تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی جشنواره اصناف بانک سپه

  • آخرین جزئیات فروش املاک مازاد بانک مسکن در آبان ۱۴۰۴

  • لزوم بازنگری در ساختار نظام بانکی

  • گسترش همکاری‌های میان بانک توسعه صادرات ایران و صنایع استان قزوین

  • پنجاه‌و‌هشتمین جلسه کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بانک صادرات ایران برگزار شد

  • نظام جامع بازاریابی در بانک سینا ابلاغ و عملیاتی شد

  • رشد چشمگیر کانال‌ های بانکداری مدرن بانک ایران زمین در شش‌ ماهه نخست سال ۱۴۰۴

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات از سوی بانک کارگشایی در یک سال گذشته

  • عضو هیات رییسه مجلس: بانک ملی در موضوع ادغام بانک آینده به خوبی عمل کرد

  • امکان وکالتی کردن حساب های بانک ملی برای ثبت نام در طرح فروش سایپا

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›ضرورت تمرکز بر تجربه مشتری و شخصی‌سازی خدمات بانکی برای موفقیت در عملکرد

ضرورت تمرکز بر تجربه مشتری و شخصی‌سازی خدمات بانکی برای موفقیت در عملکرد

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۸-۱۰

رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا، در نخستین همایش مشترک رؤسای دوایر بازاریابی و روابط عمومی مناطق، بر اهمیت شناخت تجربه مشتری به‌عنوان محور اصلی بازاریابی نوین تأکید کرد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، دکتر محسن خدابخش، با اشاره به نتایج تحقیقات مؤسسه مکنزی در سال ۲۰۲۳ در خصوص تجربه مشتری اظهار داشت: تجربه مشتری دیگر یک مزیت رقابتی نیست، بلکه شرط بقا در صنعت بانکداری مدرن است. بررسی ۱۵۰ بانک جهانی نشان می‌دهد بانک‌هایی که در شاخص تجربه مشتری عملکرد مطلوب‌تری دارند، تا ۳۰ درصد درآمد بیشتر و وفاداری بالاتری از سوی مشتریان کسب کرده‌اند.
دکتر خدابخش در ادامه با اشاره به مطالعات سال ۲۰۲۲ افزود: پس از هر بحران مالی، اعتماد عمومی به نهادهای مالی کاهش می‌یابد و بازگشت این اعتماد تنها از مسیر آموزش مالی ممکن است.
وی افزود: ۶۸ درصد مشتریان اعلام کرده‌اند در صورتی‌که بانک‌ها در تصمیم‌گیری‌های مالی آن‌ها نقش مشاوره‌ای داشته باشند، تمایل بیشتری به استفاده از خدمات بانکی دارند.
رییس هیئت‌مدیره بانک سینا خاطرنشان کرد: این تحقیق نشان داده بانک‌هایی که محتوای آموزشی تولید می‌کنند، تا ۴۰ درصد نرخ تعامل دیجیتال بالاتری دارند.
رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا در بخش دیگری از سخنان خود گفت:
تحلیل داده و شخصی‌سازی هوشمند، کلید موفقیت بانک‌هاست. ۹۱ درصد مشتریان جهانی تأکید کرده‌اند شخصی‌سازی پیشرفته، نقش مستقیمی در افزایش وفاداری و رضایت آن‌ها دارد.
وی افزود: آینده بانکداری در تعدد ابزارها و محصولات نیست، بلکه در ارائه محصول درست، در زمان درست و برای مشتری مناسب است. نسل جوان به‌ویژه زیر ۳۰ سال، به‌دنبال سرعت، سادگی و تجربه شخصی‌سازی‌شده‌اند؛ اگر بانک‌ها با نسل Z ارتباط مؤثر برقرار نکنند، تا سال ۲۰۳۰ حدود ۴۰ درصد سهم بازار خود را از دست خواهند داد.
دکتر خدابخش در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به سه موج تحول در کسب‌وکار گفت: موج نخست شامل پیشگامان ریسک‌پذیر است، موج دوم پیروانی که از تجربه بازار استفاده می‌کنند و موج سوم کسانی که به اجبار فناوری وارد می‌شوند و تنها به بقا می‌اندیشند.
وی در ادامه افزود: بانک سینا با تکیه بر موج اول و دوم، قصد دارد با تقویت دانش بازاریابی و توسعه محصول، عملکرد شعب کمتر فعال را بهبود بخشد.
لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=228958

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مناسب‌سازی شعب جهت دسترسی به دستگاه‌های خودپرداز و کشلس برای افراد دارای معلولیت

    ۱۴۰۴-۰۵-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نامنویسی غیر حضوری بیمه شدگان

    ۱۳۹۹-۰۷-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    تغییر دستور پرداخت های ساتنا و پایا در بانک ملی ایران

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیر برنامه‌ریزی و پشتیبانی خرید فولاد مبارکه: خروج كالاهای فولاد مباركه از گمركات سرعت گرفته است

    ۱۴۰۰-۰۷-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مجمع عمومی سالیانه بیمه ایران برگزار شد

    ۱۴۰۳-۰۵-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نگرش جهانی صنعت بیمه به کووید۱۹

    ۱۳۹۹-۰۹-۱۳
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی جشنواره اصناف بانک سپه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • آخرین جزئیات فروش املاک مازاد بانک مسکن در آبان ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • لزوم بازنگری در ساختار نظام بانکی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • گسترش همکاری‌های میان بانک توسعه صادرات ایران و صنایع استان قزوین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • پنجاه‌و‌هشتمین جلسه کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بانک صادرات ایران برگزار شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است