تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • تصویب افزایش ۴۱ درصدی سرمایه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

  • بانک مسکن رکن اصلی تامین مالی در حوزه مسکن

  • عزم بانک توسعه صادرات ایران در حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان

  • حضور پررنگ بانک سینا در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

  • نقش صندوق تامین خسارت‌های بدنی در پرونده قتل «الهه حسین نژاد»

  • برای ساختن استقلال قوی، درخشان و قهرمان در کنار تیم مدیریتی و هواداران هستیم

  • دکتر احمدی: بانک شهر آماده حمایت از ایده ها و طرح های دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد است

  • حضور بانک دی در دو نمایشگاه «صنعت مالی» و «ایران هلث»

  • بررسی پیش‌نویس سیاست ملی دارویی کشور

  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آماده جهش از ۲۰ به ۴۰ میلیون مشتری می‌شود

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›دستیار هوشمند سداد؛ انقلابی در تجربه مشتریان بانک ملی ایران

دستیار هوشمند سداد؛ انقلابی در تجربه مشتریان بانک ملی ایران

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۱۰-۱۷

شرکت سداد، بازوی نوآوری بانک ملی ایران، با معرفی دستیار هوشمند خود، گامی بلند در تحول دیجیتال و ارتقای تجربه مشتری برداشته است.

به گزارش تریتا نیوز به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، این ابزار نوین، با استفاده از هوش مصنوعی، خدمات بانکی را سریع‌تر، دقیق‌تر و شخصی‌سازی‌شده‌تر از همیشه در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تحولی اساسی در ارتباط مشتریان با بانک ایجاد کرده است.

این اکوسیستم، که بر پایه فناوری‌های نوظهور بنا شده، اهدافی همچون افزایش بهره‌وری فرآیندها، بهبود تجربه مشتری و ارائه خدمات شخصی‌سازی شده را دنبال می‌کند.

اکوسیستم نوآوری سداد با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، راهکارهایی جامع و هدفمند برای تسهیل ارتباط مشتریان و بهبود فرآیندهای داخلی بانک ارائه داده است. این زیرساخت که بر اساس جدیدترین دستاوردهای فناوری طراحی شده، به حوزه‌هایی نظیر احراز هویت دیجیتال (KYC)، بانکداری محاوره‌ای (Conversational Banking) و دستیارهای هوشمند، خدمات نوآورانه‌ای را افزوده است.

دستیار هوشمند؛ابزاری پیشرفته برای پاسخگویی

یکی از دستاوردهای کلیدی این اکوسیستم، دستیار هوشمند سداد است که با هدف بهبود تجربه مشتری و تسهیل دسترسی به خدمات طراحی شده است. این دستیار توانایی پاسخگویی به سوالات متداول، محاسبات مرتبط با تسهیلات بانکی و حتی ثبت و پیگیری مشکلات مشتریان را دارد.

این ابزار می‌تواند به سوالاتی مانند «چقدر وام می‌توانم دریافت کنم؟» یا «شرایط بازپرداخت چگونه است؟» پاسخ دهد و حتی محاسبات دقیق را در لحظه برای مشتری انجام دهد. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند درخواست‌ها یا مشکلات خود را ثبت کنند تا در صورت نیاز توسط پشتیبانان بررسی شود.

پنل مدیریت برای کارکنان

برای پشتیبانی از فرآیندهای این اکوسیستم، پنلی ویژه برای کارکنان شعب و مراکز پشتیبانی طراحی شده است. این پنل امکان مشاهده، مدیریت و پاسخ‌دهی به درخواست‌های مشتریان را فراهم می‌کند و پاسخ‌ها مستقیماً از طریق نوتیفیکیشن(اعلان) به اپلیکیشن(برنامه رایانه ای) مشتری ارسال می‌شود.

گامی به سوی بانکداری هوشمند

طراحی و توسعه این اکوسیستم توسط شرکت سداد، نشان‌دهنده عزم جدی بانک ملی ایران برای پیشبرد بانکداری دیجیتال و هوشمند است. این زیرساخت نه تنها باعث بهبود تجربه مشتری می‌شود، بلکه ظرفیت پاسخگویی کارکنان به نیازهای روزافزون مشتریان را نیز افزایش می‌دهد.

اکوسیستم نوآوری سداد، آینده بانکداری دیجیتال را ترسیم می‌کند و گامی مؤثر در مسیر تحول و پیشرفت خدمات بانکی کشور به شمار می‌آید.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=202118

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    بررسی وضعیت توسعه ارتباطات پهن باند کشور؛ همراه اول در صدر

    ۱۴۰۰-۰۵-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اطلاعیه زمانبندی و نحوه ارزیابی تكمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارتهای بدنی

    ۱۴۰۳-۰۲-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    وفق ضوابط قانونی صورت می گیرد؛ تقسیط مبالغ وجه التزام مطالبات ایجادی (با منشا ارزی) با نرخ صفر درصد

    ۱۴۰۴-۰۲-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تاکید مدیرعامل بانک سپه بر ضرورت هدایت فعالیت‌های بانک به سمت مهار تورم و رشد تولید

    ۱۴۰۲-۰۱-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیر عامل پست بانک ایران: امروز در شرایطی هستیم که پست بانک ایران می تواند با بانکهای دولتی و خصوصی ...

    ۱۴۰۱-۰۵-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تبلت‌های جدید سری گلکسی Tab A9 سامسونگ معرفی شدند

    ۱۴۰۲-۰۸-۰۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • تصویب افزایش ۴۱ درصدی سرمایه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • بانک مسکن رکن اصلی تامین مالی در حوزه مسکن

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • عزم بانک توسعه صادرات ایران در حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • حضور پررنگ بانک سینا در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • نقش صندوق تامین خسارت‌های بدنی در پرونده قتل «الهه حسین نژاد»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است