تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • نزدیک به ۶۰۰ معدن در سال گذشته، احیا و فعال شدند/ آقاجانلو اعلام کرد: ثبت رکورد در احیای معادن طی سال ۱۴۰۳

  • بانک شهر؛ حامی تاکسیرانان در مسیر برقی سازی ناوگان

  • هشدار درباره بحران جمعیت در ایران؛ پیش‌بینی کاهش جمعیت به ۳۱ میلیون نفر تا سال ۲۱۰۰

  • هوش مصنوعی در سلامت با رویکرد قرآنی و فقهی

  • تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۳ بانک اقتصادنوین

  • سود خالص بانک اقتصادنوین ۵۲درصد رشد کرد

  • حسابی از مقاومت که بانک‌ها گشودند

  • جلسه هم‌اندیشی رؤسای حراست شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در ماهشهر

  • مهندسی معکوس موفقیت‌آمیز کمپرسور سیکل تبرید پروپان در واحد NGL400/ پروژه کاهش فلرینگ پتروشیمی بندر امام به مرحله راه‌اندازی رسید/ رشد ۱۵۰ درصدی خوراک NGL محقق شد

  • وزیر صمت به مناسبت سالگرد تاسیس ایدرو: تغییر ساختار سازمان‌های توسعه‌ای؛ فرهنگ و رفتار صنعتی را در بستر صنایع نهادینه کنید

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›روابط عمومی هوشمند، کلید تحول بیمه ایران

روابط عمومی هوشمند، کلید تحول بیمه ایران

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۲-۲۹

تریتا نیوز / رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران از روابط عمومی هوشمند به‌عنوان کلید تحول بیمه ایران نام برد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری در نشست صمیمانه با همکاران روابط عمومی بیمه ایران که به‌مناسبت هفته روابط عمومی و با حضور عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه برگزار شد؛ بر نقش محوری روابط عمومی در تحکیم جایگاه شرکت در صنعت بیمه کشور تأکید کرد.

وی در ادامه یادآور شد: اطلاع‌رسانی شفاف و به‌موقع، محور اصلی همه فعالیت‌های روابط عمومی است و سند استراتژیک روابط عمومی نیز می‌تواند بخشی جدایی‌ناپذیر از سند استراتژیک کلی شرکت سهامی بیمه ایران باشد.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه گفت: فناوری اطلاعات، به‌ویژه موضوع هوش مصنوعی که از آذر سال گذشته در بیمه ایران کلید خورده، می‌تواند مزیت رقابتی ما در صنعت بیمه باشد.

وی همچنین تأکید کرد: استفاده از هوش مصنوعی در تحلیل ریسک، بهبود فرآیند صدور و تسریع در پاسخگویی به مشتریان از عمده‌ترین دستاوردهای این طرح است.

علی جباری با اشاره به تلاش و تحول مشهود در ساختار روابط عمومی، این موفقیت را محصول کار تیمی و گروهی دانست و افزود: روابط عمومی می‌تواند امور اساسی بیمه ایران را در سراسر کشور نهادینه کند و با ارتقای سطح هوشمندی در تبلیغات و ارتباطات، رسالت اصلی خود یعنی جذب پرتفو و ارتقای تصویر شرکت را محقق سازد.

علی جباری، بیمه ایران را بیمه‌گری تمام‌عیار خواند و تصریح کرد: همه خدمات بیمه‌ای با هوشمندی بالا باید به مشتریان ارائه شود.

جباری در ادامه گفت: ارزیابی منظم تصویر بیمه ایران در افکار عمومی و نهادینه‌سازی خدمات بی‌نظیر مشتری‌مداری از نکات کلیدی و مورد تأکید بیمه ایران در حوزه روابط عمومی است.

وی با تأکید بر اهمیت رقابت در تبلیغات گفت: تبلیغات اثرگذار است و روابط عمومی باید چشمان تیزبین سازمان باشد؛ ظرفیت‌ها را شناسایی کند و از ابزارهای تبلیغاتی تأثیرگذار بهره ببرد.

رئیس هیئت مدیرعامل بیمه ایران در پایان، تقویت روند فعالیت روابط عمومی در استان‌ها و برگزاری آموزش‌های تخصصی برای رابطین را خواستار شد.

مدیرعامل بیمه ایران ماموریت‌های حوزه روابط عمومی را در این فصل کاری بیمه ایران، بسیار گسترده و ویژه توصیف کرد که نیازمند تلاش مضاعف همکاران در سراسر کشور است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=213429

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    اوج گیری بیمه ملت از ۶ مسیر ویژه

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملت
    اقتصاد

    اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در تهران در روز شنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۳

    ۱۴۰۳-۱۱-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا؛ افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت در بانک سرمایه

    ۱۳۹۹-۰۴-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    آگهی مرحله سوم مزایده املاک بانک دی در سال ۱۴۰۱ با شرایط ویژه

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل بانک توسعه تعاون:ایجاد «تحول» باید در دستور کار مدیران قرار گیرد 

    ۱۴۰۱-۱۲-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تغییر ساعت کاری شعبه هرمزگان بانک کارآفرین

    ۱۴۰۰-۰۲-۲۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • نزدیک به ۶۰۰ معدن در سال گذشته، احیا و فعال شدند/ آقاجانلو اعلام کرد: ثبت ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۳
  • بانک شهر؛ حامی تاکسیرانان در مسیر برقی سازی ناوگان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۳
  • هشدار درباره بحران جمعیت در ایران؛ پیش‌بینی کاهش جمعیت به ۳۱ میلیون نفر تا سال ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۳
  • هوش مصنوعی در سلامت با رویکرد قرآنی و فقهی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۳
  • تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۳ بانک اقتصادنوین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است