تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • حضور وزیر اقتصاد در همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال۱۴۰۴ بانک ملی ایران

  • جهش تاریخی بانک ملی ایران با عبور از ناترازی و افزایش سرمایه تا سقف ۴۲۰ همت

  • اجرای موفق سیاست اعتباری بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۴

  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی كشور با حمایت بانك ملت

  • دستیابی گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا به رتبه اعتباری AA از مؤسسه رتبه‌بندی برهان

  • امضای قرارداد جمع‌آوری گازهای مشعل میان گروه مپنا و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با دستور رئیس‌جمهور

  • ثبات در عملکرد، اعتماد در سرمایه‌گذاری؛ واریز سود آبان ماه صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی

  • علی جباری در آیین گرامیداشت نود سالگی بیمه ایران مطرح کرد؛بیمه ایران میراث هویت ملی و تکیه‌گاه اعتماد مردم

  • پرداخت ۷۵۵ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزند‌آوری در هفت ماه سال جاری

  • احصاء ۴۰‌ قلم تجهیزات راهبردی صنایع معدنی کشور برای بومی‌سازی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›تندیس زرّین رضایت مندی مشتری به غول آروماتیک ایران رسيد

تندیس زرّین رضایت مندی مشتری به غول آروماتیک ایران رسيد

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۱۱-۱۱

تریتا نیوز -مجتمع پتروشيمي نوري بزرگ‌ترین آروماتیک ایران، با کسب تندیس زرّین دوازدهمین اجلاس رضایت مندی مشتری، بر پیشرو بودن خود در عرصه‌های مختلف صحه گذاشت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دوازدهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد “مشتری مداری” در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما و با حضور صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و اصناف کشور برگزار شد.

در این اجلاس که به همت اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، شرکت پتروشیمی نوری توانست بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در چهارچوب محورهای همایش، تندیس زرّین رضایت مندی مشتری را در سطح ملی دریافت کند. آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، ارتقا سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، راهکارهای افزایش سهم بازار، آشنایی با نظام CRM و… از مهمترين شاخص هاي ارزيابي مشتري مداري است.

انتخاب شرکت‌های برگزیده این اجلاس ملی، هر ساله براساس ارزیابی‌های دقیق صورت گرفته از واحدهای تولیدی و خدماتی برتر کشور و پس از بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) صورت مي گيرد.

زهدان مدیر زنجیره تأمین، بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی نوری در حاشیه این اجلاس گفت: شرکت پتروشیمی نوری به عنوان یکی از اولین دارنده‌های دو استاندارد مهم سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان ISO 10004:2018 و سیستم مدیریت شکایات مشتریان ۲۰۱۸:ISO 10002 در سطح شرکت‌های هم رده خود، همواره توجه ویژه‌ای به این مقوله مهم داشته است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=160977

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    تاکید مدیر عامل بانک ملی ایران بر تسریع در پرداخت تسهیلات به هموطنان سیل زده

    ۱۳۹۸-۰۴-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    خدمات رایگان سلامت از مبانی ایجاد عدالت اجتماعی است

    ۱۴۰۲-۰۶-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دکتر بهزاد شیری: تحقق کامل اهداف کمی هدف گذاری شده سال مالی ۱۳۹۹ پست بانک ایران

    ۱۴۰۰-۰۱-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    عملکرد سال ۱۴۰۱ بانک ملی ایران با حضور مدیران ارشد بررسی شد

    ۱۴۰۲-۰۲-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مسئول حوزه مستقل بانک دی معرفی شد

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران خبر داد: وصول ۷۲۳ میلیارد ریال از مطالبات غیرجاری بدهکاران عمده بانک توسعه صادرات

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • حضور وزیر اقتصاد در همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال۱۴۰۴ بانک ملی ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۶
  • جهش تاریخی بانک ملی ایران با عبور از ناترازی و افزایش سرمایه تا سقف ۴۲۰ ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۶
  • اجرای موفق سیاست اعتباری بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۶
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی كشور با حمایت بانك ملت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۶
  • دستیابی گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا به رتبه اعتباری AA از مؤسسه رتبه‌بندی برهان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۶
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است