تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • اعلام ساعت کاری جدید بانک سپه

  • مشارکت بانک تجارت در احداث ۵۳ مدرسه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی

  • تعداد نصب همراه بانک تجارت در کافه‌بازار به ۱۰ میلیون رسید

  • شعب و واحدهای ستادی بانک تجارت در روز دوشنبه اول دی‌ماه با دوساعت تاخیر آغاز به‌کار خواهند کرد

  • محور راهبرد بانک پارسیان: چابکی، شفافیت و مشتری‌مداری

  • استفاده از فاضلاب شهری و تصفیه پساب به‌عنوان منبع مکمل تأمین آب در دستور کار پتروشیمی دهدشت قرار گرفت

  • آغاز فعالیت شعبه‌ها و واحدهای ستادی بانک پاسارگاد با دو ساعت تأخیر در روز یکم دیماه ۱۴۰۴

  • پیامدهای حذف حجم مبنا برای بورس و صندوق‌ها

  • آمادگی بیمه آسیا برای پرداخت خسارات سیل

  • شعبه‌های تعاملی دیجیتال بانک مهر ایران راه‌اندازی می‌شود

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›دکتر نجارزاده: گام جدی بانک ملی ایران در توسعه خدمات غیرحضوری و ارتقای سامانه های بانکی برای مشتریان ‌‌

دکتر نجارزاده: گام جدی بانک ملی ایران در توسعه خدمات غیرحضوری و ارتقای سامانه های بانکی برای مشتریان ‌‌

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۱۰-۲۱

مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش ارزیابی عملکرد حوزه فناوری اطلاعات و ارایه طرح های جدید با تاکید بر اینکه نگاه بانک به حوزه بانکداری تغییر کرده و یکی از دغدغه های اصلی ما در بانک ملی ایران حوزه فناوری است، گفت: بانک ملی ایران باید همواره نقش پیشرو بودن و ملی بودن خود را حفظ کند بنابراین توسعه خدمات غیرحضوری و ارتقای سامانه های بانکی برای مشتریان از مهم ترین برنامه های پیش روی ماست. اکنون باید فراتر از رقبای خود در صنعت بانکداری گام های مهم و اثر گذاری را در عرصه خدمات فناورانه بانکی برداریم و برنامه های تحولی و اصلاحی بانک در حوزه ارائه خدمات غیر حضوری و مبتنی بر توسعه ابزارهای بانکداری نوین را باجدیت تمام پیش ببریم.

 

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران ارشد بانک، روسا و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات بانک برگزار شد، با بیان اینکه امروز رقابت در عرصه بانکداری بالاست و باید به تناسب آن ابزار و محصولات لازم را در اختیار همکارانمان برای عرضه به مشتریان قرار دهیم، افزود: اکنون تسهیلات خرد به صورت غیرحضوری بر بستر سامانه بام ارایه می شود، در آینده نزدیک هم این خدمات بر بستر اپلیکیشن بله خواهد بود و امروز «بله بانک» یکی از موضوعات طرح شده در بانک است.

 

وی تصریح کرد: بر این اساس، همانند اجرای طرح مهربانی در بام، دیگر خدمات مانند کارت اعتباری، طرح مروارید و… بر بستر دیگر سامانه ها به صورت غیرحضوری برنامه ریزی خواهند شد.

 

نجارزاده با تاکید بر اینکه به موازات طراحی محصولات در بانک، زیرساخت های فنی آن نیز اجرایی شده است، اظهار کرد: ما نمی توانیم با نگاه سنتی پا به پای دنیای امروز فناوری پیش بر‌ویم.

 

شکل گیری بسیاری از بانک ها با مدیران بانک ملی رقم خورده و باید تاکید کنیم که همین دانش در حوزه فناوری نیز وجود دارد و باید از این ظرفیت ها بهره برد.

 

حمیدرضا مختاریان معاونت فناوری اطلاعات بانک نیز با بیان اینکه برای اجرای راهکارهای فناورانه باید مشتری را بشناسیم، گفت: بهبود تجربه مشتری و مدیریت سفر مشتریان باید به صورت ویژه مورد توجه باشند.

 

وی افزود: بر این اساس باید در حوزه داده از رویکرد گذشته نگر به سمت رویکرد آینده نگر پیش رویم تا بتوانیم مکانیزم پیش بینی و تشخیص مسایل را پیاده سازی کنیم.

