تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • مدیرعامل بانک مسکن در سفر به استان سمنان و در جمع روسای شعب استان عنوان کرد: اعتماد مردم به بانک مسکن بزرگ‌ترین سرمایه بانک است / استفاده از سوپرمارکت مالی بانک برای توسعه زنجیره تامین مالی بخش مسکن

  • رئیس هیات مدیره بانک مسکن در جمع همکاران سمنانی تاکید کرد؛ تلاش در مسیر رشد منابع بانک هم‌تراز با رشد نقدینگی کشور

  • در اولین جلسه ارزیابی عملکرد شعب منطقه سه در کرمانشاه مطرح شد: تحول، هم‌افزایی و آینده‌نگری در موسسه ملل

  • تزریق ۱.۲ میلیارد کیلووات‌ساعت برق پایدار از فجر انرژی خلیج‌فارس به شبکه استان خوزستان / فجر انرژی، پشتیبان آسایش و سلامت مردم و صنایع

  • بانک سپه موفق به دریافت نشان‌ عالی پیشرفته و نشان سفیر مسئولیت اجتماعی شد

  • آغاز پرداخت حقوق شهریورماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی

  • افتتاح مرکز آموزش‌های نوین “شهید اشراقی” بانک ملی ایران

  • پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت قهرمانی امین میرزازاده در رقابت های جهانی کشتی فرنگی

  • مدیرعامل بانک تجارت در رویداد پایانی چالشگران هوش مصنوعی (AI Challengers)عنوان کرد: “هوش مصنوعی” بانک تجارت را به سازمانی هوشمند و نوآور در نظام بانکی تبدیل می کند

  • حضور فعال مؤسسه اعتباری ملل در سی‌وپنجمین همایش بانکداری اسلامی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›باید پاسخگوی ذینفعان و همکاران باشیم و از پاسخگویی هراسی نداشته باشیم

باید پاسخگوی ذینفعان و همکاران باشیم و از پاسخگویی هراسی نداشته باشیم

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۱۱-۰۸

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر ارتقای جایگاه روابط عمومی در تصمیم‌گیری‌های کلان مدیران سازمان گفت: مدیران ارشد باید همکاران روابط عمومی را نزدیکترین و امین‌ترین مشاوران خود ببینند و قبل، حین و بعد از هر تصمیم از مشورت همکاران روابط عمومی برای بررسی ابعاد اجتماعی آن بهره بگیرند.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، فرشاد نوروزپور در جلسه‌ با همکاران روابط عمومی استان‌ها که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، با اشاره به تخصص و شایستگی همکاران روابط‌عمومی استان‌ها گفت: همکاران روابط عمومی در استان‌ها از نیروهای کوشا و زحمتکش سازمان هستند که در سال‌های اخیر به پیروی از تغییرات درتکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی و گسترش شبکه‌های اجتماعی، فعالیت این همکاران دستخوش تحولاتی شده است.

 

وی نگاه سنتی به روابط‌عمومی را با توجه به ورود تکنولوژی‌های جدید مطرود دانست و گفت: روابط‌عمومی صرفا منعکس‌کننده اخبار و تصاویر مدیران بالادستی نیست بلکه مسئولیت شکل دادن به جلوه سازمان و ترمیم و اصلاح افکار عمومی نسبت به رویکردها و فعالیت‌های این سازمان است.

 

نوروزپور افزود: روابط عمومی در سازمانی که حدود ۵۰ میلیون ذینفع و بیش از ۷۰ هزار نفر نیروی انسانی دارد دیگر با رویکرد سنتی نمی‌تواند پیش برود؛ از این‌رو نیازمند بازتعریف فعالیت‌ها و نحوه مواجهه با افکار عمومی هستیم و از این منظر باید به تکنولوژی‌ها و دستاوردهای جدید در حوزه مرتبط با مقوله ارتباطات و اطلاع‌رسانی مجهز شد.

