تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت قهرمانی امین میرزازاده در رقابت های جهانی کشتی فرنگی

  • مدیرعامل بانک تجارت در رویداد پایانی چالشگران هوش مصنوعی (AI Challengers)عنوان کرد: “هوش مصنوعی” بانک تجارت را به سازمانی هوشمند و نوآور در نظام بانکی تبدیل می کند

  • حضور فعال مؤسسه اعتباری ملل در سی‌وپنجمین همایش بانکداری اسلامی

  • تسهیلات ویژه اصناف؛ راهکاری سریع برای تأمین سرمایه در گردش و خرید تجهیزات

  • ناظر شرعی بانک توسعه تعاون: به دنبال تعمیق حکمرانی شریعت در همه سطوح بانک هستیم

  • در نشست استاندار کرمان با رئیس هیات عامل ایمیدرو، تاکید شد؛ تسریع در برنامه های توسعه ای استان کرمان با همکاری ایمیدرو

  • سرعت، یکپارچگی، امنیت و سادگی؛ چهار‌گانه تحول دیجیتال با «پارس وام» پارسیان

  • پست بانک ایران شیوه‌نامه تعیین سقف اعتبار مجاز صدور چک را به مدیریت شعب بانک ابلاغ کرد

  • تقویت نقش بانک توسعه صادرات ایران در حمایت از بخش‌های مولد اقتصاد کشور

  • فراخوان عمومی تامین‌کنندگان دوربین و تجهیزات هوشمند الکترونیک

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران عنوان کرد: گام نخست هوشمندسازی شعب با کاهش زمان انتظار مراجعات حضوری از طریق سامانه نوبت دهی بله

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران عنوان کرد: گام نخست هوشمندسازی شعب با کاهش زمان انتظار مراجعات حضوری از طریق سامانه نوبت دهی بله

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۱۰-۱۲

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در بازدید از شعبه مستقل حافظ این بانک با اشاره بر اینکه این شعبه یکی از ۵۵۸ شعبه بانک ملی ایران بوده که به سامانه نوبت دهی هوشمند و غیرحضوری تجهیز شده است، گفت: در دو ماه اخیر و از زمان تجهیز شعب این بانک به سامانه نوبت دهی هوشمند، مدت زمان انتظار مشتریان در مراجعات حضوری بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته و بنا داریم تا پایان سال، تعداد شعب هدف را به یک هزار شعبه افزایش دهیم.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علیرضا ماهیار با تاکید بر اینکه تاکنون ۲۵ استان کشور به سامانه نوبت دهی هوشمند و غیرحضوری این بانک متصل شده اند، افزود: کاهش زمان انتظار و مدیریت ساماندهی مراجعات حضوری یکی از اهداف بانک ملی ایران در راستای تکریم و ارتقای مشتری مداری است که بر این اساس مشتریان می توانند با استفاده از سامانه مذکور، به منظور جلوگیری از اتلاف زمان و پیش از حضور در شعب، نوبت خود را رزرو کنند.

 

وی تصریح کرد: در همین راستا و در قالب پلتفرم بله، بحث نوبت دهی غیرحضوری را راه اندازی کردیم و تاکنون نیز استقبال خوبی از سوی مشتریان صورت گرفته است.

 

ماهیار تاکید کرد: پیش بینی ما این است که بتوانیم تا پایان سال با توجه به استقبال مشتریان و همین طور آمادگی شعب، هم وسعت جغرافیایی و هم تعداد شعب بیشتری را با این سامانه پوشش دهیم تا مردم بتوانند با توجه به افزایش مراجعات حضوری ماه های پایانی سال به شعب، از مزایای این سرویس بهره مند شوند.

 

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران ادامه داد: دریافت نوبت غیرحضوری هم بر اساس نزدیک ترین موقعیت جغرافیایی به مشتری و هم بر اساس جست و جوی منطقه و کد شعبه امکان پذیر است. ضمن اینکه اسامی شعب مجهز به سامانه نوبت دهی هوشمند در سایت بانک ملی ایران و پلتفرم بله قابل دسترسی هستند.

 

لازم به ذکر است، ارایه خدمات هوشمند نوبت دهی، ارایه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری، ارایه گزارش های مدیریتی برخط و منعطف و استفاده از نسل جدید سیستم نظرسنجی از مهم ترین مشخصات سامانه هوشمند نوبت دهی پارس بانک ملی ایران است.

