تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • در نشست خبری مدیرعامل بانک تبیین شد؛ عملکرد بانک مهر ایران در ۱۸ سال فعالیت؛ ۶۰۰ همت منابع، ۲۲ میلیون مشتری، ۲۷ میلیون فقره وام

  • رونمایی ال‌جی از فناوری حمل‌ونقل هوشمند نسل آینده، مبتنی بر هوش مصنوعی مولد در CES 2026

  • تکامل LG SIGNATURE با هوش مصنوعی؛ بازتعریف لوازم خانگی پیشرفته در CES 2026

  • پاسخ مستدل بانک سامان به خبرگزاری فارس

  • ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین

  • خبر خوش برای سهامداران ؛شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۱۲۵ هزار میلیارد تومانی می‌شود

  • با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت پازارگاد و صبا نفت؛زیرساخت‌های رفاهی و‌ مسکونی در منطقه پارس جنوبی توسعه می‌یابد

  • برگزاری کنفرانس برخط پرسش و پاسخ سهامداران و مدیران شرکت بیمه ملت

  • جهش ۷۶ درصدی پرداخت وام‌های حمایتی بانک صادرات ایران؛ ۱۷۶ هزار نفر در ۹ ماه

  • علی جباری درتبیین واقعیت های آماری شکایات در صنعت بیمه مطرح کرد؛میزان عمده شکایات بیمه گذاران، محصول خدمات و قوانین صنعت بیمه 

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›سامانه یکپارچه صدور و خسارت درمان بیمه ملت راه‌اندازی شد / یزدان‌دوست: خدمات بیمه درمان با سرعت‌ و دقت بیشتر به بیمه‌گزاران ارایه می‌شود

سامانه یکپارچه صدور و خسارت درمان بیمه ملت راه‌اندازی شد / یزدان‌دوست: خدمات بیمه درمان با سرعت‌ و دقت بیشتر به بیمه‌گزاران ارایه می‌شود

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۱۲-۰۱

مدیرعامل شرکت بیمه ملت در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه صدور و خسارت درمان گفت: این سامانه با هدف سرعت بخشی به خدمات بیمه‌ درمان تکمیلی بیمه‌گزاران، رفع بروکراسی‌های زاید اداری و شفاف‌سازی فرآیندهای صدور و خسارت درمان راه‌اندازی شده است.

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، علی‌رضا یزدان‌دوست که در مراسم راه‌اندازی سامانه یکپارچه صدور و خسارت درمان این شرکت با حضور محمدتقی چراغی نایب رییس هیات مدیره، ابراهیم نوروزی عضو هیات مدیره و معاونین و مدیران شرکت سخن می‌گفت، با اشاره به مشکلات سیستم نرم‌افزاری پیشین، اظهار داشت: این سیستم با نواقصی همراه بود که عدم شفافیت در برخی موارد را فراهم می‌کرد. به همین دلیل، حدود یک سال پیش موضوع را در هیئت مدیره مطرح و بررسی ساختارهای نرم‌افزاری را آغاز کردیم.

وی با قدردانی از تلاش و همکاری همه همکاران خود در شرکت، خاطرنشان کرد: با همت و تلاش شبانه‌روزی همه بخش‌ها، این سامانه در کمتر از ۳ ماه به مرحله نهایی رسید، در حالی که انجام چنین پروژه‌ای به طور معمول ۶ ماه زمان می‌برد.

یزدان‌دوست با اشاره به مزایای این سامانه برای بیمه‌شدگان، گفت: این سامانه به بیمه‌شدگان این امکان را می‌دهد که در زمان خود صرفه‌جویی کرده و با خیالی آسوده از خدمات آن استفاده کنند. همچنین، اطلاعات حدود ۴ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد بیمه ملت در این سامانه درج شده که گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات مناسب‌تر به بیمه‌شدگان است.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت در ادامه به اثرات مثبت این سامانه در حوزه خدمات‌رسانی اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه، خدمات با سرعت‌ و دقت بیشتر ارائه شده و شاهد اثرات مثبت قابل توجهی در این زمینه خواهیم بود.

وی در پایان با تأکید بر لزوم رفع معایب احتمالی سامانه در طول زمان، از همه ذینفعان خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود، در ارتقای کیفیت خدمات این سامانه مشارکت کنند.