 

وی مشتریان امروز بانک را چهار دسته توسعه محور، بقا محور، اتباع و نسل Z عنوان کرد و ادامه داد: نسل Z تضمیین کننده آینده بانک هستند و باید این بخش از جامعه آماری مشتریان مان را توسعه دهیم.

 

معاونت فناوری اطلاعات بانک عنوان کرد: اگر بخواهیم به سمت دیجیتالی شدن و ارایه خدمات غیرحضوری پیش برویم باید یک مرکز خدمات پیشرفته ای داشته باشیم که از ارایه خدمات غیرحضوری حمایت کند.

 

همچنین امیر طیبی مدیرعامل سداد نیز با تشریح عملکرد حوزه فناوری سداد گفت: زنجیره تامین از مهرماه امسال در بانک ملی ایران کلید خورده و بیش از دو میلیون و ۷۵۰ فقره انواع کارت اعتباری صادر شده است.

 

وی اظهار کرد: در ۹ ماهه ابتدای امسال هم تعداد ۳۲۸ هزار کارت اعتباری و ۱۷ هزار کارت نقدی اتباع صادر شده و تعداد کل درخواست های موفق کارت (صدور، رمز،فعالسازی و …) به بیش از ۲۰ میلیون و ۵۵۷ هزار می رسد.

 

طیبی ادامه داد: تعداد کل کیف پول های صادره ۱۶ هزار و ۸۹۷ فقره بوده که در آذرماه امسال ۹۰ میلیون و ۵۵۱ تراکنش موفق انجام شده است.

 

خلیلی مدیرعامل شرکت ‌پرداخت الکترونیک سداد نیز از اجرای طرح پذیرنده ملی در بانک خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح، بهبود تراز بانک و دستیابی به سهم بازار است که در خلال این طرح پذیرنده با پایانه فروش متصل به حساب بانک ملی بیشتر فعالیت و خدمات و پشتیبانی ویژه تری را نیز دریافت می‌کند.

 

احمد علیخانی رییس اداره کل مدیریت عملیات بانکی نیز با اشاره به انتقال موفقیت آمیز موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران گفت: از ۱۵ بهمن ماه تمام اطلاعات سپرده و تسهیلات این موسسه را به صورت متمرکز در بانک ملی خواهیم داشت و بدین ترتیب، تمام عملیات بانکی شعب نور توسط بانک ملی ایران انجام خواهد شد.

 

در پایان این همایش نیز کارشناسان حوزه فناوری بانک به تشریح طرح های فناورانه این حوزه پرداخته ‌و پانل پرسش و پاسخ برای همکاران برگزار شد.

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=180355

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مشارکت شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در طرح مطالعه توسعه میدان نفتی آزادگان

    ۱۴۰۰-۰۳-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ارتباط مستقیم مدیر امور بازرسی با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط با دی

    ۱۳۹۹-۰۳-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    سمانه یوسفی، مدیرعامل گروه هتل‌های رکسان: هتل‌هاي ركسان با بيش از ٢٥٠٠ تخت آماده پذيرش مسافران نوروزي است ...

    ۱۴۰۲-۰۸-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

     در نشست خبری مقامات گردشگری مالزی در تهران عنوان شد؛  رشد ۱۶۳درصدی سفر گردشگران ایرانی به مالزی در سال ...

    ۱۴۰۲-۱۱-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دیدار مدیران ارشد بانک ملی ایران با خانواده شهید مدافع حرم بانک

    ۱۴۰۱-۰۵-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اجرای گزیر بانک آینده، گامی برای ثبات و اصلاح نظام بانکی کشور

    ۱۴۰۴-۰۸-۰۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • اعلام ساعت کاری جدید بانک سپه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۳۰
  • مشارکت بانک تجارت در احداث ۵۳ مدرسه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۳۰
  • تعداد نصب همراه بانک تجارت در کافه‌بازار به ۱۰ میلیون رسید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۳۰
  • شعب و واحدهای ستادی بانک تجارت در روز دوشنبه اول دی‌ماه با دوساعت تاخیر آغاز ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۳۰
  • محور راهبرد بانک پارسیان: چابکی، شفافیت و مشتری‌مداری

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۳۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است