 

دکتر ابوالقاسم صادقی مدیرعامل شرکت پارس تکنولوژی سداد نیز در این بازدید با تاکید بر اینکه خدمات الکترونیک و غیرحضوری یکی از ابزارهای تسهیل و روان سازی خدمات بانکی است، گفت: یکی از گلوگاه های این مهم، مدیریت نوبت و مراجعات مشتریان است و از آنجا که بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بانک های کشور، سهم بالایی در مراجعات حضوری مشتریان به شعب را داراست، سرویس جدید نوبت دهی هوشمند را از طریق پیام رسان بله راه اندازی کردیم تا مشتریان در موعد مقرر و با کم ترین معطلی سرویس مورد نظر خود را در شعبه دریافت کنند.

 

وی با بیان اینکه در بازار صنعت بانکی کشور این خدمت در مقایسه با خدمات مشابه سایر بانک ها، فراگیرترین وسعت و گستره را داراست و به تجهیزات سخت افزاری خاصی وابسته نیست، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که این خدمت به پوشش حداکثری برسد و در چند ماه آینده تمام شعب بانک ملی ایران یا شعب پر تردد که بالغ بر یک هزار شعبه هستند، بتوانند از این خدمت بهره مند باشند.

قربانی مدیر نرم افزار شرکت پارس تکنولوژی سداد نیز درباره نحوه نوبت گیری آنلاین از طریق اپلیکیشن بله گفت: برای دریافت نوبت آنلاین باید به منوی بانک من رفته و سپس بازوی نوبت دهی ملی را انتخاب کنید. با شروع به فعالیت این بازو، گزینه دریافت نوبت از شعبه فعال خواهد شد.

 

وی ادامه داد: به طور نمونه، برای دریافت نوبت می توان کد شعبه یا نام آن را وارد کرد. در مرحله بعد مشخصات شعبه، تعداد باجه های در حال خدمت رسانی و مدت زمان پاسخگویی هر باجه مشخص می شود که می توان به مرحله رزرو نوبت رفت. سپس با وارد کردن کد ملی و شماره همراه، صف های فعال و در حال خدمت رسانی شعبه همانند صف دریافت و پرداخت نمایش داده می شود که پس از انتخاب صف، زمان و شماره نوبت اطلاع رسانی خواهد شد. در مرحله آخر هم زمانی که مشتری در شعبه حضور می باید، باید گزینه اعلام حضور در شعبه از سوی کاربر فعال شود و با این اقدام، نوبت اخذ شده توسط باجه در صف فراخوانی قرار می گیرد.

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=159516

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    همراه مردم هستیم؛ خدمت‌رسانی تامین اجتماعی متوقف نمی‌شود

    ۱۴۰۴-۰۳-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اعطای تسهیلات کمک هزینه ثبت نام خرید خودروی وارداتی در بانک ایران زمین

    ۱۴۰۳-۰۴-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    صیانت و حفظ شان بازنشستگان، با رویکردهای نوینی مانند واحد مددکاری بیمه ای توسعه یابد

    ۱۴۰۳-۰۶-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    قائم مقام مدیر عامل بانک تجارت اعلام کرد: کمک ۵ میلیارد ریالی برای هموطنان آسیب دیده از سیل واریز شد

    ۱۳۹۸-۰۶-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    قرارداد خودمالکی نهضت ملی بیش از ۴۷ هزار واحد منعقد شد

    ۱۴۰۱-۰۷-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    هدف‌گذاری پیدمکو در آستانه ۳۰ سالگی؛ تبدیل شدن به قطب اول دانش بنیانی مدیریت پروژه‌های صنعت پتروشیمی/تنوع خدمات متمرکز پیدمکو ...

    ۱۴۰۴-۰۱-۱۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت قهرمانی امین میرزازاده در رقابت های جهانی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۹
  • مدیرعامل بانک تجارت در رویداد پایانی چالشگران هوش مصنوعی (AI Challengers)عنوان کرد: “هوش مصنوعی” بانک ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۹
  • حضور فعال مؤسسه اعتباری ملل در سی‌وپنجمین همایش بانکداری اسلامی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۹
  • تسهیلات ویژه اصناف؛ راهکاری سریع برای تأمین سرمایه در گردش و خرید تجهیزات

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۹
  • ناظر شرعی بانک توسعه تعاون: به دنبال تعمیق حکمرانی شریعت در همه سطوح بانک هستیم

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است