تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • در اولین روز از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست منعقد شد:  تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت با هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس

  • مجمع عمومی بانک پاسارگاد؛ بازخوانی یک سال مالی موفق و تایید عملکرد سال ۱۴۰۳

  • روز نخست ایران پلاست نوزدهم/ سطح تعامل هلدینگ خلیج‌فارس و تجار اقلیم کردستان افزایش می‌یابد

  • گزارش روز اول نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست؛  از رسالت هلدینگ خلیج‌فارس برای خلق آینده صنعت پتروشیمی تا میزبانی از هیئت‌های خارجی در غرفه بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران

  • برگزاری چهارمین نشست شورای معاونان و مدیران بیمه ملت / فرهادی‌پور: بیمه ملت با تمرکز بر رضایتمندی مشتریان، مسیر توسعه پایدار و افزایش سهم بازار را دنبال می‌کند

  • مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد: پرداخت وام قرض‌الحسنه تا سقف یک میلیارد تومان به اصناف برای نخستین بار

  • قدردانی رئیس کل بانک مرکزی از خدمت‌رسانی بانک صادرات ایران به زائران اربعین حسینی

  • امروز آخرین مهلت اعتبارسنجی ثبت نام خودروهای برقی وارداتی در بانک سپه است

  • محمد شریعتمداری در آیین افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست:  رسالت هلدینگ خلیج‌فارس، خلق آینده صنعت پتروشیمی ایران است / قاچاق مواد پلیمری چالش جدی صنعت پتروشیمی کشور/ باید به سمت طراحی نسل آینده مواد پلیمری دوستدار محیط‌زیست برویم

  • نگاهی به اجرای متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران در سازمان تأمین اجتماعی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›ابلاغ شاخص‌های هفتگانه ارائه خدمات با کیفیت به تمامی واحدهای پست بانک ایران

ابلاغ شاخص‌های هفتگانه ارائه خدمات با کیفیت به تمامی واحدهای پست بانک ایران

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۲-۲۲

تریتا نیوز /فاطمه خدایاری -مدیریت امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران طی بخشنامه‌ای شاخص‌های هفتگانه ارائه خدمات با کیفیت را به تمامی سطوح ستادی، استانی و شهرستانی ابلاغ کرد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در جهت بهره‌برداری از سامانه فوریت‌های اداری (فواد) و به استناد نامه شماره ۱۰۵۹۲ مورخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ سازمان اداری و استخدامی کشور، شاخص‌های هفت‌گانه برای ارتقاء کیفیت خدمات به مردم به کلیه معاونت‌ها، ادارات کل، و مدیریت شعب استان‌ها و مناطق ابلاغ شد.

این شاخص‌ها با هدف ایجاد وحدت رویه، ارتقا سطح رضایتمندی و نظارت مستمر، تدوین شده‌اند و مدیران مرتبط در تمامی سطوح، شامل مدیر، معاون، رئیس یا معاون شعبه و رئیس حوزه، مسئول اجرای صحیح آن هستند. همچنین بازرسان مقیم و ستادی، مسئولیت نظارت مستقیم بر اجرای این شاخص‌ها را بر عهده دارند.

شاخص‌های هفت‌گانه ارائه خدمات با کیفیت:

۱. اطلاع‌رسانی مناسب درباره قوانین، مقررات و فرآیندهای ارائه خدمت

۲. اطلاع‌رسانی شفاف و به‌موقع تصمیمات مرتبط با ارائه خدمت

۳. آمادگی کامل تجهیزات، سامانه‌ها و ابزارهای ارتباطی مرتبط

۴. رعایت احترام، عدالت و کرامت انسانی در ارائه خدمت

۵. رعایت زمان قانونی شروع و پایان ارائه خدمت

۶. استمرار در ارائه خدمت و پرهیز از تعویق بدون توجیه قانونی

۷. استمرار در ارائه خدمت بدون وابستگی به حضور شخص خاص (مدیر یا کارمند)

بر اساس این بخشنامه، لازم است تمامی واحدهای سازمانی نسبت به اجرای دقیق و کامل این شاخص‌ها اقدام کرده و تمهیدات لازم را در جهت بهره‌برداری مؤثر از سامانه فواد فراهم کنند.

این ابلاغیه در چارچوب تحقق شعار سال ۱۴۰۴، «سرمایه‌گذاری برای تولید» و ارتقای سطح پاسخگویی و اعتماد عمومی صادر شده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=212740

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    بازدید میدانی کمیسیون انرژی مجلس از بزرگ‌ترین طرح جمع آوری گازهای مشعل ایران/رئیس کمیسیون انرژی: بیدبلند خلیج‌فارس، الگویی شایسته برای ...

    ۱۴۰۳-۱۲-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    استقبال مشتریان از دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران

    ۱۳۹۹-۰۱-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    یک هفته با بورس کالا

    ۱۴۰۲-۰۸-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل بانک ایران زمین: مجموعه موفق، رهبران و مدیران متعهد و با انگیزه می خواهد

    ۱۴۰۲-۰۷-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام مدیرعامل بانک پاسارگاد در خصوص بازگشت خدمات این بانک

    ۱۴۰۴-۰۴-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اولین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران با حضور مدیر عامل و اعضاء برگزار شد

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • در اولین روز از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست منعقد شد:  تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۱۷
  • مجمع عمومی بانک پاسارگاد؛ بازخوانی یک سال مالی موفق و تایید عملکرد سال ۱۴۰۳

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۱۷
  • روز نخست ایران پلاست نوزدهم/ سطح تعامل هلدینگ خلیج‌فارس و تجار اقلیم کردستان افزایش ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۱۷
  • گزارش روز اول نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست؛  از رسالت هلدینگ خلیج‌فارس برای خلق آینده ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۱۷
  • برگزاری چهارمین نشست شورای معاونان و مدیران بیمه ملت / فرهادی‌پور: بیمه ملت با تمرکز ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۱۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است