پاسخ به پرسش متقاضیان تسهیلات مسکن در کمتر از ۲ دقیقه
میانگین زمان هر تماس تلفنی با این مرکز در سال گذشته یک دقیقه و ۲۴ ثانیه بوده و تماسگیرندگان در زمان انتظار کمتر از ۲ دقیقه موفق به گفت و گو با کارشناسان و دریافت پاسخ سوالات و ابهامات خود شدهاند. به این ترتیب در سال گذشته مجموعا سه هزار و ۶۴۱ ساعت مکالمه با تماسگیرندگان صورت گرفت و راهنماییهای لازم به آنها ارائه شد.
کمترین تماسها در ماه فروردین که ماه نیمه تعطیل بازار مسکن محسوب میشود، ثبت شده و در مقابل بیشترین تماسها در دی و بهمن سال گذشته با این مرکز برقرار شده است که همزمان با ایام خروج بازار مسکن از رکود و رشد بیش از ۲۰ درصدی معاملات نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ بوده است.
به گزارش هیبنا، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶ و پنج شنبهها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ آماده پاسخگویی و دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان هستند. شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط با این مرکز میتوانند با شماره تلفن ۱۸۳۰ و هموطنان ساکن در سایر شهرها نیز میتوانند با شماره ۶۱۰۸۸-۰۲۱ تماس بگیرند.