دستورکار بیمه آسیا :اصلاح فرآیندها و چابکی در تصمیمگیری ها

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ، در سفر به استان خراسان رضوی ضمن بازدید از شعبه مرکزی و شعبه خسارت اتومبیل این استان و گفتوگو با مسئولان، کارکنان و نمایندگان این استان، بر ضرورت اصلاح فرآیندها، چابکی در تصمیمگیری هاو تقویت ارتباط با شبکه فروش تأکید کرد.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابطعمومی بیمه آسیا، مجتبی حیدری، نایبرئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، با تأکید بر اهمیت بازدیدهای میدانی و تعامل مستمر با نمایندگان و کارکنان، اظهار داشت : هدف از این بازدید ها و دیدارها، ایجاد همافزایی و مدیریت عملکرد بیمه آسیا استان در مسیر توسعه و پیشرفت است.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با تأکید بر اهمیت نقدپذیری مدیران ارشد در رشد و پویایی سازمان، گفت: بیان صریح ضعفها و چالشهای ستادی ، گامی اساسی در مسیر بهبود عملکرد است. سازمان پویا، سازمانی است که صدای نقد و بازخورد مشتریان و بازار را میشنود، حق را میپذیرد، اصلاح میکند و با نگاه به آینده، در مسیر پیشرفت به حرکت خود ادامه می دهد.
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به ظرفیتهای قابل توجه استان خراسان رضوی، اظهار کرد: این استان از پتانسیلهای بالایی برخوردار است و لازم است با برنامهریزی دقیق و مدیریت هدفمند، از این ظرفیتها در مسیر توسعه فعالیتهای بیمهای بهرهبرداری شود.
وی در ادامه با اشاره به نقش فعال شبکه فروش در موفقیت شرکت، افزود: وجود بیش از ۳۰۰ نماینده در استان خراسان رضوی، یک گنج ارزشمند است و باید با ایجاد انگیزه، تقویت روحیه و فراهم کردن فضای مناسب فعالیت، زمینه رشد و پویایی هرچه بیشتر این شبکه را فراهم کرد.
حیدری همچنین با تأکید بر اهمیت وصول مطالبات و تعیین تکلیف پروندههای سنواتی در کوتاهترین زمان ممکن بیان کرد: برای بهبود عملکرد استانها، اجرای سیاستهای ابلاغی باید بهصورت فعالانه و با چابکی در تصمیمگیری پیگیری شود.
وی افزود: بیمه آسیا در پرداخت خسارت از جمله بهترین شرکتهای بیمه کشور است. وصول به موقع حق بیمه و پرداخت منصفانه و سریع خسارت ضروری است، اما باید با ترکیب بهینه پرتفوی و مدیریت صحیح، توازن را حفظ کنیم.
در ادامه این سفر، مدیرعامل بیمه آسیا و هیأت همراه در نشستی با اعضای انجمن صنفی نمایندگان استان، ضمن استماع دیدگاه ها و چالش های نمایندگان به بررسی مسائل و مشکلات آنها پرداخته و راهکارهای لازم را ارائه کردند.
گفتنی است مدیر عامل بیمه آسیا را در این سفر، سید ابراهیم مظهری موسوی، معاون امور استان ها و شبکه فروش و محسن صادقی، مشاور و مدیر حوزه ریاست دفتر مدیرعامل همراهی می کردند.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با تأکید بر اهمیت نقدپذیری مدیران ارشد در رشد و پویایی سازمان، گفت: بیان صریح ضعفها و چالشهای ستادی ، گامی اساسی در مسیر بهبود عملکرد است. سازمان پویا، سازمانی است که صدای نقد و بازخورد مشتریان و بازار را میشنود، حق را میپذیرد، اصلاح میکند و با نگاه به آینده، در مسیر پیشرفت به حرکت خود ادامه می دهد.
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به ظرفیتهای قابل توجه استان خراسان رضوی، اظهار کرد: این استان از پتانسیلهای بالایی برخوردار است و لازم است با برنامهریزی دقیق و مدیریت هدفمند، از این ظرفیتها در مسیر توسعه فعالیتهای بیمهای بهرهبرداری شود.
وی در ادامه با اشاره به نقش فعال شبکه فروش در موفقیت شرکت، افزود: وجود بیش از ۳۰۰ نماینده در استان خراسان رضوی، یک گنج ارزشمند است و باید با ایجاد انگیزه، تقویت روحیه و فراهم کردن فضای مناسب فعالیت، زمینه رشد و پویایی هرچه بیشتر این شبکه را فراهم کرد.
حیدری همچنین با تأکید بر اهمیت وصول مطالبات و تعیین تکلیف پروندههای سنواتی در کوتاهترین زمان ممکن بیان کرد: برای بهبود عملکرد استانها، اجرای سیاستهای ابلاغی باید بهصورت فعالانه و با چابکی در تصمیمگیری پیگیری شود.
وی افزود: بیمه آسیا در پرداخت خسارت از جمله بهترین شرکتهای بیمه کشور است. وصول به موقع حق بیمه و پرداخت منصفانه و سریع خسارت ضروری است، اما باید با ترکیب بهینه پرتفوی و مدیریت صحیح، توازن را حفظ کنیم.
در ادامه این سفر، مدیرعامل بیمه آسیا و هیأت همراه در نشستی با اعضای انجمن صنفی نمایندگان استان، ضمن استماع دیدگاه ها و چالش های نمایندگان به بررسی مسائل و مشکلات آنها پرداخته و راهکارهای لازم را ارائه کردند.
گفتنی است مدیر عامل بیمه آسیا را در این سفر، سید ابراهیم مظهری موسوی، معاون امور استان ها و شبکه فروش و محسن صادقی، مشاور و مدیر حوزه ریاست دفتر مدیرعامل همراهی می کردند.





