تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • آیت‌الله اعرافی: بانک قرض الحسنه مهر ایران در حال تولید یک الگوی عملی از بانکداری مردمی ، فریادرسی اجتماعی و خدمت رسانی واقعی است

  • واریز سود مازاد به حساب سرمایه‌گذاران «صندوق ره‌آورد آباد مسکن»

  • مجمع عمومی فوق العاده بانک پارسیان برگزار شد؛ تصویب افزایش سرمایه ۹۹ درصدی و عبور سرمایه بانک پارسیان از ۳۱ همت با رأی قاطع سهامداران

  • اعلام ساعات کار زمستانی شعب و واحدهای ستادی بانک صادرات ایران

  • عملکرد درخشان بانک مسکن در وصول مطالبات و پیروزی‌های حقوقی

  • ۱۰ نوع غذای ضد پیری!

  • غربالگری سلامت در دهه ۵۰ زندگی

  • افتتاح نخستین فروشگاه مشترک همراه اول و دیجی‌کالا در قلب بازار دیجیتال تهران

  • دعوت بانک توسعه تعاون از مشتریان برای مشارکت در نظرسنجی بانک مرکزی درباره صیانت از حقوق مشتریان

  • انصاری‌نیک: پروژه‌های آبرسانی پتروشیمی بندرامام، خدمتی ماندگار به مردم ماهشهر است

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مشتری مداری باید مهم ترین مزیت رقابتی بانک دی شود

مشتری مداری باید مهم ترین مزیت رقابتی بانک دی شود

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۸-۱۱-۲۶

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه مرکزی، مشتری مداری را یکی از مهم ترین مزیت‌های رقابتی بانک دانست و بر موضوع بازاريابي و ارتقای کیفیت خدمات برای نگهداشت مشتريان به عنوان سرمایه های اصلی بانک تاکید کرد.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، مدیرعامل بانک دی در این دیدار ضمن تاکید بر مشتری مداری از سوی کارکنان آن ها را به پیگیری امور مربوط به مشتریان تا حصول نتیجه دعوت کرد و گفت: معرفی و تشریح محصولات جدید بانک و پاسخگویی سریع و دقیق به مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می رود همکاران خدوم و تلاشگر  با تسلط کامل به وظایف محوله و آگاهی لازم از دانش روز بانکداری به این نکات کلیدی توجه ویژه ای داشته باشند.
کریمی افزود: یکی از مهم ترین و ارزان ترین راه های تبلیغات، ایجاد بستری است تا مشتریان در اثر رضایتمندی از خدمات دریافتی ، بانک دی را به دیگران معرفی کنند و این موضوع با تلاش همکارانی که  به صورت مستقیم با مشتری در ارتباط هستند محقق خواهد شد.
مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اهمیت جذب منابع ارزان قیمت گفت: بی شک جذب منابع ارزان قیمت و افزایش وصول مطالبات در شعب، تاثیر بسزائی در پیشرفت بانک دارد و همکاران شعبه باید این دو محور را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند و با جدیت برای تحقق اهداف شعبه تلاش کنند.
مدیرعامل بانک با اشاره به اجرایی شدن طرح تشویقی وصول مطالبات گفت: این طرح که در راستای تکریم مشتریان و تسریع در تعیین تکلیف پرونده های معوق مطالباتی ابلاغ شده است باید تا پایان سال جاری مهم‌ترین اولویت کاری شعب باشد و امیدوارم با همکاری و همدلی همکاران شاهد کاهش چشمگیر مطالبات در بانک باشیم.

کریمی در بازدید از بخش ارزی شعبه مرکزی با تاکید بر گسترش فعالیت‌های ارزی، کارکنان را به تلاش در این زمینه تشویق و ابراز امیدواری کرد با دریافت مجوز مرحله سوم عملیات ارزی، فعالیت این حوزه در بانک افزایش یابد.
مدیرعامل بانک دی همچنین در جریان این بازدید با همکاران و مشتریان حاضر در شعبه مرکزی، صمیمانه گفت و گو کرد و از نقطه نظرات و دغدغه های آن ها درباره مسائل بانک آگاه شد.
گفتنی است در این دیدار که در ادامه بازدیدهای مدیرعامل از واحدهای ستادی بانک انجام شد، دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، جمشید قزوینیان، رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات و مهدی فرخچه، رییس اداره منابع انسانی حضور داشتند.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=93070
تگ ها بانک دیمشتری مداری

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مهم‌ترین حوزه تمرکز بانک دی در سال ۱۴۰۱بانکداری دیجیتال است

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک دی قدم‌های استواری به سوی تمرکز ارائه خدمات بانکی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر برداشته است

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    توضیح روابط عمومی بانک دی به خبر محاکمه ۹ مدیر وقت این بانک

    ۱۳۹۹-۱۰-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    الگوی متفاوت بانک دی برای توسعه شعب

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازگشت ساعت کاری شعب و ستاد بانک دی به حالت عادی قبل از کرونا

    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک‌ها به محل تأمین کسری بودجه دولت تبدیل شده‌اند

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • آیت‌الله اعرافی: بانک قرض الحسنه مهر ایران در حال تولید یک الگوی عملی از ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۹
  • واریز سود مازاد به حساب سرمایه‌گذاران «صندوق ره‌آورد آباد مسکن»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۹
  • مجمع عمومی فوق العاده بانک پارسیان برگزار شد؛ تصویب افزایش سرمایه ۹۹ درصدی و عبور ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۹
  • اعلام ساعات کار زمستانی شعب و واحدهای ستادی بانک صادرات ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۹
  • عملکرد درخشان بانک مسکن در وصول مطالبات و پیروزی‌های حقوقی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است