صندوق CVC خلیج‌فارس

  • ساعت کاری جدید شعب بانک سامان در تهران و شهرستان

  • پیش‌نویس شیوه‌نامه ساماندهی بیمه کارگران ساختمانی بررسی شد

  • انتشار ۲۰۰ میلیون یورو اوراق مرابحه ارزی برای فولاد مباركه كلید خورد/مدیرعامل بانك ملت: با تمام توان در خدمت افزایش تولید و اشتغال در كشور خواهیم بود

  • حضور بانک ملی ایران در نخستین نمایشگاه مشهد اینوکس

  • حضور بانک توسعه صادرات ایران در اولین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری مشهد

  • اقدام فرهنگی بانک ملی ایران؛ از توسعه کتابخانه‌ها تا ترویج کتابخوانی در جامعه

  • ضرورت چابک‌سازی امور ارزی و بین‌الملل بانک ملی ایران برای شرایط تحریم و پساتحریم

  • افزایش سرمایه کم سابقه «وامید» به نتیجه رسید/ قدردانی رئیس مجمع از رئیس‌کل بانک مرکزی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مشتری مداری باید مهم ترین مزیت رقابتی بانک دی شود

مشتری مداری باید مهم ترین مزیت رقابتی بانک دی شود

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۸-۱۱-۲۶

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه مرکزی، مشتری مداری را یکی از مهم ترین مزیت‌های رقابتی بانک دانست و بر موضوع بازاريابي و ارتقای کیفیت خدمات برای نگهداشت مشتريان به عنوان سرمایه های اصلی بانک تاکید کرد.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، مدیرعامل بانک دی در این دیدار ضمن تاکید بر مشتری مداری از سوی کارکنان آن ها را به پیگیری امور مربوط به مشتریان تا حصول نتیجه دعوت کرد و گفت: معرفی و تشریح محصولات جدید بانک و پاسخگویی سریع و دقیق به مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می رود همکاران خدوم و تلاشگر  با تسلط کامل به وظایف محوله و آگاهی لازم از دانش روز بانکداری به این نکات کلیدی توجه ویژه ای داشته باشند.
کریمی افزود: یکی از مهم ترین و ارزان ترین راه های تبلیغات، ایجاد بستری است تا مشتریان در اثر رضایتمندی از خدمات دریافتی ، بانک دی را به دیگران معرفی کنند و این موضوع با تلاش همکارانی که  به صورت مستقیم با مشتری در ارتباط هستند محقق خواهد شد.
مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اهمیت جذب منابع ارزان قیمت گفت: بی شک جذب منابع ارزان قیمت و افزایش وصول مطالبات در شعب، تاثیر بسزائی در پیشرفت بانک دارد و همکاران شعبه باید این دو محور را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند و با جدیت برای تحقق اهداف شعبه تلاش کنند.
مدیرعامل بانک با اشاره به اجرایی شدن طرح تشویقی وصول مطالبات گفت: این طرح که در راستای تکریم مشتریان و تسریع در تعیین تکلیف پرونده های معوق مطالباتی ابلاغ شده است باید تا پایان سال جاری مهم‌ترین اولویت کاری شعب باشد و امیدوارم با همکاری و همدلی همکاران شاهد کاهش چشمگیر مطالبات در بانک باشیم.

کریمی در بازدید از بخش ارزی شعبه مرکزی با تاکید بر گسترش فعالیت‌های ارزی، کارکنان را به تلاش در این زمینه تشویق و ابراز امیدواری کرد با دریافت مجوز مرحله سوم عملیات ارزی، فعالیت این حوزه در بانک افزایش یابد.
مدیرعامل بانک دی همچنین در جریان این بازدید با همکاران و مشتریان حاضر در شعبه مرکزی، صمیمانه گفت و گو کرد و از نقطه نظرات و دغدغه های آن ها درباره مسائل بانک آگاه شد.
گفتنی است در این دیدار که در ادامه بازدیدهای مدیرعامل از واحدهای ستادی بانک انجام شد، دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، جمشید قزوینیان، رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات و مهدی فرخچه، رییس اداره منابع انسانی حضور داشتند.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=93070
تگ ها بانک دیمشتری مداری

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    خبر خوش مدیرعامل بانک دی برای سهامداران؛ نماد بانک دی به زودی بازگشایی می شود

    ۱۴۰۱-۰۳-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازدید مدیرعامل بانک دی از شعبه اصفهان

    ۱۳۹۹-۱۰-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اعضای هیئت عامل بانک دی منصوب شدند

    ۱۳۹۹-۰۲-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اعطای تسهیلات خرد از طریق اعتبارسنجی و ارائه گواهی کسر از حقوق در شعب بانک دی سرعت گرفته است

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ارائه تسهیلات در بانک دی غیرحضوری می‌شود

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تمهیدات بانک دی برای کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب

    ۱۳۹۸-۱۲-۱۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بازدید مدیرعامل بانک تجارت از پروژه الماس ماهشهر

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • هم‌افزایی نوآوری و سرمایه‌گذاری برای جهش فناوری در صنعت پتروشیمی با محوریت صندوق CVC خلیج‌فارس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • ساعت کاری جدید شعب بانک سامان در تهران و شهرستان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • پیش‌نویس شیوه‌نامه ساماندهی بیمه کارگران ساختمانی بررسی شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • انتشار ۲۰۰ میلیون یورو اوراق مرابحه ارزی برای فولاد مباركه كلید خورد/مدیرعامل بانك ملت: با ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است