تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • عملکرد ۱۰۰درصدی بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد درپرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

  • ۶ دستور وزیر صمت به شرکت های بزرگ معدنی؛ از توسعه اکتشافات تا سرمایه گذاری در میادین گازی

  • معامله ۳۰ دستگاه کامیون کشنده امپاور در بورس کالا

  • گام سبز بانک مسکن در مسیر توسعه پایدار با افتتاح نیروگاه خورشیدی

  • عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی شرکت پاریز شرق

  • دستاوردهای مهم شعب بانک توسعه صادرات ایران در سال ۱۴۰۳

  • بیمه ایران در مسیر احیا، از توسعه خدمات تا ارتقای برند

  • شهید رئیسی نماد مجاهدتی بی وقفه در مسیر پیشرفت ایران و تحقق آرمان های انقلاب بود

  • تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در مسیر شتاب

  • استقبال بازار سرمایه از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کاشانه امید خلیج‌فارس

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۷-۲۸

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی بر لزوم رعایت حقوق و توجه به نیازهای مشتریان در چارچوب قواعد و قوانین بانکی تاکید کرد و گفت: رضایت مشتری، رمز موفقیت هر بنگاه اقتصادی و از جمله بانک دی است.

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بانک دی، سید محمود احمدی در چهارمین روز از نخستین دوره آموزشی مدیریت پایه ویژه روسای شعب بانک دی با بیان این که مشتری هنگام خروج از شعبه بانک نباید ناراضی باشد، افزود: موفقیت شعبه در جلب نظر مشتری، موفقیت بانک را تضمین می‌کند.

وی همچنین با تأکید بر این که هر شعبه بانک باید به شکل یک بانک مستقل عمل کرده و منابع و مصارف خود را به درستی مدیریت کند، اظهار کرد: توسعه ارتباط با مشتریان، آموزش مستمر کارکنان، شناخت دقیق از مسائل بانک و شناسایی فعالیت‌های رقبا، می‌تواند برنامه‌ریزی دقیق برای ادامه فعالیت بانک را محقق کند.

در ادامه این جلسه، رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی مباحثی پیرامون چگونگی جلب رضایت مشتری، روش‌های موثر ارتباط با مشتری و نحوه معرفی محصولات بانک به متقاضیان مطرح کرد و به سوالات روسای شعب حاضر در جلسه پاسخ داد.

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی بر لزوم رعایت حقوق و توجه به نیازهای مشتریان در چارچوب قواعد و قوانین بانکی تاکید کرد و گفت: رضایت مشتری، رمز موفقیت هر بنگاه اقتصادی و از جمله بانک دی است.

 

به گزارش روابط عمومی بانک دی، سید محمود احمدی در چهارمین روز از نخستین دوره آموزشی مدیریت پایه ویژه روسای شعب بانک دی با بیان این که مشتری هنگام خروج از شعبه بانک نباید ناراضی باشد، افزود: موفقیت شعبه در جلب نظر مشتری، موفقیت بانک را تضمین می‌کند.

 

وی همچنین با تأکید بر این که هر شعبه بانک باید به شکل یک بانک مستقل عمل کرده و منابع و مصارف خود را به درستی مدیریت کند، اظهار کرد: توسعه ارتباط با مشتریان، آموزش مستمر کارکنان، شناخت دقیق از مسائل بانک و شناسایی فعالیت‌های رقبا، می‌تواند برنامه‌ریزی دقیق برای ادامه فعالیت بانک را محقق کند.

 

در ادامه این جلسه، رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی مباحثی پیرامون چگونگی جلب رضایت مشتری، روش‌های موثر ارتباط با مشتری و نحوه معرفی محصولات بانک به متقاضیان مطرح کرد و به سوالات روسای شعب حاضر در جلسه پاسخ داد.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=155564
تگ ها بانک دیتریتا نیوزرئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    تاثیر مثبت فعالیت‌های معدنی شرکت مس در استان سیستان و بلوچستان

    ۱۴۰۰-۱۲-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام تبریک علی عسکری به دنبال کسب افتخارات متعدد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در رده‌بندی IMI_100

    ۱۴۰۰-۱۱-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    شرایط ضمانت تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریالی بانک سپه تغییر کرد

    ۱۴۰۰-۱۱-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه بانک ملی ایران؛ بخش دوم

    ۱۴۰۰-۱۲-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    استقبال فعالان اقتصادی از ضمانت نامه بانکی موسسه اعتباری ملل

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • سلامت

    گیاهان موثر در رفع درد معده

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۳
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • عملکرد ۱۰۰درصدی بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد درپرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • ۶ دستور وزیر صمت به شرکت های بزرگ معدنی؛ از توسعه اکتشافات تا سرمایه گذاری ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • معامله ۳۰ دستگاه کامیون کشنده امپاور در بورس کالا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • گام سبز بانک مسکن در مسیر توسعه پایدار با افتتاح نیروگاه خورشیدی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی شرکت پاریز شرق

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است