تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه جنبی

  • مدیرعامل پست بانک ایران: خلق تجربه کاربری متفاوت، محور اصلی ارزش‌آفرینی فرایندمحور در شبکه‌های تأمین پلتفرمی است

  • نیروی انسانی، عامل اصلی هوشمندی سازمان است

  • مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

  • تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های بیمه‌ای استان‌ها

  • برگزاری کارگروه مدیریت عملکرد و جلسات ممیزی در همایش روسای شعب بیمه آسیا

  • تأکید بر نقش محوری شعب در تقویت جایگاه بیمه آسیا

  • همایش بزرگ روسای شعب بیمه آسیا آغاز به کار کرد

  • کسب نشان غرفه برتر توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جذب مخاطب کیش اینوکس ۲۰۲۵

  • دو انتصاب در بانک ملی ایران با هدف تقویت بانکداری خرد و شرکتی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی در تعطیلات نوروز

پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی در تعطیلات نوروز

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۱-۱۸

کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (۸۶۵۵) در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی بوده اند.

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بانک شهر، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به اینکه برقراری ارتباط نزدیک با شهروندان را با هدف شناخت بیش از پیش نیازها و بازتاب دیدگاه‌های آنان به عنوان اصلی مهم در دستور کار داریم، گفت: رسیدگی به پیام شهروندان تا حصول نتیجه، وظیفه ذاتی سامانه ۸۶۵۵ است.

علی اصغر غلامی در ادامه به پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی در تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: بیشترین تماس شهروندان و مشتریان شبکه بانکی با سامانه ۸۶۵۵ به ترتیب مربوط به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۵ و ۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ و کمترین تماس نیز به ترتیب مربوط به ۱۰، ۱۲ و ۱۳ فروردین بوده است.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر تصریح کرد: ۸۳ درصد از کل پیام‌های ثبت شده در این سامانه از سوی مشتریان بوده که بیشترین سهم تماس گیرندگان را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به مشتریان در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد، عنوان کرد: بیشترین سهم تماس از کل پیام های قابل بهره برداری در تعطیلات نوروز با ۷۵ درصد، مربوط به خدمات مشتری و کمترین تماس از سوی پذیرندگان پایانه های فروشگاهی با سهم یک درصد است.

غلامی گفت: تعداد کل تماس های قابل بهره برداری از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه در مجموع بیش از ۱۳ هزار تماس می باشد که این آمار به نسبت دوره مشابه سال قبل افزایش ۲۱ درصدی داشته است.

وی تاکید کرد: پیام های نظارتی که شامل انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر می باشد؛ در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ در مجموع ۵۸ درصد کاهش داشته است که این کاهش چشمگیر نشان‌دهنده ارائه بهتر خدمات بانک شهر در ایام نوروز سال جاری است.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در پایان با بیان اینکه تقدیر از رفتار و خدمات رسانی همکاران شعب در روزه های تعطیل نوروز نیز بیشترین تعداد پیام های قدردانی را شامل شده است، خاطرنشان ساخت: پاسخ‌گویی نظام‌مند، تسهیل در ارائه خدمات، پیگیری رضایت‌مندی مشتریان ،ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات از مهم ترین اهداف سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (۸۶۵۵) است.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=184726

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    تعامل و ارتباط دوسویه با ذینفعان از اهداف اصلی موسسه حسابرسی باشد

    ۱۴۰۰-۰۳-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انجام تراکنش‌های پایا توسط بانک سامان در ایام تعطیلات

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    شریعتمداری در بازدید از پتروشیمی بندر امام:  کار در شرایط تحریم سخت است، اما راهکار دارد

    ۱۴۰۳-۱۲-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل پست بانک ایران: روزانه سه میلیون تراکنش در روستاها انجام می‌شود/ با حضور پست بانک ایران در روستاها، روزانه ...

    ۱۴۰۱-۰۹-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    صدها پاکت هدیه در جشنواره کانون جوانه ها

    ۱۴۰۰-۰۸-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تقدیر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات بانک ملی ایران

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۶
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • مدیرعامل پست بانک ایران: خلق تجربه کاربری متفاوت، محور اصلی ارزش‌آفرینی فرایندمحور در شبکه‌های تأمین ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • نیروی انسانی، عامل اصلی هوشمندی سازمان است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های بیمه‌ای استان‌ها

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است