تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • ممنوعیت دریافت کپی مدارک هویتی در مراکز تأمین اجتماعی

  • مشارکت فعال بانک تجارت در تأمین مالی شش طرح بزرگ پتروشیمی کشور

  • اسامی برندگان سومین مرحله قرعه‌کشی طرح «طنین چکنو» بانک صادرات ایران اعلام شد

  • تقویت بانکداری شرکتی در بانک مسکن هرمزگان

  • مجوز افزایش سقف صندوق «گنجینه زرین شهر» به ۶۵ همت صادر شد

  • مشارکت همراه اول در برگزاری هشتمین کنفرانس بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی

  • محمد شریعتمداری در مجمع‌عمومی عادی سالیانه فارس:«فارس»، ۱۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سود ساخت/ تأمین مالی ۱۲ هزار میلیاردتومانی فارس از بازار سرمایه/ هیچ‌ پروژه‌ای بدون پیوست تأمین مالی دیگر آغاز نخواهد شد/ تولید با ضرر معنا ندارد، با شجاعت جلوی آن را می‌گیرم/ سهم گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از بازار سرمایه به بازار به ۱۴.۹۲ درصد افزایش یافت/ اجرای طرح رهبران فردای صنعت پتروشیمی، تضمین اشتغال نخبگان بومی / اعلام اولویت‌های تأمین خوراک برای مجتمع‌های گروه/ نیروی انسانی متخصص، ارزشمندترین دارایی فارس+گزارش تصویری

  • شریعتمداری از جابجایی رکوردها توسط «پتروشیمی خلیج‌فارس» خبر داد؛افزایش ۶۳ درصدی سود خالص و رشد ۴۲ درصدی درآمدهای عملیاتی

  • تصمیم نهایی درباره بانک آینده در آستانه اعلام رسمی

  • نفت سپاهان «صادرکننده ممتاز ملی ۱۴۰۴»؛ تقدیر رییس جمهور از عملکرد صادراتی درخشان شرکت نفت سپاهان

واریته
صفحه اصلی›واریته›چگونه رضایت مشتریان را محور تمام فعالیت‌های خود قرار دهیم

چگونه رضایت مشتریان را محور تمام فعالیت‌های خود قرار دهیم

توسط اپراتور خبر
۱۳۹۶-۰۵-۱۵

ما همه می‌دانیم که مشتریان باید در کانون توجه کسب و کارمان باشند. اما اگر با خودمان روراست باشیم، گاهی اوقات در اتفاقات روزمره درگیر جنونی نسبت به رشد کسب و کارمان می‌شویم و هدفمان را فراموش می‌کنیم.

آلیسون ایرینگ می‌گوید: «من توصیه‌های مدیران و رهبران کسب‌وکار را در رابطه با پیشرفت و مدیریت بررسی کرده‌ و متوجه شده‌ام بیشتر شرکت‌های موفق تمرکزشان را به‌صورت صادقانه بر رضایت مشتریانشان معطوف می‌کنند. آن‌ها به نیاز‌های مشتریان خود گوش می‌دهند، متوجه خواسته‌ی آن‌ها می‌شوند و به درخواستشان احترام می‌گذارند. شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید.»

بسیاری از شرکت‌ها زمان و هزینه‌ی زیادی برای تحقیقات در مورد مشتریان صرف می‌کنند؛ اما در نهایت اطلاعات را به هدر می‌دهند. آن‌ها اطلاعات را نادیده می‌گیرند و به بازخورد دسته‌ی کوچکی از مشتریان بسنده می‌کنند و همان اطلاعات ناقص را به مدیران بالا مرتبه ارائه می‌دهند.

زمانی که مدیران می‌پرسند چگونه متوجه تغییر در نیاز‌های مشتریان شوند، باید از آن‌ها پرسید که مدیران اجرایی‌شان چه مقدار زمان برای صحبت کردن با مشتریان، ‌شرکای خارجی و کارمندان در مورد چگونگی تغییرات روز دنیا صرف می‌کنند. اغلب اوقات مدیران اجرایی در یک محدوده‌ی مطمئن و بسته صحبت و بااحتیاط در مورد موضوع‌های ساختاری بحث می‌کنند.

بسیاری از مدیران اجرایی به‌جای گوش دادن و توجه کردن برای فهمیدن اختلاف دیدگاه‌ها، زمان زیادی صرف صحبت کردن می‌کنند. این کار به‌جای کشف مشکلات و ایجاد تغییر، طرز فکر خودشان را بیشتر حاکم‌ می‌کند.

