تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • لیست شعب کشیک برخی مناطق بانک سینا در روزچهارشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۴

  • تأکید نمایندگان مجلس بر ضرورت خروج بانک‌ها از بنگاه‌داری / از عملکرد بانک ملی ایران قدردانی شد

  • ارتقای سواد مالی با کاریکاتور؛ نگاه تازه بانک توسعه صادرات ایران و تامین سرمایه تمدن به دیپلماسی فرهنگی

  • همزمان با هفته گرامیداشت قانون اساسی؛ نشست «تبیین همبستگی و وفاق ملی در پرتو قانون اساسی» در پست‌بانک ایران برگزار شد

  • جلسه ارزیابی عملکرد آبان‌ماه مدیریت شعب استان‌ها و مناطق پست‌بانک ایران برگزار شد

  • شرکت سرویس نیروگاهی مپنا برنده مناقصه بهره‌برداری نیروگاه سیکل ترکیبی بوتیا شد

  • حضور فعال بیمه آسیا در همایش بیمه و توسعه

  • در نشست رئیس هیات عامل ایمیدرو و مدیرعامل بورس کالای ایران اعلام شد: سمیعی نژاد: برنامه تشکیل کارگروه ایمیدرو و بورس کالای ایران با هدف جذب سرمایه از طریق بورس کالا/جهرمی: توسعه بورس کالا؛ با حمایت ایمیدرو محقق شد/ارایه ۷ روش تامین مالی در بخش معدن و صنایع معدنی

  • با ثبت رکوردی تاریخی در بورس کالای ایران؛ خالص ارزش دارایی صندوق‌های طلا از ۴۰۰ همت عبور کرد

  • دوم دی ماه، زمان اعلام دو تصمیم مهم برای بانک اقتصادنوین

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›بازدید مدیرعامل ال‌جی از سایت‌های خدماتی این شرکت و تأکید بر اهمیت غیر قابل چشم‌پوشی تجربه کاربری

بازدید مدیرعامل ال‌جی از سایت‌های خدماتی این شرکت و تأکید بر اهمیت غیر قابل چشم‌پوشی تجربه کاربری

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۴-۱۰

تریتا نیوز -در ال‌جی هیچ چیز مهم‌تر از ارائه تجربه کاربری متفاوت و برجسته از طریق محصولات و خدمات نوآورانه وجود ندارد. ال‌جی در راستای حفظ ارزش بنیادین خود با اولویت دادن به ضرورت ارائه تجربه کاربری تراز اول، همواره “تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای” را برای کاربران فراهم کرده است.

این شرکت سعی دارد در تمامی مراحل چرخه عمر محصول، از مراحل اولیه طراحی محصول گرفته تا خدمات پس از فروش آن، کیفیت متمایزی را ارائه دهد.

در روزهای اخیر مدیرعامل ال‌جی آقای ویلیام چو با در نظر گرفتن این نکته پیش از اوج گرفتن گرمای تابستان در کره جنوبی، از یکی از مراکز خدماتی این شرکت بازدید به عمل آورد.

وی در ابتدا وضعیت تأمین مطمئن پرسنل پشتیبانی در مناطق دارای تمرکز بالای درخواست‌های خدمات را بررسی کرد. تأمین تعداد کافی پرسنل پشتیبانی با ایجاد سیستمی که برای مدیران خدمات مناطق مجاور امکان تأمین سریع پشتیبانی را فراهم می‌کند، تضمین می‌شود تا از انتظار طولانی مشتریان برای دریافت خدمات در زمانی که گرما غیر قابل تحمل است جلوگیری شود.

سپس مدیرعامل چو به بررسی تماس‌های درخواست تعمیرات لوازم خانگی مربوط به یخچال‌ها یا کولرهای گازی ال‌جی پرداخت. در این قسمت او به بازخوردها و موارد بیان شده توسط مشتریان از خانه‌هایشان گوش داد.

مدیرعامل چو:”ما همراه مشتریانی هستیم که نگران هوای بسیار گرم و مرطوب اخیر هستند. ما به انجام هرآن‌چه در توانمان است برای رسیدگی به موقع و رفع مشکلات کاربرانمان بدون هر گونه تأخیر ادامه می‌دهیم.”

