تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • سفر مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان آذربایجان غربی

  • ارائه خدمات متناسب با نیاز شرکت های دانش بنیان در دستور کار اگزیم بانک ایران

  • بانک دی در مسیر توسعه سهم بازار و جذب شرکت‌های بزرگ

  • اعلام شعب كشیك بانك صادرات ایران در روزهای تعطیل پنج‌شنبه

  • ۸۸۲ میلیون دلار صرفه جویی ارزی بومی سازی معدن و صنایع معدنی در ۱۴۰۳/ صرفه جویی ارزی ۵ ساله از ۳ میلیارد و ۴۴۰ میلیون دلار عبور کرد

  • بانک تجارت با هدف نقش‌آفرینی در جبران ناترازی‌های حوزه انرژی کشور در میدان حضور دارد

  • شعب کشیک بانک تجارت برای روز پنج‌شنبه هشتم خرداد

  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه هشتم خردادماه

  • دکتر ابدالی در همایش مدیران بانک سینا در اصفهان ؛بر تامین منافع ذینفعان راهبردی و رعایت قوانین و الزامات بانک مرکزی تاکید کرد

  • لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۸ خرداد ماه ۱۴۰۴ 

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مدیرعامل بانک توسعه تعاون:سامانه های«مدیریت ونظارت برتفاهم نامه ها»و«رتبه بندی مشتریان» درراستای تکریم خدمت گیرندگان است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون:سامانه های«مدیریت ونظارت برتفاهم نامه ها»و«رتبه بندی مشتریان» درراستای تکریم خدمت گیرندگان است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۷-۰۱

تریتا نیوز -مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت:عملیاتی شدن سامانه های «نظارت بر تفاهم نامه ها» و« رتبه بندی مشتریان» در راستای تسهیل امور خدمت گیرندگان و تکریم آنها است.

محمد شیخ حسینی اعلام کرد: مدیریت دقیق و سریع تفاهم نامه ها و قراردادها عاملیت،کنترل منابع، مصارف و مطالبات تفاهم نامه،ارائه گزارش های تحلیلی، مقایسه ای ومدیریتی،مدیریت سریع گردش کار مراحل عقد تفاهم نامه و مدیریت ریسک های اعتباری، نقدینگی و عملیاتی مرتبط با اجرای تفاهم نامه ها و قراردادها از جمله اهداف راه اندازی سامانه «مدیریت و نظارت بر تفاهم نامه ها» است.

وی افزود: در این سامانه،مفاد تفاهم نامه به لحاظ تطابق با سیاست های اعتباری،الگوهای مجاز، اطلاعات مشتریان و سپرده های مجاز در لحظه ثبت تفاهم نامه به صورت سیستمی کنترل می شود.

این مقام ارشد بانکی بیان کرد: محاسبه میانگین ها و اعمال ضرایب به صورت دقیق و خودکار توسط سامانه انجام می شود.

شیخ حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیاتی شدن سامانه«رتبه بندی مشتریان» نیز گفت: براساس نتایج برخی تحقیقات بازاریابی،هزینه جذب مشتری جدید تقریباً پنج برابر هزینه نگهداری مشتریان قدیمی است، لذا شناسایی صحیح مشتریان با هدف حفظ مشتریان خوش حساب حاضر امری ضروری است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون ،ایجاد وحدت رویه با روش داده محور برای رتبه بندی مشتریان بر اساس سودآوری،رتبه بندی گروه های مختلف مشتریان به تفکیک منطقه ، حوزه فعالیت و …، شناسایی مشتریان ارزنده، شرکتی و زیان ده به روش علمی وخوشه بندی و بخش بندی مشتریان با هدف تدوین استراتژی های مناسب بازاریابی در راستای افزایش سودآوری از جمله اهداف عملیاتی شدن سامانه «رتبه بندی مشتریان» است.

وی تاکید کرد:عملیاتی شدن این سامانه ها موجب می شود دخالت عامل انسانی به حداقل برسد.شیخ حسینی گفت:راه اندازی این سامانه ها با استفاده ازتوان داخلی بانک صورت گرفته که اقدامی ستودنی وقابل تقدیر است.

در این مراسم حسین سرین رئیس اداره کل مشتریان و توسعه بازار گفت: مزایا رتبه بندی بر بستر جدید و استفاده از زیر ساخت سامانه سها این است که امکان تحلیل اطلاعات از کل به جز و برعکس وجود داشته باشد، همچنین نمایش اطلاعات به صورت مصور تحت گزارشات و داشبوردهای متنوع و پویا برای تصمیم گیری مدیران سطوح مختلف جهت تبدیل تهدیدها به فرصتها مد نظر است.وی افزود: سامانه سها دارای قابلیت انعطاف پذیری، پایداری، توسعه پذیری، و … است که از پلتفرم OAS (Oracle Analytic Server) که یکی از قدرتمندترین ابزارهای مطرح دنیا در مجموعه نرم افزارهای ارائه شده برای سامانه هوش تجاری است، پیاده سازی و به بهره برداری رسیده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=193653

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    «اینشورتاک» به دور دوم رسید

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تقدیر نماینده فروش از خدمات جدید مدیرعامل بیمه رازی

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    گوش شنوای بانک مسکن برای مشتریان / پاسخگویی فعال به حدود ۱۰۰ هزار پرسش در سال ۱۴۰۳

    ۱۴۰۴-۰۲-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مشارکت ۱۱۴ هزار نفری متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن با بانک‌ها

    ۱۳۹۹-۰۹-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اوراق گواهی سپرده ۲۵ درصدی بانک صادرات ایران منتشر شد

    ۱۴۰۳-۱۱-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تمرکز بر نیازهای مشتریان، وجه تمایز بانکداری دیجیتال

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • سفر مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان آذربایجان غربی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۷
  • ارائه خدمات متناسب با نیاز شرکت های دانش بنیان در دستور کار اگزیم بانک ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۷
  • بانک دی در مسیر توسعه سهم بازار و جذب شرکت‌های بزرگ

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۷
  • اعلام شعب كشیك بانك صادرات ایران در روزهای تعطیل پنج‌شنبه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۷
  • ۸۸۲ میلیون دلار صرفه جویی ارزی بومی سازی معدن و صنایع معدنی در ۱۴۰۳/ صرفه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است