تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بهره‌برداری مسئولانه از منابع و سرمایه‌گذاری در حفظ محیط‌زیست؛ رسالت گروه فولاد مباركه

  • هدف ما؛ ارائه روایت سازمانی فولاد مباركه از دریچه‌ای حرفه‌ای‌تر به مخاطب

  • روش‌های فوری برای تمیز کردن کفش سفید

  • برای جلوگیری از رنگ پس دادن لباس چه کنیم؟

  • نوشیدن چای داغ چه بر سرتان می آورد؟

  • مؤثرتر از دارو برای پیشگیری از بازگشت سرطان

  • درمان بی‌خوابی با شوید!

  • خطرات جدی غذاهای فوق‌فرآوری‌شده برای سلامت

  • بازی آمریکا با جنگ روسیه و اوکراین

  • یك برنامه موفق با اهداف بلند مدت و روش های عملی و نوآورانه منطبق است

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›دکتر علی عسکری در نشست فصلی رؤسای برند، مسئوليت اجتماعي و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس:  تقویت برند هلدینگ خلیج فارس، زمینه‌ساز تامین مالی پروژه‌ها با مشارکت توده‌های مردم است

دکتر علی عسکری در نشست فصلی رؤسای برند، مسئوليت اجتماعي و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس:  تقویت برند هلدینگ خلیج فارس، زمینه‌ساز تامین مالی پروژه‌ها با مشارکت توده‌های مردم است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۲-۲۹

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تببین دقیق و هنرمندانه دستاوردهای بزرگ این هلدینگ و صنعت پتروشیمی برای مردم را موجب «رؤیا آفرینی» و افزایش حس «غرور ملی» دانست.

تریتا نیوز -به گزارش مديريت بـرند، مسئـوليت اجتـماعي و روابط عمـومي شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس، دکتر علی عسکری بعد از پایان اولین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در نشست فصلی رؤسای روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس و به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از اهمیت تقویت برند و تبیین دستاوردهای این هلدینگ سخن گفت.

وی با تبریک این روز و تشکر از مجموعه روابط عمومی هلدینگ و شرکت‌های تابعه، «مسئولیت اجتماعی»، «برند» و «روابط عمومی» را سه مفهوم بسیار مهم و محوری عنوان کرد و گفت: هلدینگ خلیج فارس امروز شرکت اول کشور به شمار می‌رود و در شرایطی که دشمنان با تمام قوا به دنبال ایجاد حس ناامیدی و تزریق حس «نمی‌شود» به مردم هستند بایستی با تبیین هنرمندانه و دقیق عملکرد و دستاوردهای هلدینگ خلیج فارس که محدود به مرزهای جغرافیایی نیست، موجب تقویت حس «غرور ملی» شویم.

علی عسکری تصریح کرد: علی‌رغم وجود برخی موانع بر سر راه تولید، شرکتی که در سودآوری، تولید و صادرات سرآمد و به دنبال سودآوری و بهره‌وری بیشتر است نوعی جهاد به شمار می‌رود.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه حدود ۷ هزار کارخانه و کارگاه بزرگ و کوچک از محصولات پتروشیمی خلیج فارس تغذیه می‌شوند، گفت: انشالله امسال به مرز ۱۶ میلیارد دلار فروش می‌رسیم و سود ۱۳۵ هزار میلیارد تومانی را محقق خواهیم کرد که این افزایش فروش و سود نیز چشمگیر است و بیان اینها «جهاد تبیین» است.

وی با تاکید بر اینکه «پتروشیمی‌ از مزیت‌های ملی کشور به شمار می‌رود»، افزود: ما به دقت در حال رصد رقیبان خود در آمریکا، روسیه و منطقه از جمله شل اویل هستیم و خود را یک رقابت جهانی تعریف کرده‌ایم، نگاه ما نگاهی جهانی و در تراز جمهوری اسلامی ایران است.

علی عسکری تصریح کرد: کار روابط عمومی بسیار مهم و مقدس است و باید آن را جدی گرفت، کار شما امید آفرینی در مقابل تلاش دشمن برای تزریق یأس به جامعه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان اهمیت «تقویت‌ برند» در عرصه اقتصاد جهانی پرداخت و گفت: برندینگ و ارائه تصویر قوی از شرکت‌ها، امروز به نقطه مزیت، حتی برای شرکت مطرحی چون بنز و تویوتا تبدیل شده است، هرچند هلدینگ خلیج فارس محصولات خود را به مصرف کننده نهایی نمی‌فروشد اما تقویت برند هلدینگ یک ضرورت است.

علی عسکری دستاوردهای فناورانه کشور در حوزه دفاعی و هسته‌ای را موجب ایجاد حس غرور در مردم عنوان کرد و گفت: باید با تبیین هنرمندانه دستاوردهای هلدینگ خلیج فارس و صنعت پتروشیمی کاری کنیم که دانش آموزان ما به محصولات کشوری ببالند.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ادامه با تاکید بر اینکه صادرات محصولات پتروشیمی کشور با نقطه مطلوب فاصله دارد، اظهار داشت: ما امروز باید برای ۱۰۰ میلیارد دلار فروش محصولات پتروشیمی برنامه‌ریزی کنیم که رسیدن به این نقطه موجب تغییر چهره کشور می‌شود.

وی ادامه داد: لازمه رسیدن به این مهم، افزایش تولید و توسعه صنایع پایین دستی است و برای حرکت به سمت پایین دستی و فاصله گرفتن از خام فروشی ما نیاز به یک «جهاد پایین دستی» داریم و در این مسیر مشارکت و سرمایه‌گذاری مردم یک ضرورت است.