این شرکت به صورت مستمر تلاش می‌کند تا تابستان را تا حد ممکن خنک و لذت‌بخش کند. برای مثال، ال‌جی از ماه مارچ برای کولرهای گازی پیش-بازرسی‌هایی را ترتیب داده است. این بازرسی‌ها شامل مراجعه رایگان مهندسین خدمات به منزل مشتریان برای بررسی عملکرد دستگاه‌های آن‌هاست. در واقع، تا به امروز تعداد پیش-بازرسی‌های کولرهای گازی انجام شده توسط ال‌جی به سه برابر میزان انجام شده در سال گذشته رسیده است.

مدیرعامل چو همچنین به صورت مستقیم با مدیران خدمات گفتگو کرد تا بتواند درک بهتری از مشکلاتی که با آن مواجه شده‌اند و عواملی که حس موفقیت آن‌ها را افزایش می‌دهد داشته و ایده‌هایی برای یافتن راه‌کار‌هایی برای ارائه خدمات سریع‌تر و کارآمدتر ترتیب دهد. آقای چو اظهار کرد:”مدیران خدمات به عنوان نمادی از خدمات مشتریان ال‌جی مهم‌ترین نقش را در نشاندن لبخند بر چهره مشتریان که چهره‌های واقعی شرکت ما هستند بر عهده دارند.” و در ادامه در خصوص اهمیت بالای یافتن راه‌های گوناگون برای بهتر کردن زندگی مشتریان تصریح کرد.

ال‌جی مدت‌هاست که ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت را در اولویت کار خود قرار داده است. از سال ۲۰۰۲ ال‌جی آغاز به برگزاری یک رویداد داخلی به نام “المپیک خدمات” نمود که مدیران خدمات را برای آزمودن توانمندی‌های خدماتی خود به چالش می‌کشد و فرصتی را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا با به اشتراک گذاشتن دانش فنی خود با سایر کارگران خدمات هرگونه مشکلات مربوط به لوازم خانگی را به سرعت رفع کرده و به پیش بروند.

ال‌جی قصد دارد به انجام بازرسی‌های خدمات در محل توسط مدیران ادامه دهد تا بازخوردهای مشتریان را به بهترین نحو در خط‌مشی خدماتی خود منعکس کند. مدیرعامل چو:”نوآوری حقیقی در تجربه کاربری با گوش دادن به صدای مشتریان آغاز می‌شود و تنها وقتی پایان می‌یابد که لبخندی از رضایت بر چهره مشتری نقش بندد.”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=168610

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • بانک اقتصادنوین
    اقتصاد

    امکان فعالسازی سرویس پیامک تراکنش‌های بانکی در اینترنت بانک اقتصادنوین

    ۱۴۰۳-۰۸-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    امضای تفاهم نامه همکاری میان مجتمع صنعتی اسفراین و فولاد مبارکه اصفهان

    ۱۴۰۲-۰۲-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازگشت زندگی به محله ۱۵۰۰ ساله با اجرای طرح بازآفرینی

    ۱۴۰۰-۰۲-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مهدی غضنفری، نماینده رئیس جمهور و عضو هیأت امنای مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی شد

    ۱۴۰۱-۰۱-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    «ملی مس» در صدر برترین‌های بازار بورس کالای ایران

    ۱۴۰۳-۰۸-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیگیری اخذ مجوزهای زیست‌محیطی ۲۳ طرح توسعه‌ای شرکت ملی مس

    ۱۴۰۴-۰۴-۱۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بانک سینا

    لیست شعب کشیک برخی مناطق بانک سینا در روزچهارشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۱
  • تأکید نمایندگان مجلس بر ضرورت خروج بانک‌ها از بنگاه‌داری / از عملکرد بانک ملی ایران ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۱
  • ارتقای سواد مالی با کاریکاتور؛ نگاه تازه بانک توسعه صادرات ایران و تامین سرمایه تمدن ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۱
  • همزمان با هفته گرامیداشت قانون اساسی؛ نشست «تبیین همبستگی و وفاق ملی در پرتو قانون ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۱
  • جلسه ارزیابی عملکرد آبان‌ماه مدیریت شعب استان‌ها و مناطق پست‌بانک ایران برگزار شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است