تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • آمادگی بیمه آسیا برای پرداخت خسارات سیل

  • شعبه‌های تعاملی دیجیتال بانک مهر ایران راه‌اندازی می‌شود

  • امکان ثبت نام خرید خودروی وارداتی مزدا با وکالتی کردن حساب در بانک مسکن

  • یلدایی هلدینگ خلیج فارس به سهامداران/ فارس، سود مجمع سهامداران را زودتر از موعد پرداخت کرد 

  • تحویل دائم واحد دوم بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان توسط مپنا؛ نمونه‌ای موفق از انتقال فناوری و بومی‌سازی تجهیزات

  • بانک صادرات ایران پیشگام حمایت از اجاره‌نشین‌ها؛ جهش ۱۷۹ درصدی پرداخت وام ودیعه مسکن در ۹ ماه ۱۴۰۴

  • بهره‌برداری از ۷۳ طرح و پروژه پست‌بانک ایران همزمان با سی‌امین سال فعالیت

  • پیام دکتر بنائیان مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن یک دی، سی امین سال فعالیت بانک

  • تغییر ساعت كار واحدهای بانك ملت از اول دی ماه

  • ابتکار عمل حاکمیتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تبیین نقش عملیاتی بانک توسعه تعاون

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›افزایش رضایت‌مندی مشتریان بانک آینده با پاسخ‌گویی سریع و اطلاع‌رسانی فراگیر

افزایش رضایت‌مندی مشتریان بانک آینده با پاسخ‌گویی سریع و اطلاع‌رسانی فراگیر

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۱۰-۲۸

بانک آینده همواره کوشیده است تا با رویکرد اعتمادسازی و ارتقای جایگاه برند بانک و ارائه بهترین خدمات و محصولات، تجربه خوشایندی را برای مشتریان به ارمغان آورد.

تریتا نیوز -به گزارش امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک آینده، این بانک با اولویت قراردادن اقدامات لازم به‌منظور افزایش رضایت مشتریان، پاسخ‌گویی به‌موقع و اطلاع‌رسانی فراگیر و با تمرکز بر نیازهای کنونی و آتی آنها، تلاش مستمر دارد تا مشتریان با آسودگی خاطر و اعتماد و اطمینان از مجموعه خدمات و محصولات بانک آینده بهره‌مند شوند.

بر اساس گزارش اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، امسال نارضایتی عملکردی ۴۴ درصد کاهش داشته است. هم‌چنین در مقایسه با سال ۱۴۰۱ نیز، انتقادهای مطرح شده در سال ۱۴۰۲، کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

هدف مجموعه ارکان بانک آینده با تلاش اداره مدیریت شکایات و تقاضاها، انجام اقداماتی در راستای رضایت‌مندی مشتریان از عملکرد این بانک بزرگ است تا با پی‌گیری‌ها و پایش مستمر، علاوه بر افزایش سطح مطلوب ارائه خدمات و محصولات، رضایت‌مندی مشتریان نیز ارتقا یابد.

گفتنی است، اطلاع‌رسانی مطلوب در زمان مناسب پیش از بروز نارضایتی، رعایت رفتار حرفه‌ای بانکداری و اصول مشتری‌مداری از سوی همکاران، عملکرد به‌موقع و مناسب در مواجهه با نیازهای مشتریان، پی‌گیری به‌موقع امور مربوط به مشتریان تا حصول نتیجه و تفاوت در رفتار و عملکرد همکاران در مقایسه با سایر بانک‌ها از جمله موضوعاتی است که مورد توجه ویژه مشتریان و عموم هموطنان قرار گرفته است که به‌دنبال آن، از کارکنان بانک آینده تشکر و قدردانی کرده‌اند.

شایان ذکر است، کانال‌های ارتباطی بانک آینده، آماده دریافت پیشنهادها، انتقادها و نظرهای مشتریان و عموم هموطنان عزیز است.

تارگاه بانک آینده: ba24.ir

تلفن: ۸۵۹۳۰-۰۲۱

نمابر: ۸۵۹۳۱۲۸۱-۰۲۱

مرکز ارتباط آینده: ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱

شبکه اجتماعی ایتا: ۰۹۰۲۴۱۹۸۸۰۰

صندوق صوتی: ۸۵۹۳۶-۰۲۱

صندوق پستی: ۱۹۶۴۹۱۳۱۵۳

پست الکترونیکی: complaint@ba24.ir

مراجعه حضوری: تهران، بزرگراه مدرس جنوب به شمال، تقاطع نلسون ماندلا، ابتدای خیابان بیدار، شماره‌‌ یک (برج آینده)

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=180775

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت «صنايع دستی آقاجانی»

    ۱۴۰۳-۰۹-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ارائه خدمات مالی و اعتباری بانک سامان به خرده‌فروشی‌ها

    ۱۳۹۹-۱۲-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    در بازدید مدیرعامل از شعبه مرکزی مطرح شد؛ نقش مهم بانک مسکن در خانه‌دار شدن مردم

    ۱۴۰۲-۱۱-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    آیا می دانید چند حساب در بانک ملی ایران دارید؟

    ۱۳۹۸-۰۳-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نوسان در بازارهای جهانی فولاد

    ۱۴۰۳-۰۷-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تمجید مجتمع دخانیات استان گیلان از شعبه رشت

    ۱۳۹۹-۱۰-۰۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • آمادگی بیمه آسیا برای پرداخت خسارات سیل

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۳۰
  • شعبه‌های تعاملی دیجیتال بانک مهر ایران راه‌اندازی می‌شود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۳۰
  • امکان ثبت نام خرید خودروی وارداتی مزدا با وکالتی کردن حساب در بانک مسکن

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۳۰
  • یلدایی هلدینگ خلیج فارس به سهامداران/ فارس، سود مجمع سهامداران را زودتر از موعد پرداخت ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۳۰
  • تحویل دائم واحد دوم بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان توسط مپنا؛ نمونه‌ای موفق از انتقال ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۳۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است