تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بررسی نقش پلت‌فرم SCF در گفت و گو با مدیرعامل شرکت عصر امین؛ گام اساسی بانک کارآفرین در تقویت مالی کسب و کارهای کوچک

  • ۳۸ هزار عروس و داماد از بانک صادرات ایران وام ازدواج گرفتند

  • مدرسه‌ای از جنس امید

  • معاون مدیرعامل در امور مالی تاکید کرد: شفافیت اطلاعات؛ رویکرد محوری بانک مسکن در تعامل با ذینفعان

  • پایانی شیرین برای «یادباد»

  • وزیر اقتصاد در مجمع عمومی بانک سپه مطرح کرد؛ عملکرد مثبت بانک سپه در جنگ ۱۲ روزه

  • شریعتمداری در بازدید از پتروشمی صدف:  طرح صدف خلیج فارس باید امسال به بهره‌برداری برسد/ حتی یکساعت وقفه در روند راه‌اندازی جایز نیست

  • روش های گذر از تغییر

  • سی و هشتمین سالروز تأسیس موسسه اعتباری ملل: تجلی همبستگی، فداکاری و خدمات مخلصانه به مردم+عکس

  • محسن سیفی در دیدار با خانواده شهید معصومی: بانک صادرات ایران با تقدیم ۹۶ شهید نماد ایستادگی در کنار مردم است / آغاز افتخارآمیز تدوین تاریخ شفاهی شهدای بانک صادرات ایران

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›معرفی «چت‌بات» و «IVA» همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴

معرفی «چت‌بات» و «IVA» همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۷-۰۴

تریتا نیوز /همراه اول با معرفی سرویس‌های «چت‌بات» و «IVA» در الکامپ ۱۴۰۴، نسل تازه‌ای از خدمات پشتیبانی مبتنی بر هوش مصنوعی را به نمایش گذاشته است؛ خدماتی که می‌توانند تجربه کاربران در ارتباط با اپراتور را ساده‌تر، سریع‌تر و هوشمندتر کنند.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات، توسعه برند و رویدادهای بین‌المللی همراه اول، بخش خدمات مشترکان این اپراتور در نمایشگاه امسال تمرکز خود را بر ارائه راهکارهای نوین پشتیبانی و افزایش رضایت کاربران قرار داده است. این راهکارها با هدف کاهش زمان پاسخگویی، ارتقای بهره‌وری و به حداقل رساندن معطلی مشترکان طراحی و توسعه یافته‌اند.

«چت‌بات» یکی از مهم‌ترین این خدمات است که با تکیه بر پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی، امکان تعامل متنی سریع و دقیق را برای کاربران فراهم می‌کند. این ابزار می‌تواند به پرسش‌های متداول پاسخ دهد، راهنمایی‌های کاربردی ارائه کند و حتی اقداماتی مانند خرید بسته، استعلام حساب یا ثبت درخواست را انجام دهد. چت‌بات از طریق اپلیکیشن‌ها، وب‌سایت‌ها یا پیام‌رسان‌ها در دسترس قرار می‌گیرد و به‌ویژه برای کاربرانی که تمایلی به تماس تلفنی ندارند، جایگزینی مناسب و کم‌هزینه است.

«دستیار صوتی تعاملی» یا «Interactive Voice Assistant (IVA)» نیز دیگر خدمت هوش مصنوعی همراه اول است که امکان مکالمه هوشمند از طریق تماس صوتی را فراهم می‌سازد. این سرویس با تحلیل گفتار و درک نیاز مشترک، پاسخگویی به پرسش‌های متداول، مدیریت حساب، خرید بسته و پیگیری درخواست‌ها را بدون نیاز به اپراتور انسانی انجام می‌دهد.

استفاده از IVA موجب کاهش زمان انتظار تماس‌ها، افزایش دقت در پاسخ‌ها و ارتقای کیفیت تجربه مشتری می‌شود. قرار است این فناوری به‌زودی به گزینه‌های پشتیبانی مشترکان در سامانه «۹۹۹۰» افزوده شود.

با ارائه این دو سرویس که به‌طور کامل در مجموعه همراه اول توسعه یافته‌اند، این اپراتور گام تازه‌ای در مسیر هوشمندسازی خدمات و ارتقای تجربه پشتیبانی مشترکان برداشته است.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از ۳ تا ۶ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و همراه اول نیز همچون سال‌های گذشته با حضوری گسترده در سالن اختصاصی ۳۵، تازه‌ترین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=225439
تگ ها تریتا نیوزمعرفی «چت‌بات» و «IVA» همراه اولنمایشگاه الکامپهمراه اول

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    برندگان خوش شانس دومین دوره جشنواره نیک آفرین مشخص شدند

    ۱۴۰۱-۰۷-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    عیدی اول نوروز ۱۴۰۲ با بسته‌های عیدانه همراه اول

    ۱۴۰۱-۱۲-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تقدیر همراه اول از پایان‌نامه‌های برتر حوزه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    همکاری آموزشی و پژوهشی بانک توسعه تعاون و دانشگاه امام صادق (ع) توسعه می یابد

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پرونده ۶ماهه ارتباطات سیار ایران با سود خوب ٩٨٧ ریالی بسته شد

    ۱۳۹۹-۰۷-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تلویزیون رول شونده LG’s Rollable OLED یکی از پریمیومترین تلویزیون‌های موجود در بازار

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بررسی نقش پلت‌فرم SCF در گفت و گو با مدیرعامل شرکت عصر امین؛ گام اساسی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۲
  • ۳۸ هزار عروس و داماد از بانک صادرات ایران وام ازدواج گرفتند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۲
  • مدرسه‌ای از جنس امید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۲
  • معاون مدیرعامل در امور مالی تاکید کرد: شفافیت اطلاعات؛ رویکرد محوری بانک مسکن در ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۲
  • پایانی شیرین برای «یادباد»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است