تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • امکان ثبت دستور پرداخت گروهی در بانک ملی ایران / با سامانه پایا آشنا شوید

  • مسیر هموار دریافت وام در کمتر از ۴ ساعت با «طرح مهربانی ملی»

  • تفاهم نامه مشترک فی مابین بیمه ایران و بانک کشاورزی منعقد شد؛  آغاز فصل نوین همکاری دو نهاد اقتصادی در زیست بوم مالی کشور

  • مبین انرژی، میزبان دو رویداد کلیدی با حضور مدیران هلدینگ خلیج‌فارس

  • لایروبی آنلاین کف کولینگ‌تاورها بدون توقف فرایند تولید در پتروشیمی اروند

  • بانک توسعه صادرات ایران حامی تولیدکنندگان بزرگ با تأمین مالی هدفمند

  • تامین مالی۱۰۰۰ واحدی مسکن محرومان توسط بانک مسکن/ قدردانی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز خراسان جنوبی از بانک مسکن

  • نخستین مسابقه تحلیل بنیادی نماد همراه اول به ایستگاه پایانی رسید

  • بانک مسکن از هیچ اقدامی برای توسعه مسکن کشور فروگذار نمی‌کند / تسریع در تحویل ۵۷ هزار واحد دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد با همکاری مشترک نهادهای مرتبط

  • سود مناسب برای سهامداران بانک صادرات ایران

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مدیر عامل بیمه رازی: مشتری مداری باید در شرکت بیمه رازی تبدیل به فرهنگ شود

مدیر عامل بیمه رازی: مشتری مداری باید در شرکت بیمه رازی تبدیل به فرهنگ شود

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۱۲-۲۷

دکتر جباری  در آخرین نشست هم اندیشی مدیران بیمه رازی با تاکید بر ارائه طرح ها و اهداف خلاق تاکید کرد باید بتوانیم شاخص های مورد نظر شرکت را به درستی ارزیابی کینم

 

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی، دکتر جباری ضمن تبریک  سال جدید و آرزوی سلامتی برای همه همکاران وخانواده های آنها تاکید کرد:  این نشست با دو هدف برگزار شده است؛ اول اینکه بتوانیم برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ را قبل از شروع سال درخرد جمعی  بررسی و ارزیابی کنیم و هدف دوم هم  ارزیابی  و مقایسه عملکرد بخش ها و حوزه های  مختلف شرکت و برنامه های سال ۱۴۰۱  است.

 

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: ما در سال ۱۴۰۱ توانستیم بخش بسیاری از اهداف و  برنامه هایی که برای این سال  تدوین و ابلاغ کرده بودیم را به سرانجام برسانیم و انشالله در نشست بعدی که در سال جدید خواهد بود اهداف و برنامه های سال ۱۴۰۲ را مرور خواهیم کرد.

 

وی گفت : در حقیقت ما هر سال که جلوتر می رویم برنامه ها  بهتر و قوی تر می شوند چون من معتقد هستم داشتن برنامه و راهبرد و انضباط در هر بنگاه اقتصادی ضروری است.

 

ایشان با تاکید بر اینکه مشتری مداری باید تبدیل به فرهنگ بیمه ای شود افزود: در بیمه رازی همه باید با توجه به ۵ چرخش استراتژیک مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

ایشان درادامه ضمن تشکر از مدیران شعب، افزود : یکی از دستادورد ها شرکت در سال ۱۴۰۱ این بود که مدیران شعب که عموما با انگیزه و با نشاط هستند به اهدف بنیادی که از پیش طراحی شده بود دستیابی کنند و  برای صیانت از برند شرکت و ارتقا جایگاه شرکت در استانها  تلاش کنند، وی ادامه داد: بسیای از شعب توانستند در راستای اهداف شرکت و برنامه هایی که داشتیم برای توسعه و توانمند سازی شبکه نمایندگی خوب عمل کنند و در جذب نمایندگان بسیار عالی عمل کردند.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=163416

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    امضای تفاهم نامه همکاری چهارجانبه میان سازمان توسعه تجارت ایران، صندوق ضمانت صادرات، بیمه ایران و هلدینگ سبا

    ۱۴۰۱-۰۳-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازدید وزیر صمت از مجتمع صنعتی چادرملو

    ۱۴۰۱-۰۶-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    آغاز سرمایه گذاری ۱۳ هزار میلیاردی با اشتغال ۱۲۰۰ نفر در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره با کارکنان بیمه ملت

    ۱۴۰۲-۰۱-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیر امور بین الملل بانک توسعه تعاون عنوان کرد: ارتقا بهره وری در سهم پرتفوی ارزی کشور

    ۱۴۰۳-۰۷-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تربیت مدیران جوان متخصص و متعهد، زمینه ساز شکل‌دهی به فرهنگ سازمانی است

    ۱۴۰۱-۰۳-۳۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • امکان ثبت دستور پرداخت گروهی در بانک ملی ایران / با سامانه پایا آشنا شوید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۹
  • مسیر هموار دریافت وام در کمتر از ۴ ساعت با «طرح مهربانی ملی»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۹
  • تفاهم نامه مشترک فی مابین بیمه ایران و بانک کشاورزی منعقد شد؛  آغاز فصل ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۹
  • مبین انرژی، میزبان دو رویداد کلیدی با حضور مدیران هلدینگ خلیج‌فارس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۹
  • لایروبی آنلاین کف کولینگ‌تاورها بدون توقف فرایند تولید در پتروشیمی اروند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است