افزايش نفوذ خدمات نوين بانکي در بين مشتريان
سرپرست مديريت شعب يک تهران گفت: لازمه دستيابي به اهداف تبيين شده در بخش خدمات الکترونيک و غير حضوري تلاش بيشتر روساي شعب و کارکنان صف است.
به گزارش تریتانیوز، ناصر سيفي مدير در جمع روساي شعب و دواير سرپرستي يک تهران، تصريح کرد: در عرصه رقابت بانکي بايد با تفکر کار شو و با کمترين حجم کار بيشترين بازدهي و راندمان را شاهد باشيم.
وي بابيان اينکه استراتژي و برنامههاي بلندمدت و کوتاهمدت ثامن بايد همگام با اهداف اقتصادي جامعه باشد، افزود: با افزايش خدمات نوين اثربخشي موسسه در جامعه و نزد مشتريان افزايش مييابد.
سيفي همچنين با تأکيد بر نگاه” هر شعبه يک بانک”اظهار کرد: نگاه هر شعبه يک بانک در سال آينده نهادينه ميشود. به همين منظور روساي شعب بايد با کنترل، نظارت و مراقبت با رشد آمارهاي جذب منابع، مصارف و کاهش مطالبات پاسخگوي اين اعتماد باشند.
سرپرست مديريت شعب يک تهران با اشاره به خدمات نوين بانکداري الکترونيکي، افزود: مشتريان تمايل به استفاده از خدمات غيرحضوري دارند، بايد بااطلاع رساني هر چه بيشتر به مشتريان درصد نفوذ اين خدمات را در بين آنان افزايش يابد.
وي وصول هر چه بيشتر مطالبات در شعب را خواستار شد و خاطرنشان کرد: برخي از شعب روند رو به رشد و مثبتي را در وصول مطالبات داشتهاند، که بايد شعبههايي که تاکنون به اهداف موردنظر دست نيافته اند، تلاش بيشتري کنند.