تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بهره‌برداری مسئولانه از منابع و سرمایه‌گذاری در حفظ محیط‌زیست؛ رسالت گروه فولاد مباركه

  • هدف ما؛ ارائه روایت سازمانی فولاد مباركه از دریچه‌ای حرفه‌ای‌تر به مخاطب

  • روش‌های فوری برای تمیز کردن کفش سفید

  • برای جلوگیری از رنگ پس دادن لباس چه کنیم؟

  • نوشیدن چای داغ چه بر سرتان می آورد؟

  • مؤثرتر از دارو برای پیشگیری از بازگشت سرطان

  • درمان بی‌خوابی با شوید!

  • خطرات جدی غذاهای فوق‌فرآوری‌شده برای سلامت

  • بازی آمریکا با جنگ روسیه و اوکراین

  • یك برنامه موفق با اهداف بلند مدت و روش های عملی و نوآورانه منطبق است

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›بهبود تجربه مشتری، در اکوسیستم بانکداری دیجیتال

بهبود تجربه مشتری، در اکوسیستم بانکداری دیجیتال

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۱-۲۶

با ورود فناوری های نو در نهادهای مالی، بانک ها بیش از گذشته به تجربه دیجیتال مشتری در بانک‌ خود توجه کردند.

 

طبق سنت بانکداری توجه به تجربه مشتری با ورود بانک های خصوصی و ارائه خدمات بهتر در شعب فیزیکی تقویت شد و در تجربه کاربری مدرن هم می توان گفت که بانک های خصوصی در ایران پیشرو بودند.

 

بانک ایران زمین یکی از بنگاه های اقتصادی است که در سال های اخیر در زمینه تجربه مشتری اقدامات فراوانی را انجام داده است.

 

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی؛ عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین یکی از اقدامات مهم در این بانک را بررسی و افزایش میزان رضایت مشتری و ایجاد یک تجربه مطلوب بیان کرد و گفت: همکاران من در بانک با بررسی نیازهای مشتریان، خصوصاً در حوزه بانکداری دیجیتال تلاش می کنند تا خدمات منحصر به فرد و خاصی را برای هر یک از مشتریان طراحی و ارائه کنند.

 

پورسعید با اشاره به اینکه در سال های اخیر تجربه دیجیتال مشتریان در بانک، ارائه خدمات بانکی بدون درخواست جابجایی فیزیکی بوده است، افزود: رویکرد بانک ایران زمین در این حوزه توسعه سامانه ها و پلتفرم ها برای انجام خدمات بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتریان در شعب بود.

 

این استراتژی حالا منجر به توسعه خدمات بسیاری در بانک شده است. خدماتی که کمک‌های زیادی را به مشتریان در تجربه جدیدی از بانکداری می‌کند.

 

مدیرعامل بانک ایران زمین خاطر نشان کرد: با ایجاد هلدینگ فناوری اطلاعات بانک، شرکت های زیر مجموعه و فین تک ها، یک اکوسیستم در حوزه دیجیتال طراحی و ایجاد شده است، که مشتریان در زمان ورود به این اکوسیستم با مجموعه بزرگی از خدمات و سرویس های متنوع بانکی روبرو می شوند.

 

پورسعید با بیان اینکه با مهندسی پلتفرم های دیجیتالی امکان شخصی سازی سرویس ها در بانک ایران زمین فراهم شده است، گفت: با تقویت پلتفرم های همراه بانک فراز و همراه پلاس فراز، این بستر برای مشتریان ایجاد شده است که از خدمات شخصی سازی شده همچون افتتاح حساب آنلاین و غیر حضوری بدون نیاز به حضور در شعبه استفاده کنند.

 

مدیرعامل بانک ایران زمین طراحی شخصی کارت هدیه را از دیگر خدمات در این حوزه دانست و افزود: مشتریان به راحتی می توانند با ورود به بخش کارت هدیه در همراه بانک فراز، کارت هدیه دلخواه خود را با طرح و عکس دلخواه و متن مورد نظر خود طراحی کنند و آن را درب منزل تحویل بگیرند.

 

پورسعید از ایجاد زیرساخت های جدید در حوزه بانکداری دیجیتال خبر داد و خاطر نشان کرد: همکاران من در بانک ایران زمین در تلاش هستند تا بیش از پیش در جهت توسعه ارائه خدمات شخصی سازی شده برای مشتریان اقدام کنند و در جهت ایجاد تجربه دیجیتال مطلوب برای مشتریان گام بردارند.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=164103

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    همکاران همواره به بانک ملی عشق می ورزند

    ۱۳۹۹-۱۱-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تقدیر از بانک رفاه در مراسم تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران

    ۱۳۹۸-۱۲-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد: بهره برداری از پروژه اقدام ملی تهرانسر ۹ تا ۱۲ ماه ...

    ۱۳۹۹-۰۴-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مشاور مدیر عامل و مدیر گروه روابط عمومی :همدلی و هم‌افزایی رمز موفقیت روابط‌عمومی‌هاست

    ۱۳۹۹-۰۵-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    قدردانی هیئت‌مدیره از عوامل اجرایی بانک دی در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بسته تسهیلاتی زمستانه بانک ایران زمین رونمایی شد

    ۱۴۰۳-۱۰-۲۶
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بهره‌برداری مسئولانه از منابع و سرمایه‌گذاری در حفظ محیط‌زیست؛ رسالت گروه فولاد مباركه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • هدف ما؛ ارائه روایت سازمانی فولاد مباركه از دریچه‌ای حرفه‌ای‌تر به مخاطب

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • روش‌های فوری برای تمیز کردن کفش سفید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • برای جلوگیری از رنگ پس دادن لباس چه کنیم؟

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • نوشیدن چای داغ چه بر سرتان می آورد؟

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است