تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • تجلیل رئیس گروه علوم پایه فرهنگستان علوم پزشکی از بنیانگذار خیریه یاس در کرمان

  • نگاهی به فیلم «پیاده‌روی طولانی»/ لذت بردن از مسیر

  • اعتماد گسترده مشتریان به بانک ایران‌ زمین در بهره‌ برداری از خدمات حضوری و دیجیتال

  • پیوند نرم بانک تجارت با کارآفرینی خرد / توانمندسازی کارآفرینان در دستور کار / طلوع «امید نو» در کسب‌وکار‌های نوپا

  • موسسه اعتباری ملل، در مسير تحول و ارتقاء

  • نخستین دستگاه «سولارواش» ساخت چادرملو توسط رییس هیأت عامل ایمیدرو رونمایی شد 

  • آزمون استخدام بانک سینا با حضور ۱۲هزار داوطلب برگزار شد

  • ایمیدرو از ایده‌های نوآورانه جشنواره «ایما» در بخش معدن حمایت خواهد کرد

  • شور، شکوه و سرور؛ سه‌گانه درخشان جشنواره ورزشی بیمه ایران

  • سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در غرفه ایمیدرو: شرکت‌های فولادی از دانش‌بنیان‌ها حمایت کنند

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مدیرعامل بانک تجارت در رویداد برند کارفرمایی: به دنبال تبدیل شدن به برند مشهور در عرصه کارفرمایی هستیم

مدیرعامل بانک تجارت در رویداد برند کارفرمایی: به دنبال تبدیل شدن به برند مشهور در عرصه کارفرمایی هستیم

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۶-۰۹

مدیرعامل بانک تجارت بر اهمیت برند کارفرمایی در ارتقاء سطح تعامل با نیروهای کارآمد ایجاد انگیزه در کارکنان سازمان‌ها تاکید کرد و از پیگیری برای تبدیل شدن این بانک به برندی مشهور در عرصه کارفرمایی خبر داد.

تریتا نیوز -به گزارش خبرنگار مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در جریان رویداد برند کارفرمایی که عصر چهارشنبه هشتم شهریورماه با حمایت بانک تجارت برگزار شد با اشاره به اهمیت برند کارفرمایی در موفقیت سازمان گفت: کارفرمایی مطلوب موجب افزایش اعتبار و ارزندگی و بهبود تصویر ذهنی کارکنان، مشتریان و عموم مردم از مجموعه است و برند شدن در این عرصه می‌تواند هزینه‌های یک سازمان را کاهش و سطح تعامل با نیروهای ارزنده را افزایش دهد و انگیزه بیشتری را در شرکای سازمانی ایجاد کند.

مدیرعامل بانک تجارت از حمایت‌های مالی و اعتباری این بانک از نیروهای انسانی شرکای تجاری خود به‌منظور ارتقای انگیزه و بهبود معیشت آنها خبر داد‌ و گفت: رویکرد اصلی بانک تجارت از سال ۱۴۰۰ مشارکت بلندمدت با صاحبان کسب‌وکارهای مختلف بوده، اما از سال ۱۴۰۱، ضمن تداوم و تحکیم این مزیت رقابتی، به حوزه ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و مشتریان خرد توجه و تمرکز بیشتری شد و برای نیل به این هدف اصلاحاتی نیز در ساختار سازمانی بانک صورت گرفت.

اخلاقی در خاتمه اظهار داشت: بانک تجارت در تلاش است با کمک به راهبران سازمان‌ها و کسب‌وکارها در جهت افزایش انگیزه نیروهای انسانی و بهبود معیشت آنها و تأثیر خرد و کلان این اقدامات بر بهبود وضعیت روحی، روانی و اقتصادی نیروهای انسانی نقش آفرینی کند.

***

رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت بانک تجارت باهدف بررسی چالش‌ها، الزامات و فرصت‌های سازمان‌ها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تأثیرگذار کسب‌وکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار شد.

شانزده سخنران از شرکت‌های صاحب اعتبار در این رویداد به موضوعاتی نظیر؛ راه‌کارهای جذب و نگهداشت منابع انسانی و نقش روابط‌عمومی در توسعه برند کارفرمایی؛ چالش‌های جذب نیروی انسانی متخصص در کسب‌وکارهای خارج از تهران؛ تجربه افراد و نقش آن در برند کارفرمایی پرداختند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=172288

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    تشریح مهمترین اقدامات بانک صادرات ایران در اقتصاد دیجیتال

    ۱۴۰۲-۱۱-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    فردا، آغاز «انقلاب شعب» با پیشتازی بانک ملی ایران

    ۱۳۹۹-۱۰-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    سفر یک روزه رئیس شورای هماهنگی بانک‌های کشور به استان سیستان و بلوچستان

    ۱۴۰۳-۰۸-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اصناف چتر حمایتی مالی بر سر ندارد

    ۱۳۹۹-۰۱-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پنج هدف مالی برای سال جدید

    ۱۴۰۰-۱۲-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ترویج فرهنگ سهام داری مردم ؛ ضرورت بازار سرمایه

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • تجلیل رئیس گروه علوم پایه فرهنگستان علوم پزشکی از بنیانگذار خیریه یاس در کرمان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۳۰
  • نگاهی به فیلم «پیاده‌روی طولانی»/ لذت بردن از مسیر

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۳۰
  • بانک ایران زمین

    اعتماد گسترده مشتریان به بانک ایران‌ زمین در بهره‌ برداری از خدمات حضوری و دیجیتال

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۳۰
  • پیوند نرم بانک تجارت با کارآفرینی خرد / توانمندسازی کارآفرینان در دستور کار / طلوع ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۳۰
  • موسسه اعتباری ملل، در مسير تحول و ارتقاء

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۳۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است