تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بهره‌برداری مسئولانه از منابع و سرمایه‌گذاری در حفظ محیط‌زیست؛ رسالت گروه فولاد مباركه

  • هدف ما؛ ارائه روایت سازمانی فولاد مباركه از دریچه‌ای حرفه‌ای‌تر به مخاطب

  • روش‌های فوری برای تمیز کردن کفش سفید

  • برای جلوگیری از رنگ پس دادن لباس چه کنیم؟

  • نوشیدن چای داغ چه بر سرتان می آورد؟

  • مؤثرتر از دارو برای پیشگیری از بازگشت سرطان

  • درمان بی‌خوابی با شوید!

  • خطرات جدی غذاهای فوق‌فرآوری‌شده برای سلامت

  • بازی آمریکا با جنگ روسیه و اوکراین

  • یك برنامه موفق با اهداف بلند مدت و روش های عملی و نوآورانه منطبق است

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›سیر تحول لوازم خانگی سری Bespoke AI سامسونگ با امکان شخصی‌سازی گسترده

سیر تحول لوازم خانگی سری Bespoke AI سامسونگ با امکان شخصی‌سازی گسترده

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۵-۰۶

تریتا نیوز -کلمه‌ Bespoke در لغت به معنای «سفارشی» یا ساختن کالایی خاص بنا به سلیقه و درخواست مشتری است. این عبارت در سال ۲۰۱۹ از طرف سامسونگ برای نامیدن سری جدید و خاص لوازم خانگی این شرکت انتخاب شد. محصولات این سری جدید که امکان شخصی‌سازی لوازم خانگی را برای کاربران فراهم می‌کردند، عصر نوینی از راحتی و آسایش را در خانه‌ها رقم زدند.

مجموعه لوازم خانگی Bespoke سامسونگ در پنج سال گذشته، مسیر تکامل خود را با افزودن قابلیت‌ها و سرویس‌های جدید کامل کرده است. در سال جاری نیز قابلیت پیشرفته هوش مصنوعی به این سری اضافه شد تا این مجموعه ویژه و خاص نام Bespoke AI را به خود بگیرد. این ارتقای صورت‌گرفته نشان می‌دهد که چگونه چشم‌انداز «هوش مصنوعی برای همه» (AI for All) قادر است زندگی کاربران را بهینه کند. در ادامه مسیر پنج ساله تکامل سری Bespoke را مرور کرده‌ایم.

سری Bespoke : به لوازم خانگی خود رنگ ببخشید (از ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰)

ایده Bespoke در ژوئن ۲۰۱۹ از پروژه PRISM متولد شد. این پروژه، ابتکاری از سامسونگ بود تا این شرکت را از تولیدکننده صرف لوازم خانگی فراتر ببرد و به برندی «مشتری‌محور» در این حوزه تبدیل کند. Bespoke با ارائه مجموعه‌ای گسترده از محصولاتی که در جنس و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شد، نیاز طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان را برای داشتن محصولاتی سفارشی و تجربیات شخصی‌سازی‌شده برآورده می‌کرد.

در سال ۲۰۲۰، سامسونگ با شعار «متناسب با سبک زندگی شما» (Fits Your Lifestyle)، گستره محصولات لوازم خانگی خود را با افزودن یخچال و ماشین ظرفشویی افزایش داد. تا پایان همان سال نیز مجموع فروش تمام لوازم خانگی سری Bespoke از مرز یک میلیون دستگاه گذشت.

سری Bespoke Home : تجربه لوازم خانگی متصل برای خانه (۲۰۲۱)

در سال ۲۰۲۱، استراتژی سری Bespoke Home موفق شد مفهوم پایه این مجموعه را تقریبا به تمامی لوازم خانگی گسترش دهد. سامسونگ برای تمامی مدل‌های عرضه‌شده در این سال، سرویس وارانتی نامحدود و همیشگی جدیدی را به منظور تعویض رایگان کمپرسور و موتور دیجیتال اینورتر معرفی کرد. همچنین، استایل‌های جدیدی برای یخچال‌ فریزر پرچمدار Bespoke در دسترس قرار گرفت. بدین صورت که کاربران می‌توانستند از بین ۳۶۰ رنگ جذاب، پنل دلخواه خود را انتخاب کنند یا جدا از ۲۲ پیکربندی پنل اولیه، به سراغ ترکیب رنگ‌های پیشنهادی از شرکت رنگ‌آمیزی لوکس «بنجامین مور» (Benjamin Moore) بروند.

در نتیجه، سری Bespoke Home موفق شد جایگاه خود را در آمریکای شمالی و اروپا به تثبیت برساند. مشتریان در این بازارها می‌توانستند با خریداری یخچال، مایکروفر یا ماشین ظرفشویی Bespoke، از اکوسیستم هوشمند SmartThings بهره‌مند شوند.

سری Bespoke Home 2.0 : لوازم خانگی پرمیوم با ارزشی ماندگار (۲۰۲۲)

سری Bespoke Home 2.0 در سال ۲۰۲۲، ارزش‌های بیشتری نسبت به گذشته ارائه کرد و برای اولین بار، ماشین‌های لباسشویی و تهویه مطبوع را به خانه‌های مردم در سراسر جهان آورد. علاوه بر این، کاربران می‌توانستند از سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی SmartThings Home Life برای اتصال و کنترل لوازم خانگی مختلف استفاده کنند. سامسونگ با همکاری با شرکت پاتاگونیا (Patagonia)، چرخه «میکروفیبر کمتر» (Less Microfiber) را برای ماشین لباسشویی‌های Bespoke AI ایجاد کرد تا انتشار ذرات میکروپلاستیک را در لباسشویی‌ها کاهش دهد.