محمدتقی چراغی، نایب رئیس هیئت مدیره بیمه ملت نیز در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازی این سامانه، گفت: این قدم اول بود و باید همه تلاش کنیم معایب احتمالی را برطرف کنیم. بحث نرم افزارهای شرکت برای ما مهم بود و به نظرم با این سامانه بخشی از مشکلات برطرف خواهد شد. راه اندازی این سامانه تمرین خوبی برای سایر نرم‌افزارها است و می‌تواند به روند پیشرفت شرکت، سرعت بیشتری ببخشد.

ابراهیم نوروزی عضو هیئت مدیره طی سخنانی از همه دست‌اندرکاران راه‌اندازی این سامانه تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که با استفاده از این سامانه، شاهد ارتقای سطح خدمات ارائه شده به بیمه‌شدگان باشیم.

وی گفت: راه اندازی این سامانه منجر به یک تغییر مثبت شده است که این تغییر با همکاری، همدلی و همفکری همه واحدها و اجزای شرکت به نتیجه رسیده است و می‌تواند بابی برای تغییرات در حوزه‌‌های دیگر شود.

محمد ترابی، معاون بیمه‌های اشخاص، سید سعید کریمی معاون برنامه‌ریزی و نوآوری، مانی عیسی پور مدیر بیمه‌های درمان و سعید عظیمی مدیر کسب و کار دیجیتال در سخنانی، به تشریح مزایا و ویژگی‌های این سامانه از دیدگاه تخصصی خود پرداختند.

ترابی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات نوین به بیمه‌شدگان، راه‌اندازی این سامانه را نقطه عطفی در ارائه خدمات بیمه درمان شرکت بیمه ملت دانست.

وی اضافه کرد: از مزایای مهم این سامانه اتصال آنلاین به نسخه‌های الکترونیکی تامین اجتماعی و بیمه سلامت است که می‌تواند گزارش‌های کنترلی در اختیار شرکت قرار دهد. قطعا با راه اندازی این سامانه روند ارزیابی و پرداخت خسارت به شکل بهتری انجام می‌شود. مشتریان و بیمه‌گزاران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی hs.mellatyar.app در این سامانه ثبت‌نام کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

کریمی نیز به نقش این سامانه در ارزیابی‌ها و کارایی فرآیندهای بیمه درمان اشاره کرد.

پورعیسی به امکانات و قابلیت‌های سامانه جدید برای بیمه‌شدگان و مراکز درمانی پرداخت.

سعید عظیمی نیز بر نقش این سامانه در توسعه خدمات دیجیتال بیمه ملت تأکید کرد و گفت: با تمام سیستمی شدن فرآیند صدور و ثبت خسارت، برخی از مشکلاتی که بسیار وقت گیر هم بود برطرف می‌شود.

در پایان مراسم راه اندازی از سامانه یکپارچه صدور و خسارت درمان، علی‌رضا یزدان‌دوست، مدیرعامل شرکت بیمه ملت از تلاش‌ها و زحمات همه دست‌اندرکاران راه‌اندازی این سامانه قدردانی کرد.

شایان ذکر است روسای شعب بیمه ملت در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=182840

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد

    ۱۴۰۱-۰۵-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بررسی چابک سازی فرآیند پرداخت خسارت بیمه رازی

    ۱۴۰۰-۰۷-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انتخاب کارگزاری بانک دی به عنوان عضو هیات مدیره کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک مسکن تنها بانک عامل موفق در اجرای نهضت ملی مسکن

    ۱۴۰۴-۰۶-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تعاون در مدار صعودی

    ۱۴۰۱-۰۶-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    معاون طرح و برنامه بانک مسکن با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک تشریح کرد: اقدامات بانک مسکن ...

    ۱۳۹۹-۱۱-۱۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • در نشست خبری مدیرعامل بانک تبیین شد؛ عملکرد بانک مهر ایران در ۱۸ سال ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۵
  • رونمایی ال‌جی از فناوری حمل‌ونقل هوشمند نسل آینده، مبتنی بر هوش مصنوعی مولد در ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۵
  • تکامل LG SIGNATURE با هوش مصنوعی؛ بازتعریف لوازم خانگی پیشرفته در CES 2026

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۵
  • پاسخ مستدل بانک سامان به خبرگزاری فارس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۵
  • ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۵
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است