تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • ضمانت صکوک مرابحه شرکت نیلپر توسط بانک کارآفرین

  • حضور بیمه ملت توانگرترین شرکت بیمه کشور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

  • حضور بیمه مركزی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران

  • ارائه مستندات مرتبط به مردم الزامی است

  • بررسی موانع واگذاری اتكائی بین شركت‌های بیمه ایرانی و روسی

  • جهش ۴۰ درصدی تسهیلات ریالی پرداختی بانک اقتصاد نوین

  • حضور فعال پست بانک ایران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

  • با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در پست بانک ایران؛ از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت‌ماه، ۲۹۱ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت شد

  • تقدیر بنیاد مسکن یزد از همکاری بانک مسکن در بهسازی و نوسازی واحدهای روستایی / نقش‌آفرینی بانک مسکن با نگاه اجتماعی

  • بانک پاسارگاد؛ بانک ایرانی در تراز جهانی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مدیرعامل موسسه اعتباری ملل:جهش تولید با مشارکت مردم

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل:جهش تولید با مشارکت مردم

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۱-۲۱

با اهتمام، تلاش، کوشش، همت و همدلی کارکنان صدیق موسسه، توانستیم در سال ۱۴۰۲ عملکرد مطلوبی را شاهد باشیم و امیدواریم در سال ۱۴۰۳، این تلاشها تداوم یافته و به برنامه عملیاتی تدوین شده دست یابیم.

 

این مطلب، از سوی آقای جوادی، مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، در جلسه ی شورای اداری عنوان شد.

 

ایشان، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای تمامی اعضای خانواده موسسه اعتباری ملل، گفت: شروع سال جدید، شروع مسیری جدید برای دستیابی به برنامه هاست. درهر واحدی که فعالیت می کنیم، عملکرد یک سال گذشته حوزه فعالیت خود را تحلیل و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم. این آنالیز در شروع مسیر، به ما کمک می کند تا به این مهم دست یابیم که آیا در برنامه های قبلی، به درستی حرکت کرده‌ایم یا انحراف داشته‌ایم؟ و بر این اساس، نقاط قوت سالهای گذشته را تقویت و نقاط ضعف را از بین ببریم

 

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با تاکید بر ضرورت ارتباط در میدان رقابتی، گفت: بیاییم این سوال را ویترین نگاه مان کنیم که، در ایجاد یک زنجیره ارتباطی بین صف و ستاد؛ مابین مشتریان محترم و سازمان و نیز برقراری رابطه بین موسسه با سپرده گذاران، سهامداران و مردم، چه میزان موفق بوده ایم؟ مردم به خوبی این‌ موارد را رصد می‌کنند. امروزه هموطنان، تنها به اسم بانک یا موسسه توجه نمی کننند؛ بلکه معیارهایی نظیر: اخلاق، ادب، احترام، خدمات به روز، پاسخگویی درست، انجام بموقع کار و مهمتر، توجه و اهمیت به آنان، ملاک انتخاب شان برای فعالیتهای بانکی است. این نوع حرکتهای بنیادین، سبب جذب مشتریان محترم و در نهایت افزایش سودآوری موسسه و زمینه ساز بهبود زندگی کارکنان و سهامداران خواهد شد؛ که به نظر، برنامه ریزی در جهت تحقق این هدف، یک ضرورت محسوب می شود.

 

آقای جوادی، با یادآوری اینکه، برای سال جاری باید هدفمندتر بوده و برای هر تغییری آمادگیهای لازم را داشته باشیم، گفت: اتفاقات داخلی و خارجی را به خوبی رصد کنیم و برای هر طرحی آماده باشیم تا بتوانیم سربلند باشیم. ما به عنوان یک رکن از ارکان نظام بانکی، در حد خود باید تلاش کنیم که مشکلات مردم مرتفع و رفاه و آبادانی، بیش از پیش به مردم هدیه شود.

 

ایشان، با اشاره به اینکه، با اهتمام، تلاش، کوشش، همت و همدلی کارکنان صدیق موسسه، در سال ۱۴۰۲، عملکرد مطلوبی را شاهد بودیم، گفت: در سال گذشته، توانستیم در بانکداری دیجیتال، رشد خوبی داشته باشیم و خدمات قابل توجهی را برای سهولت در فعالیتهای اقتصادی هموطنان گرامی ارائه نماییم تا آنجایی که، دستیار صوتی هوشمند نرم‌افزار فام در جشنواره نوآوری برتر ایرانی که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، به عنوان “محصول برتر نوآوری ایرانی” انتخاب شده و توقع ما این است که این صدرنشینی ادامه یابد.

 

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با اشاره به اینکه، باید برای مشتریان ارزش قائل شویم و به دنبال راهی برای حل مشکل آنها باشیم، افزود : با رعایت اعتبارسنجی و بهداشت اعتباری در کمترین زمان ممکن، تسهیلات درخواستی آنان را پرداخت کنیم و این تسهیلات را بسوی واحدهای تولیدی سوق دهیم و از این طریق بتوانیم شعار”جهش تولید با مشارکت مردم”، که توسط مقام معظم رهبری در سال جاری نامگذاری شده است، جامع عمل بپوشانیم.

 

وی افزود: به حمدالله، در حوزه تسهیلات تکلیفی، در سال ۱۴۰۲ توانستیم بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه در سرفصلهای ازدواج و فرزندآوری پرداخت کنیم که نشاندهنده همکاری این موسسه با دولت، بانک مرکزی و گره گشایی از جوانان کشورمان است.

 

آقای جوادی، سرلوحه قراردادن قوانین را در امور روزانه، امری ضروری دانست و گفت: سعی ما این باشد که براساس دستورالعملهای ابلاغی به موسسه حرکت کنیم و قوانین را بومی سازی کرده و برای اجرای مطلوب آن، پیگیری و رصد نماییم.

 

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با یادآوری این مهم که، همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و باید با هم هماهنگ باشیم، گفت: مشتریان به ما اعتماد کردند؛ لذا باید با فعالیت شایسته، برخورد مناسب و رفتار خوب، رضایت مشتریان را جلب کنیم. اگر مشتریان از ما راضی باشند، ما را ترک نخواهند کرد. زمان را از دست ندهیم. ما در موسسه ملل، از کارکنان با تجربه و پرتلاش بهره‌مند هستیم که باید از پتانسیل آنها به خوبی بهره‌برداری شود. از همه فکرها، دیدگاهها، نظرات و پیشنهادات استفاده کنیم که باعث رشد موسسه خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=184892

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    تصویب افزایش ۵۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریالی چادرملو از محل سود انباشته 

    ۱۴۰۲-۱۲-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دیدار مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی با علیرضا احمدی سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور

    ۱۴۰۲-۰۴-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برنده جایزه مدیریت مسئولیت اجتماعی شد

    ۱۴۰۱-۱۲-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    عرضه ۲.۵ میلیون تن محصول در بورس کالا

    ۱۴۰۳-۰۴-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حضور خانواده بانک کارآفرین در نخستین نمایشگاه ایران پتروکم کیش

    ۱۴۰۲-۱۱-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پرداخت بیش از ۴۲ همت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری و ازدواج در بانک ملی ایران

    ۱۴۰۴-۰۲-۰۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • ضمانت صکوک مرابحه شرکت نیلپر توسط بانک کارآفرین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • حضور بیمه ملت توانگرترین شرکت بیمه کشور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • حضور بیمه مركزی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • ارائه مستندات مرتبط به مردم الزامی است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • بررسی موانع واگذاری اتكائی بین شركت‌های بیمه ایرانی و روسی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است