تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • هلدینگ خلیج‌فارس به دنبال بومی‌سازی لایسنس زنجیره PVC

  • دعوت همراه اول از فعالان بازار سرمایه برای شرکت در مسابقه تحلیل نماد «همراه»

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان بانک ملی ایران و شرکت نفت بهران

  • افزایش انتقال وجه بین بانکی از طریق سامانه‌های ساتنا،پایا و پل از ابتدای خرداد ماه

  • آمادگی بانک توسعه صادرات برای حمایت از صادرات خدمات فنی و مهندسی

  • اعلام ساعت کاری جدید شعب و ستاد بانک کارآفرین

  • تاریخ‌سازی تیم وزنه‌برداری جوانان ایران با حمایت بانک صادرات ایران

  • شبکه گسترده و اعتماد مردمی، فرصتی بی‌بدیل برای پست بانک ایران است

  • مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صرافی فراز اعتماد منتهی به سال مالی ۱۴۰۳ برگزار شد

  • تمرکز اروند بر ارتقای رضایت و توسعه بازارهای پایین‌دستی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›روابط‌عمومی موفق؛ در گرو اعتمادسازی و وفادارسازی مشتریان است

روابط‌عمومی موفق؛ در گرو اعتمادسازی و وفادارسازی مشتریان است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۲-۱۷

رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا در سومین همایش رؤسای دوایر روابط‌عمومی و امور مشتریان، با تأکید بر نقش راهبردی و کلیدی روابط‌عمومی، این مدیریت را ضامن ایجاد اعتماد و وفاداری سازی مشتریان دانست.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از  روابط‌عمومی بانک سینا، همایش رؤسای دوایر روابط عمومی و امور مشتریان مناطق بانک سینا با عنوان روابط‌عمومی پویا، مدیریت هوشمند ارتباط با مشتری، مشارکت کارآمد در تحقق ارکان راهبردی بانک با حضور رئیس و اعضای هئیت مدیره، اعضای هیات عامل، مدیران امور و رؤسای دوایر روابط‌عمومی و امور مشتریان سراسر کشور برگزار شد.

محسن خدابخش، رئیس هیئت مدیره بانک سینا به دو عنصر کلیدی موفقیت در صنعت بانکداری اشاره کرد و گفت: اعتماد عمومی و وفادارسازی مشتریان دو عامل مهم در این صنعت است، که مبتنی بر ارتباط مطلوب با همه ذی‌نفعان و مشتریان است.

خدابخش تصریح کرد: اگر اعتمادسازی و وفادارسازی مشتریان را در راس فعالیت‌ها قرار دهیم، به ۹۰ درصد اهداف خود دست یافته‌ایم.

وی در ادامه به سایر وظایف و مأموریت‌های کلیدی روابط عمومی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ارائه تصویر مثبت و یکپارچه از بانک در تمامی زمینه‌ها، پیگیری و رفع سریع نقاط منفی با همکاری واحدهای مرتبط و همچنین شناسایی و معرفی مؤثر محصولات و خدمات بانک به مخاطبان از دیگر وظایف حائز اهمیت در این حیطه است.

خدابخش با بیان اینکه از دیگر وظایف این حیطه، ارتباط شفاف و مؤثر بین مشتریان و مدیران ارشد بانک است، گفت: وظیفه مهم و حائز اهمیت روابط عمومی، ایجاد پل ارتباطی شفاف بین تمامی ذینفعان و مشتریان با مدیران بانک است که باید با انعکاس دقیق افکار عمومی به مدیران، این ارتباط دوسویه را حفظ کرد که این امر قطعا ضامن اعتماد عمومی و وفادارسازی مشتریان خواهد بود.

در ادامه مهرداد مرادخانی، مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا نکاتی را در راستای تقویت بیش از پیش جایگاه روابط عمومی و امور مشتریان تشریح کرد و گزارشی از عملکرد این حوزه و سیاست های آتی ارائه داد. در بخشی از این نشست، دکتر یونس شکرخواه و فریدون صدیقی از اساتید برجسته دانشگاه و روزنامه نگاری، تجارب حرفه‌ای و شناختی خود را در حوزه روابط‌عمومی و امور مشتریان برای همکاران تشریح کردند.

گفتنی است این همایش در روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت در سالن کنفرانس هتل انقلاب تهران در حال برگزاری است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=212191

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    حمایت بانک کارآفرین از مدرسه کودکان کار و بازمانده از تحصیل

    ۱۴۰۰-۱۰-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    از ساختن ابزار نوین مالی در بورس تا کسب بهترین استانداردهای جهانی

    ۱۴۰۱-۱۰-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    کارآفرین، شهر را در هم کوبید

    ۱۴۰۱-۰۸-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    چهلمین نشست کمیته ریسک بانک ملی ایران

    ۱۴۰۲-۰۸-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    توافق مالیاتی سال ۹۸ مودیان صنفی بر اساس درنظر گرفتن شرایط اصناف در کشور صورت گرفت

    ۱۳۹۹-۰۵-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تجلیل دکتر رستمی از کارگران صنعت مس

    ۱۴۰۲-۰۲-۱۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • هلدینگ خلیج‌فارس به دنبال بومی‌سازی لایسنس زنجیره PVC

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۱
  • دعوت همراه اول از فعالان بازار سرمایه برای شرکت در مسابقه تحلیل نماد «همراه»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۱
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان بانک ملی ایران و شرکت نفت بهران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۱
  • افزایش انتقال وجه بین بانکی از طریق سامانه‌های ساتنا،پایا و پل از ابتدای خرداد ماه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۱
  • آمادگی بانک توسعه صادرات برای حمایت از صادرات خدمات فنی و مهندسی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است