در همان سال، عرضه سری Bespoke Infinite Line سطح جدیدی از لوکس بودن را به بازار معرفی کرد. یخچال پرچمدار این سری، با بهره‌مندی از مواد طبیعی بادوامی مانند آلومینیوم، سرامیک و استیل ضدزنگ، مفهوم لوازم خانگی را با ظاهری زیبا و باشکوه بازتعریف می‌کرد.

سری Bespoke Life : لوازم خانگی متصل برای سبک زندگی پایدار (۲۰۲۳)

سامسونگ در سال ۲۰۲۳ با چشم‌انداز سری Bespoke Life، بر ارزش‌های اصلی برند یعنی پایداری، اتصال همه‌جانبه و طراحی برجسته تاکید داشت. برای تحقق این هدف، شرکت سامسونگ هوش مصنوعی را به طور فعال در مجموعه لوازم خانگی سری Bespoke خود ادغام کرد و تمامی محصولات جدیدی که در آن سال عرضه شدند را به قابلیت اتصال Wi-Fi مجهز کرد.

در راستای تاکید هرچه بیشتر بر زندگی پایدار روزانه و بهره‌وری انرژی، سامسونگ «حالت انرژی هوش مصنوعی» (AI Energy Mode) خود را که یکی از قابلیت‌های نوآورانه پلتفرم SmartThings برای پایش مصرف انرژی است، به ۶۵ کشور جهان گسترش داد.

سری Bespoke AI : کار کمتر، زندگی بیشتر (۲۰۲۴)

در ادامه این روند تکاملی و در سال جاری میلادی نیز، کاربران سامسونگ با معرفی سری Bespoke AI مجهز به قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی، پنل لمسی هفت اینچی AI Home و دستورات صوتی پشتیبانی‌شده توسط دستیار صوتی «بیکسبی» (Bixby)، به سطح کاملا جدیدی از راحتی دست پیدا کردند.

یخچال Bespoke 4-Doorمجهز به AI Family Hubبه لطف قابلیت AI Vision Inside که از دوربین نصب‌شده در داخل محفظه کمک می‌گیرد، قادر است مواد غذایی داخل یخچال را به طور خودکار شناسایی کرده و برای شما لیست خرید تهیه کند. همچنین، تنظیمات سفارشی در ماشین لباسشویی و خشک‌کن مجهز به هوش مصنوعی Bespoke AI Laundry Combo قدرت موتور، مدت زمان شست‌وشو و همچنین خشک کردن را بر اساس مقدار لباس‌ها تنظیم می‌کند. جارو رباتیک Bespoke Jet Bot Combo AI Steam مجهز به بخارشوی هوشمند با قابلیت AI Floor Detect نیز می‌تواند انواع مختلف سطوح کف و فرش را از هم تشخیص دهد.

قابلیت «باز شدن خودکار درب» (Auto Open Door) در یخچال Bespoke 4-Door مجهز به AI Family Hub و ماشین لباسشویی و خشک‌کن مجهز به هوش مصنوعی Bespoke AI Laundry Combo، دسترسی را برای افرادی که باز کردن درب برایشان دشوار است، با یک لمس ساده تسهیل می‌کند. علاوه بر این، حالت انرژی هوش مصنوعی نیز در برخی از محصولات هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲۴ بهبود یافته تا شاهد کاهش مصرف انرژی تا ۶۰ درصد باشیم.

محصولات سری Bespoke AI سامسونگ، با ترکیب اتصال‌، هوش مصنوعی و توجه به محیط زیست، زندگی کاربران را بهبود می‌بخشند و زمان و انرژی مورد نیاز برای انجام کارهای خانه را تا حد امکان کاهش می‌دهند. سامسونگ مشتاقانه به پیشرفت و تکامل لوازم خانگی سری Bespoke ادامه می‌دهد تا عملکردی فراتر از انتظارات از خود به جا گذارد.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الكترونيكس الهام‌بخش دنیا است و آينده را با ايده‌های نو و فناوري‌هاي خلاقانه خود شكل مي‌دهد. این شرکت در حال ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت‌ها، لوازم خانگی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. سامسونگ، از طریق اکوسیستم SmartThings خود و همکاری باز با شرکا، تجربه اتصال یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به اتاق خبر سامسونگ به نشانی http://news.samsung.com مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=190529

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین: روابط عمومی هوشمند و داده محور قلب تپنده سازمان است

    ۱۴۰۳-۰۲-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    شماره مردادماه نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

    ۱۴۰۲-۰۶-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    شاخص های عملیاتی بانک توسعه تعاون مطلوب است

    ۱۴۰۱-۰۹-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران:​ رسالت امروز روابط‌عمومی ایجاد اعتماد و امیدآفرینی است

    ۱۴۰۲-۰۲-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    کورش فتاحی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد: به تمام نقاط قوت شهرستان لامرد به چشم ظرفیت می نگرم

    ۱۴۰۱-۰۹-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پست بانک ایران دستور رئیس جمهوری برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را به واحدهای ستادی و اجرایی ابلاغ کرد

    ۱۴۰۱-۰۱-۳۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بهره‌برداری مسئولانه از منابع و سرمایه‌گذاری در حفظ محیط‌زیست؛ رسالت گروه فولاد مباركه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • هدف ما؛ ارائه روایت سازمانی فولاد مباركه از دریچه‌ای حرفه‌ای‌تر به مخاطب

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • روش‌های فوری برای تمیز کردن کفش سفید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • برای جلوگیری از رنگ پس دادن لباس چه کنیم؟

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • نوشیدن چای داغ چه بر سرتان می آورد؟

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است