تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
آخرین مطالب

نمایش توانمندی‌های مالی همراه اول در هفدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مدیریت بازاریابی بیمه رازی به دنبال پاسخگویی مناسب به نیاز بازار

مدیریت بازاریابی بیمه رازی به دنبال پاسخگویی مناسب به نیاز بازار

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۱۱-۲۵

سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار بیمه رازی اهداف این مدیریت را متناسب با نیاز بازار، ارائه خدمات به‌روز و رشد شبکه فروش در حوزه بازاریابی بیان کرد.

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، هشتاد و ششمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی در حالی اجرا شد که منیژه یادگاری- سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار این شرکت مهمان آن بود و از تاثیر برگزاری جشنواره‌های فروش بر معرفی انواع بیمه نامه به مشتریان خرد و توسعه بازار سخن گفت.

یادگاری معتقد است، مدیریت بازاریابی و توسعه بازار با تاکید بر نیاز بازار و بیمه گذاران اهداف و قدم‌های خود را طراحی کرده است و در مسیر خود نگاه ویژه‌ای به چرخش‌های استراتژیک در راستای جذب حداکثری بیمه‌نامه‌های خرد دارد.

شرکت بیمه رازی به عنوان یکی از زیرشاخه های هلدینگ تات، ارتباط تنگاتنگی را با دیگر شرکت‌های اقتصادی و تجاری این مجموعه دارد از این رو از فرصت‌های ایجاد شده در دیگر شرکت‌ها همچون برگزاری نمایشگاه در ایران‌مال استفاده می‌کند که این مهم در آخرین نمایشگاه ایران‌مال با محوریت طلا، نقره و جواهر قابل مشاهده بود.

او از دستاوردهای حضور در نمایشگاه‌ها و ارتباط مستقیم با بیمه‌گذاران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با اتحادیه طلای تهران بیان کرد: ارتباط مستقیم با فروشندگان و تولیدکنندگان طلا، نقره و جواهر ایجاد شد و این ارتباطات عاملی خواهد شد تا نیاز این صنف دریافت، بررسی و پاسخ مناسبی با محوریت ارائه خدمات بیمه‌ای به افراد داده شود.

سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار بیمه رازی، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت بیمه رازی با حضور در نمایشگاه‌ها، افزایش توانایی مذاکره وبازاریابی شبکه فروش و نمایندگان است و در کنار آن، این شرکت به دنبال افزایش سطح ارتباط با بیمه گذاران خرد است.

یادگاری گفت: در کنار نمایشگاه‌ها، جشنواره‌های مختلفی با توجه به نیاز بازار طراحی و اجرایی می‌شود که در ماه گذشته جشنواره پیشتاز بیمه رازی با هدف افزایش سطح عملکرد نمایندگان برگزار شد و در جدیدترین اقدام این مدیریت جشنواره ترنم بهاری با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه و معرفی انواع بیمه نامه به مشتریان خرد طراحی و اجرایی شده است.

او با بیان اینکه آمار و اطلاعات بیانگر آن است که در دو ماهه انتهایی سال، میزان فروش بیمه‌نامه‌های خرد افزایش می‌یابد، یادآور شد: تمامی برنامه‌ها و طرح‌های بازاریابی شرکت مبتنی بر پنج چرخش استراتژیک طراحی و اجرایی شده که در این جشنواره‌ها چرخش استراتژیک وفادارسازی بیمه‌گذاران بیش از پیش دنبال می‌شود.

سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار بیمه رازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در سال‌های گذشته طرح‌های فروش برای ایام نوروزی ارائه می‌شد و حال برای سال آینده چنین طرحی از سوی بیمه رازی به صنعت بیمه معرفی خواهد شد، گفت: ایام نوروز شرایط خاصی را برای خانواده‌ها دارد، از این رو بیمه رازی با توجه به رسالت خود و نیاز بازار در بازه زمانی ایام عید نوروز بیمه نامه مختص سفرهای عید نوروز طراحی خواهد کرد.

یادگاری بیان کرد: واحد بازاریابی و توسعه بازار، در شش ماهه گذشته برنامه خود را متناسب با اهداف کلان شرکت طراحی کرده که از این موارد می‌توان به حضور هدفمند در مناقصات و تکیه ۴۵ درصدی پرتفو به مناقصات، شناسایی بازارهای هدف، شناسایی نیاز بازار و ارائه پاسخ مناسب، طراحی کمپین‌های بازاریابی و فروش الکترونیک اشاره کرد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=182461

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    شرایط برخورداری کارفرمایان از طرح بخشودگی جرائم

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک اقتصادنوین
    اقتصاد

    جابجایی موقت شعبه میدان آزادی بانک اقتصادنوین در کرمان

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ​در نشستی مشترک با مدیر عامل و اعضای هیئت‌مدیره صورت گرفت؛ قدردانی پیشکسوتان و اعضای کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران ...

    ۱۳۹۸-۰۲-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دیدار دکتر ابراهیمی با رؤسای شعب بانک سپه استان مازندران

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    با تصویب شورای پول و اعتبار؛ سقف تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری افزایش یافت

    ۱۴۰۲-۰۷-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    سعدمحمدی از باشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان بازدید کرد ؛ ابراز امیدواری مدیرعامل مس برای میزبانی ورزشگاه رفسنجان از بازی‌های ...

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • نمایش توانمندی‌های مالی همراه اول در هفدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • پرداخت سود ۳۹۱۵ میلیارد ریالی صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی در خرداد ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • ضمانت صکوک مرابحه شرکت نیلپر توسط بانک کارآفرین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • حضور بیمه ملت توانگرترین شرکت بیمه کشور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • حضور بیمه مركزی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است