تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بهره‌برداری مسئولانه از منابع و سرمایه‌گذاری در حفظ محیط‌زیست؛ رسالت گروه فولاد مباركه

  • هدف ما؛ ارائه روایت سازمانی فولاد مباركه از دریچه‌ای حرفه‌ای‌تر به مخاطب

  • روش‌های فوری برای تمیز کردن کفش سفید

  • برای جلوگیری از رنگ پس دادن لباس چه کنیم؟

  • نوشیدن چای داغ چه بر سرتان می آورد؟

  • مؤثرتر از دارو برای پیشگیری از بازگشت سرطان

  • درمان بی‌خوابی با شوید!

  • خطرات جدی غذاهای فوق‌فرآوری‌شده برای سلامت

  • بازی آمریکا با جنگ روسیه و اوکراین

  • یك برنامه موفق با اهداف بلند مدت و روش های عملی و نوآورانه منطبق است

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب استان آذربایجان شرقی: خدمات دهی به مشتریان بانک سینا متحول می شود

مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب استان آذربایجان شرقی: خدمات دهی به مشتریان بانک سینا متحول می شود

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۸-۰۹-۱۸

مدیرعامل بانک سینا با سفر به استان آذربایجان شرقی، با همکاران شعب بانک در این استان دیدار کرد.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی در این سفر، ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با همکاران شعب مرند، ملکان، مراغه و بناب، عملکرد این شعب را بررسی و از زحمات آنان قدردانی کرد.
دکتر ایمانی در این دیدارها طی سخنانی با بیان آنکه موفقیت های بانک سینا حاصل تلاش و زحمات همکاران است گفت: عامل محرکه و زمینه ساز پیشرفت هر سازمان و بنگاه اقتصادی، سرمایه انسانی آن است که توجه به دغدغه ها و مسائل معیشتی آنها می تواند سرعت حرکت بر مسیر پیشرفت و توسعه را بهبود ببخشد لذا تلاش برای ایجاد همدلی در بین کارکنان در سرفصل استراتژی ها و برنامه ریزی های بانک سینا خواهد بود و سفرهای استانی نیز کمک بسیار موثری برای آشنایی با مسائل و شناخت و رفع مشکلات کارکنان است.
دکتر ایمانی با بیان آنکه موفقیت هر سازمانی حاصل تلاش و خرد جمعی کارکنان آن است، اظهار داشت: پیشرفت سازمان ارتباط مستقیم با نگاه مجموعه به نیروی انسانی دارد، هر چه رابطه عاطفی و فضای همدلی بین مجموعه با همکاران قویتر و مستحکم تر و تلاشها و برنامه ریزی هوشمندانه تر باشد، رسیدن به اهداف و موفقیت ها بیشتر خواهد بود.
مدیرعامل بانک سینا افزود: وظیفه بانک به عنوان یک بنگاه خدماتی، ارائه بهینه و مطلوب خدمات به هموطنان است و بانک سینا به عنوان بانکی خوشنام، بدون حاشیه و برخوردار از محصولات نوین و رقابتی به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک، همواره توجه به مشتری را سرلوحه کار قرار داده و اکنون نیز با تنوع بخشی به محصولات و معرفی سبد خدمات جدید، اقدامات موثری را در این راه به انجام خواهد رساند.
دکتر ایمانی به افزایش حدود اختیارات مناطق اشاره کرد و گفت: خدمات دهی سریع و دقیق به مشتریان از جمله اقداماتی است که ضمن تامین رضایت آنان، بانک را در پیشبرد بهینه اهداف یاری خواهد رساند بنابراین با افزایش حدود اختیارات و وظایف مناطق، شاهد تحول در خدمات رسانی مطلوب به مشتریان بانک خواهیم بود.
وی منابع نزد بانک ها را امانات سپرده گذاران دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا به عنوان وکیل سپرده گذاران و سهامداران، این منابع را در چارچوب قوانین شرع مقدس و در مسیر تولید و رشد و شکوفائی جامعه بکار گیریم و با نظارت کامل بر فرایند تسهیلات، اهداف بانک را در این مسیر محقق سازیم.
گفتنی است در پایان این دیدارها، همکاران ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل در جمع آنها، در فضایی کاملا صمیمی به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.مدیران حراست، سرمایه های انسانی، امور شعب و بازاریابی و مدیر منطقه آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان نیز در این سفر و دیدارها، مدیرعامل بانک سینا را همراهی کردند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=91633
تگ ها بانک سینامدیرعامل بانک سینا

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب غرب تهران: ضرورت خدمات رسانی مطلوب به هموطنان در روزهای پایانی سال

    ۱۳۹۹-۱۲-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل در بازدید از دو شعبه بانک سینا: سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است

    ۱۳۹۸-۱۰-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ایجاد ۱۷ هزار شغل از محل تسهیلات اشتغالزایی روستایی بانک سینا

    ۱۳۹۹-۰۴-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رشد بیش از ۳۰۰ درصدی پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک سینا

    ۱۴۰۲-۰۱-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل بانک سینا در بازدید از منطقه شرق تهران اعلام کرد: ضرورت تلاش برای جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات ...

    ۱۳۹۹-۰۶-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جهاد تبیین و بازیابی جایگاه روابط عمومی ها

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۶
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بهره‌برداری مسئولانه از منابع و سرمایه‌گذاری در حفظ محیط‌زیست؛ رسالت گروه فولاد مباركه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • هدف ما؛ ارائه روایت سازمانی فولاد مباركه از دریچه‌ای حرفه‌ای‌تر به مخاطب

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • روش‌های فوری برای تمیز کردن کفش سفید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • برای جلوگیری از رنگ پس دادن لباس چه کنیم؟

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • نوشیدن چای داغ چه بر سرتان می آورد؟

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است