تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بانک شهر؛ حامی تاکسیرانان در مسیر برقی سازی ناوگان

  • هشدار درباره بحران جمعیت در ایران؛ پیش‌بینی کاهش جمعیت به ۳۱ میلیون نفر تا سال ۲۱۰۰

  • هوش مصنوعی در سلامت با رویکرد قرآنی و فقهی

  • تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۳ بانک اقتصادنوین

  • سود خالص بانک اقتصادنوین ۵۲درصد رشد کرد

  • حسابی از مقاومت که بانک‌ها گشودند

  • جلسه هم‌اندیشی رؤسای حراست شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در ماهشهر

  • مهندسی معکوس موفقیت‌آمیز کمپرسور سیکل تبرید پروپان در واحد NGL400/ پروژه کاهش فلرینگ پتروشیمی بندر امام به مرحله راه‌اندازی رسید/ رشد ۱۵۰ درصدی خوراک NGL محقق شد

  • وزیر صمت به مناسبت سالگرد تاسیس ایدرو: تغییر ساختار سازمان‌های توسعه‌ای؛ فرهنگ و رفتار صنعتی را در بستر صنایع نهادینه کنید

  • رشد دو برابری پرداخت تسهیلات فرزندآوری در بانک ملی ایران

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›جهش فعالیت‌های بندر چابهار با افتتاح دفتر خدمات مشتریان شرکت کانتینری گروه کشتیرانی

جهش فعالیت‌های بندر چابهار با افتتاح دفتر خدمات مشتریان شرکت کانتینری گروه کشتیرانی

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۲-۲۰

تریتا نیوز/ الهه مظفری -با افزایش حجم عملیات کانتینری در بندر چابهار، دفتر خدمات مشتریان شرکت حمل بار کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با هدف بهبود سرویس‌دهی و تسریع فرایند ترخیص کالا افتتاح شد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از  مانا به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی، مدیرعامل شرکت حمل بار کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح دفتر خدمات مشتریان این شرکت در چابهار در خصوص لزوم اهمیت افتتاح این دفتر گفت: با توجه به رشد قابل توجه فعالیت‌های شرکت حمل بار کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بندر چابهار، و نیاز روزافزون به پاسخ‌گویی سریع و دقیق به مشتریان، تصمیم گرفتیم دفتر خدمات مشتریان این شرکت را در این بندر راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: پیش‌تر تجربه موفقی در بندرعباس داشتیم. زمانی که دفتر خدمات مشتریان را در آنجا راه‌اندازی کردیم، میزان ترخیصیه‌ها تقریباً دو برابر شد. بسیاری از مشتریان ترجیح دادند مستقیماً به دفتر مراجعه کرده و فرایند ترخیص کالا را با سرعت بیشتری پیش ببرند. این تجربه نشان داد که وجود یک مرکز متمرکز خدمات مشتریان، می‌تواند تأثیر مستقیمی بر بهبود عملکرد و رضایت مشتری داشته باشد.

وی با اشاره به رشد فعالیت‌های این شرکت در بندر چابهار و افزایش حجم جابه‌جایی کانتینرها از ۲۰ هزار TEU به ۸۸ هزار TEU در سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: با توجه به این رشد بیش از هر زمان دیگری احساس کردیم که باید به مشتریان خود در این منطقه به‌صورت ویژه خدمات‌رسانی کنیم. خوشبختانه با حمایت‌ها و پیگیری‌های مؤثر مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دفتر خدمات مشتریان شرکت حمل بار کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بندر چابهار به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت حمل بار کانتینر گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: این رشد و توسعه بدون همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت‌های گروه کشتیرانی ممکن نبود. نتیجه این تلاش‌ها ارتقاء رتبه بندر چابهار در جابه‌جایی کانتینرها از جایگاه چهارم به دوم کشور بوده است که افتخاری بزرگ برای همه فعالان این حوزه محسوب می‌شود.

وی در پایان، ضمن تشکر از حسن نظر و همراهی مدیرعامل و اعضای محترم هیئت‌مدیره گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، تلاش مدیر شعبه هوپاد دریا در چابهار و مدیر پروژه توسعه بندر چابهار را در راه اندازی این مرکز قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد تا این شرکت در مسیر توسعه حمل‌ونقل دریایی کشور، بتواند همچنان نقش مؤثری ایفا کند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=212458

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    برگزاری قرعه کشی «جشنواره ۱۳۹۹» باشگاه مشتریان بانک سپه

    ۱۳۹۹-۰۲-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نشست مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌پذیر حرکت اول با مدیرعامل همراه اول

    ۱۴۰۰-۰۷-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دیدار عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با خانواده تنها شهید مدافع حرم شبکه بانکی کشور

    ۱۳۹۷-۱۱-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک توسعه صادرات به سامانه هدایت رمز یکبار مصرف بانک مرکزی متصل شد

    ۱۳۹۸-۱۱-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نمی‌توان سازمان عظیم تأمین‌اجتماعی را از ابزار مهمی چون بانک رفاه محروم کرد

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ارایه یارانه به مسکن لازم است

    ۱۳۹۹-۰۴-۲۳
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بانک شهر؛ حامی تاکسیرانان در مسیر برقی سازی ناوگان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۳
  • هشدار درباره بحران جمعیت در ایران؛ پیش‌بینی کاهش جمعیت به ۳۱ میلیون نفر تا سال ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۳
  • هوش مصنوعی در سلامت با رویکرد قرآنی و فقهی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۳
  • تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۳ بانک اقتصادنوین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۳
  • سود خالص بانک اقتصادنوین ۵۲درصد رشد کرد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است