علی عسکری تاکید کرد: هلدینگ خلیج فارس امروز در سیستم بانکی بسیار معتبر است و بانک‌ها در تامین مالی پروژه‌های هلدینگ در کنار ما هستند، همچنین در بازار سرمایه، «فارس» بیشترین ارزش بازار را دارد و نمادی مطمئن و سودآور نزد مردم شناخته می‌شود و با این شرایط اگر ما به دنبال جهاد پایین دستی با مشارکت مردم باشیم، باید به سمت تعریف صندوق پروژه و «تأمین مالی از طریق توده مردم» برویم که پایه اصلی این تامین مالی برندینگ، کار رسانه‌ای، تبلیغی، تبیین چشم‌انداز سودآوری پروژه‌ها و ایجاد حس اطمینان در مردم است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس افزود: امروز نیاز اقتصاد کشور ما هدایت مردم به سمت سرمایه‌گذاری مولد به جای سرمایه‌گذاری غیرمولد مانند خودرو، سکه و ارز است و جهاد پایین دستی که در آن افکار عمومی و مردم کارکرد ویژه‌ای دارند نمونه بارزی از یک سرمایه‌گذاری مولد، اشتغال آفرین و ثروت آفرین است.

علی عسکری در بخش پایانی سخنان خود به حوزه «مسئولیت‌های اجتماعی» اشاره کرد و گفت: ما در قبال مناطق همجوار صنعت، وظایفی داریم که در قالب مسئولیت‌های اجتماعی باید با یک کار دقیق، عملی و در راستای رفع نیازهای واقعی مردم ورود کنیم.

وی به سیاست تشکیل و حمایت از تیم‌های فوتبال و ورزشی برای استفاده دوگانه ارائه تصویر زیبا از شرکت و مسئولیت اجتماعی از سوی برخی شرکت‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: ما در هلدینگ خلیج فارس‌ به دنبال ورود به پروژه‌های بزرگ و تاریخ‌ساز در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هستیم که به زودی جزییات آن را اعلام می‌کنیم.

 

عظيــمي مديـر بـرند، مسئـوليت اجتمـاعي و روابط عمـومي شركت صنايع پتروشيمي خليـج فـارس: بازنگری در سیاست‌های مسئولیت اجتماعی در دستور کار است

 

پیش از سخنان دکتر علی عسکری در جمع رؤسای روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های تابعه، دکتر مهرداد عظیمی، مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی گروه با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به بیان دستاوردها و تلاش‌های مجموعه روابط عمومی در یکسال گذشته پرداخت.

وی برگزاری نخستین همایش پتروفن و برگزاری باشکوه چهارمین رویداد حمایت از ساخت داخل و همچنین برگزاری سه رویداد در سال‌جاری را از نقاط قوت خانواده روابط عمومی هلدینگ عنوان کرد.

عظیمی با اشاره به تاکید دکتر علی عسکری در ایجاد و عملکرد موثر و پررنگ قرارگاه روایت پیشرفت در هلدینگ خلیج فارس که با تایید و استقبال مسئولان همراه شده، بر تقویت همه جانبه تورهای بازدید گروه‌های مرجع از مجتمع‌های پتروشیمی هلدینگ و آشنایی با این صنعت و دستاوردهای هلدینگ تاکید کرد.

وی تقویت برند و تعریف سیاست‌های جدید در حوزه برندینگ را از دستورکارهای اصلی سال‌جاری این مدیریت خواند.

مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم جریان‌سازی رسانه‌ای و رصد دقیق تحولات مناطق همجوار صنعت ‌و افزایش تعامل با رسانه‌های محلی و سراسری تاکید کرد و گفت: مجموعه روابط عمومی در حوزه رسانه از انعکاس دهنده رویدادها باید به جریان‌سازی رسانه‌ای ارتقا یابد و در این مسیر برنامه‌های متعددی در دست تدوین و اجراست.

عظیمی در بخش پاپانی سخنان خود با اشاره به اهمیت حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از برنامه‌ریزی برای افزایش قابل توجه بودجه مسئولیت‌های اجتماعی برای خدمت ماندگار و تاثیرگذار به مناطق همجوار صنعت خبر داد و خاطر نشان کرد: در این مسیر بازنگری در برخی ساز و کارهای اجرایی حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق عملیاتی در دستور کار است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=165903

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    زمان اعلام نتایج مسابقه طراحی پوشش سازمانی بانک کارآفرین مشخص شد

    ۱۳۹۹-۰۷-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک اقتصادنوین
    اقتصاد

    تراز مثبت بانک اقتصادنوین در مردادماه

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران: تحول در بانک از مسیر تحول در بانکداری دیجیتال می گذرد

    ۱۴۰۱-۰۹-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    کارنامه فولاد مبارکه در نیم‌سال اول ۱۴۰۱؛تحقق ۱۰۹ درصدی برنامه تولید در فولاد مبارکه /جزئیات رشد کیفی همزمان با رشد ...

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم برای بیش از ۸ هزار نفر با اجرای پروژه ۸۶۶ میلیون دلاری پتروشیمی پارس

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری نشست هم اندیشی خیریه ها و تعاونی ها با حضور مدیر عامل بانک توسعه تعاون

    ۱۴۰۲-۰۶-۰۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بهره‌برداری مسئولانه از منابع و سرمایه‌گذاری در حفظ محیط‌زیست؛ رسالت گروه فولاد مباركه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • هدف ما؛ ارائه روایت سازمانی فولاد مباركه از دریچه‌ای حرفه‌ای‌تر به مخاطب

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • روش‌های فوری برای تمیز کردن کفش سفید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • برای جلوگیری از رنگ پس دادن لباس چه کنیم؟

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • نوشیدن چای داغ چه بر سرتان می آورد؟

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است