تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • امضای قرارداد همکاری با موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کشتیرانی برای توسعه خدمات پتروکارت

  • بهاروندی تاکید کرد: تحقق نقطه مطلوب در بانکداری بدون ربا از مسیر تحقق کارایی در اقتصاد می‌گذرد

  • نشست هم‌اندیشی و مشارکت در زمینه صنایع تبدیلی به میزبانی بانک توسعه تعاون

  • استاندار زنجان: تسهیلات ارزان قیمت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزایش رضایتمندی اجتماعی را به دنبال داشته است

  • مهندس اصغر باقریان سرپرست مجتمع مس سونگون شد

  • تاکید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بر تسریع در بازسازی قسمت آسیب‌دیده واحد هیپ‌لیچینگ سونگون

  • بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از پروژه احداث کمپ ورزشی ورزقان

  • توسعه خدمات پتروکارت با امضای تفاهم‌نامه جدید با هلدینگ هگتا

  • «کارگزاری خلیج‌فارس»، در صدر جدول بهبود رتبه کارگزاری‌های کشور

  • حرکت بندرامام به‌سوی پتروشیمی سبز با تدوین نخستین سند جامع ESG / گامی دیگر برای تحقق بندرامام نوین

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مدیرعامل بورس کالای ایران: روابط عمومی ها باید در قلب تصمیم گیری ها حضور داشته باشند

مدیرعامل بورس کالای ایران: روابط عمومی ها باید در قلب تصمیم گیری ها حضور داشته باشند

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۵-۱۲

یکصدوسی‌ونهمین نشست شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه متشکل از مدیران روابط عمومی ارکان بازار سرمایه، هفته جاری با حضور سید جواد جهرمی، مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران برگزار شد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از کالاخبر ،جهرمی در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت راهبردی روابط‌ عمومی‌ها در ساختارهای سازمانی بر حضور مؤثر و هدفمند این واحدها در تمامی جلسات تأکید کرد و گفت: تجربه نشان می دهد که هماهنگی مدیران با روابط عمومی در ارائه پاسخ‌های دقیق و به‌موقع، ضامن شکل‌گیری اعتماد عمومی است. مدیران باید به شناخت روابط عمومی‌ها از فضای رسانه‌ای و دایره مخاطبان اعتماد کنند و پاسخگویی سازمانی را با زمان‌بندی و تحلیل این واحدها هماهنگ سازند.

مدیرعامل بورس کالای ایران با اشاره به اهمیت آموزش مدیران برای تاب‌آوری رسانه‌ای و کنترل هیجانات رفتاری، پیشنهاد کرد که دوره هایی برای ارتقای سواد رسانه ای و برنامه هایی برای حضور هدفمند مدیران در عرصه پاسخگویی عمومی تدوین شود.

به گفته جهرمی، انتقال هوشمندانه دغدغه‌ها و انتقادات مطرح در فضای مجازی به‌عنوان در دسترس‌ترین بستر نظارت مردمی، باید از سوی روابط عمومی‌ها به مدیران منتقل شود؛ همچنین تنوع‌بخشی به محتوا متناسب با نیاز بازار و مخاطب، ضرورتی برای روابط عمومی‌هاست.

وی دقت در اطلاع‌رسانی، سرعت در پاسخ‌گویی، صداقت در انتشار اطلاعات و همچنین بهره‌گیری سازنده از انتقادهای مطرح‌شده در فضای مجازی را از ارکان ارتباط موثر با افکار عمومی‌ برشمرد.

مدیرعامل بورس کالا با اشاره به ویژگی ۲۴ ساعته و پرچالش بودن کار روابط عمومی‌ها، بر نقش این واحدها در ایجاد همدلی درون‌سازمانی تأکید کرد و روابط عمومی را نه صرفاً بازوی رسانه‌ای بلکه بازوی راهبردی در اعتمادسازی دانست.

در ادامه این نشست، امیر لعلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار نیز با تأکید بر تحول مفهوم روابط عمومی در عصر رسانه‌های اجتماعی، اظهار داشت: رویکرد کلاسیک دیگر پاسخ‌گو نیست. تنها راه موفقیت روابط عمومی‌ها، شفافیت و صداقت در تعامل با افکار عمومی است که این مهم به تغییر رویکرد مدیران نیز نیاز دارد.

لعلی همچنین بر خرد جمعی، استمرار در تولید محتوا، بهره‌گیری از قالب‌های متنوع رسانه‌ای و تعاملات چندجانبه با ذی‌نفعان از طریق میزگرد و گفت‌وگوی تخصصی به‌عنوان مؤلفه‌های مدیریت افکار عمومی در عصر جدید تأکید کرد.

در این نشست، سایر موضوعات تخصصی نیز مطرح و برخی موارد به تصویب اعضای شورا رسید.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=219671

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    در «بله» پیش‌بینی کنید و جایزه ببرید

    ۱۴۰۱-۰۸-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پست بانک ایران بخشنامه اعطای تسهیلات تلفیقی و یارانه سود وفق برنامه‌های دستگاه اجرایی، قانون بودجه سال ١٤٠٢ کشور برای ...

    ۱۴۰۳-۰۵-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    سفرهای استانی مدیر عامل بیمه رازی از مشهد آغاز شد

    ۱۴۰۰-۰۷-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک پارسیان
    اقتصاد

    پیام تسلیت کورش پرویزیان به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی

    ۱۴۰۱-۰۳-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تأکید بر رعایت قواعد ریسک سنجی و اعتبارسنجی در بانک دی

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازدید مدیرعامل بانك صنعت و معدن از شركت شكوفا بهداشت آرین (پرژك)

    ۱۴۰۴-۰۳-۰۳
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • امضای قرارداد همکاری با موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کشتیرانی برای توسعه خدمات پتروکارت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۸
  • بهاروندی تاکید کرد: تحقق نقطه مطلوب در بانکداری بدون ربا از مسیر تحقق کارایی در ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۷
  • نشست هم‌اندیشی و مشارکت در زمینه صنایع تبدیلی به میزبانی بانک توسعه تعاون

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۷
  • استاندار زنجان: تسهیلات ارزان قیمت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزایش رضایتمندی اجتماعی را به ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۷
  • مهندس اصغر باقریان سرپرست مجتمع مس سونگون شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است