ارتباط با مشتری

کار بعدی ایجاد نوآوری است. شما می‌توانید مشتریان خود را هم در این کار شریک کنید. شرکت‌هایی مثل فیلیپس، لگو، جی‌ای، سونی و ویزا با استفاده از مشتریان خود و دادن نقشی در طراحی یا خلق محصولات یا خدمات جدید به آن‌ها، پیشرفت بزرگی کردند.

برای مشتریانتان بخشی در نظر بگیرید که در ایجاد محصولتان نقشی داشته باشند تا بین اتفاقی که در بیرون از شرکتتان می‌افتد و محصولی که می‌خواهید در آینده بسازید و بفروشید، ارتباط قوی‌تری وجود داشته باشید.

به همان میزانی که بتوانیم به اطرافمان توجه کنیم، یاد بگیریم و سریع و با بینش اقدام کنیم، قدرت و استعداد و میزان رشدمان پیشرفت خواهد کرد

برای این‌که متناسب با نیاز مشتریانتان رفتار کنید، به تکرار راهکار‌های منظم نیاز دارید که به شما بینش و بصیرتی جدید بدهند تا متوجه شوید چگونه نیاز‌ها و جهان مشتریان و شرکان اصلی کارتان تغییر می‌کند. برای خلق محصولات در مسیری که مشتریان می‌خواهند، نیاز دارید که با توجه به دیدگاه مشتریانتان متوجه شوید چه چیزی را و چگونه به آن‌ها بفروشید.

در اینجا پنج راهکار ساده ارائه می‌دهیم تا تمرکز کسب و کارتان به مشتریان و نیاز‌های جدیدشان منعطف شود:

۱. از روز اول شروع کنید

بخش مربوط به مشتریانتان را یکی از بخش‌های اساسی در چهارچوب کاری خود قرار دهید. این کار احساس یکدلی و انگیزه در کارمندان برای بهتر کردن سطح زندگی مشتریان را تقویت می‌کند.

۲. مقام‌های بالا نیز به مشتریان گوش کنند

سعی کنید همه‌ی مدیرانتان به‌صورت اساسی و منظم، زمانی برای توجه به نیاز‌های مشتریان در نظر بگیرند. در تقویمتان زمان‌های مشخصی برای توجه به عکس‌العمل‌های مشتریانتان قرار دهید.

۳. از اطلاعات استفاده کنید

اطلاعات و تحقیقاتتان از مشتریان را در هر جلسه و ملاقات با مدیران دیگر و تیمشان بررسی کنید. اطلاعات مشتریانتان را با اطلاعات کارمندان تطبیق دهید تا گرایش‌ها و رفتار‌های کارمندان را بشناسید و آن‌ها را به سمت تلاش برای ابقا و پشتیبانی مناسب از مشتریان سوق دهید.

۴. مشتریان خود را به جلسات دعوت کنید

انجمنی برای مشتریان ترتیب دهید و آن‌ها را دعوت کنید تا هدایت مکالمات را در دست بگیرند. در میان سخنان آن‌ها، شما نیز یاد بگیرید یا حتی از آن‌ها دعوت کنید تا در کنار شما در مرکز طراحی کار کنند.

۵. از کارمندان استفاده کنید

تعداد زیادی از کارمندان نمونه را در مراحل این تغییرات و نوآوری‌ها درگیر کنید تا ببینید طرز فکر و رفتار کارمندانتان چگونه تغییر خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=22784

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • واریته

    هتل آربز؛ اقامت همزمان در سوئیس و فرانسه!

    ۱۳۹۶-۰۵-۳۱
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    به «زنگبار» پروانه ساخت ندادند/ صدای منتقد را بشنوید

    ۱۳۹۶-۱۰-۱۷
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    گوگل مپس حالا کره زمین را به صورت سه بعدی نشان می‌دهد

    ۱۳۹۷-۰۵-۱۶
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    تصاویری از آخرین روزهای حضور داعش در شهر موصل در عراق

    ۱۳۹۶-۰۴-۱۹
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    نکات طلایی برای مدیریت افسردگی در پاییز و زمستان

    ۱۴۰۰-۰۷-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • واریته

    دریاچه چیتگر درحال خشک کردن تدریجی منطقه‌ ۲۲ است

    ۱۳۹۶-۰۲-۲۵
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • ممنوعیت دریافت کپی مدارک هویتی در مراکز تأمین اجتماعی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۳۰
  • مشارکت فعال بانک تجارت در تأمین مالی شش طرح بزرگ پتروشیمی کشور

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۳۰
  • اسامی برندگان سومین مرحله قرعه‌کشی طرح «طنین چکنو» بانک صادرات ایران اعلام شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۳۰
  • تقویت بانکداری شرکتی در بانک مسکن هرمزگان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۳۰
  • مجوز افزایش سقف صندوق «گنجینه زرین شهر» به ۶۵ همت صادر شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۳۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است