 

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران روابط‌عمومی در استان‌ها با تأکید بر تجدید نظر در راهبردها و فعالیت‌های روابط عمومی در دوره اخیر اظهار داشت: اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و صادقانه نکته مهمی است که باید از سوی همکاران مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

 

وی در ادامه گفت: قطعاً از جانب همکاران و شرکای اجتماعی دارای نقد هستیم و آنها مطالبات و انتظاراتی از سیستم دارند در برخورد با مسائل آنها باید پاسخگو باشیم و از پاسخگویی هراسی نداشته باشیم که این وظیفه مهم در شاخص‌های ارزیابی همکاران استانی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

وی افزود: حضور موثر و مناسب در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی استانها و استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی در استان‌ها، شناسایی مسائل ذینفعان و پاسخ به انتقادات، ابهامات و سئوالات آنها از همکاران روابط عمومی انتظار می‌رود.

 

نوروزپور در ادامه گفت: بازنگری در تولید محتوا در موضوعات و فعالیت‌های سازمان، مقررات و قوانین با مشارکت‌ واحدهای مرتبط از دیگر وظایف همکاران روابط عمومی است که باید با ابزار هنرمندانه و مهارت‌های ارتباطی خود و بهره‌مندی از ظرفیت‌های استانی تولیدات مناسب تهیه شود.

 

وی افزود: موضوع دیگری که به نظر می‌رسد از سوی روابط عمومی در سال‌های اخیر کمتر مورد توجه قرار گرفته وظایف درون سازمانی روابط عمومی‌ها است. مجموعه ارتباطی و اطلاع‌رسانی علاوه بر وظیفه ارتباطی، تعاملی به مخاطبان بیرون سازمان است باید به مسائل و ارتباطات درون سازمانی و پاسخگویی به شبهات و ابهامات همکاران نیز دارای برنامه و راهکار باشد. نیروی انسانی، سرمایه اجتماعی سازمان را تشکیل می‌دهد و زمانی می‌تواند اثرگذار و پیش برنده باشند که حس مشارکت و تعلق سازمانی را در آن‌ها تقویت کنیم. پاسخگویی به مسائل همکاران نیز از دیگر مسئولیت‌های همکاران روابط عمومی محسوب می‌شود.

 

در ادامه این جلسه، تعدادی از همکاران روابط عمومی استان‌ها مسائل و نظرات خود را مطرح و پاسخ را از سرپرست اداره کل روابط عمومی دریافت کردند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=203981

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    آگهی مرحله ششم مزایده املاک مازاد بانک دی در سال ۱۴۰۱

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام تسلیت مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پی شهادت رئیس جمهور محترم

    ۱۴۰۳-۰۲-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فقط دو هفته فرصت باقیست / پایان تیرماه، آخرین مهلت شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن

    ۱۴۰۴-۰۴-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ۵۰ درصد تامین مالی جمعی از سوی بانک توسعه تعاون انجام شده است

    ۱۴۰۲-۱۱-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در افتتاحیه ایران پتروکم: کیش می‌تواند به هاب فناورانه پتروشیمی تبدیل شود

    ۱۴۰۳-۱۰-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    قهرمانی بیمه‌آسیا در مسابقات والیبال ساحلی استان هرمزگان

    ۱۳۹۶-۰۴-۲۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • مدیرعامل بانک مسکن در سفر به استان سمنان و در جمع روسای شعب استان عنوان ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۳۰
  • رئیس هیات مدیره بانک مسکن در جمع همکاران سمنانی تاکید کرد؛ تلاش در مسیر ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۳۰
  • در اولین جلسه ارزیابی عملکرد شعب منطقه سه در کرمانشاه مطرح شد: تحول، هم‌افزایی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۳۰
  • تزریق ۱.۲ میلیارد کیلووات‌ساعت برق پایدار از فجر انرژی خلیج‌فارس به شبکه استان خوزستان / ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۳۰
  • بانک سپه موفق به دریافت نشان‌ عالی پیشرفته و نشان سفیر مسئولیت اجتماعی شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۳۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است