تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بانک توسعه صادرات ایران؛ همراه بنگاه‌های اقتصادی در مسیر رشد و صادرات

  • سهام پتروشیمی اروند به‌عنوان ششصد و بیست و هفتمین شرکت در بورس تهران عرضه شد

  • مدیر مالی پتروشیمی اروند:حضور در بورس، نقطه عطفی در مسیر شفافیت و توسعه پایدار «اروند» است

  • استقبال بیش از یک و نیم‌میلیون نفری از عرضه اولیه سهام اروند

  • با حکم محمد شریعتمداری؛شوال‌پور، سرپرست شرکت توسعه انرژهای تجدیدپذیر خلیج فارس شد

  • تمدید فراخوان ششمین دوره طرح پژوهانه همراه اول

  • افشین کیانی تأکید کرد:بهره‌گیری حداکثری از دانش فنی و تجربه کارکنان پتروشیمی کارون به‌منظور افزایش بهره‌وری

  • ارائه خدمت حساب وكالتی در بانك ملت برای خرید خودرو وارداتی مزدا EZ60

  • نقش محوری آموزش در ارتقای عملکرد شبکه بانکی

  • توسعه سامانه هوش مصنوعی بومی صنعت نفت با همکاری همراه اول

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›تسهیل ارتباط با مشتریان از راهبردهای بانک توسعه تعاون در حوزه بازاریابی است

تسهیل ارتباط با مشتریان از راهبردهای بانک توسعه تعاون در حوزه بازاریابی است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۴-۰۵

تریتا نیوز : محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه با اعضای کارگروه تفاهم نامه ها، قراردادهای عاملیت و وجوه اداره شده اظهار داشت: پیشبرد تفاهم نامه ها و قراردادهای عاملیت و تسهیل راههای ارتباطی میان مشتری و بانک از جمله وظایف و اقدامات اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار بوده است.

وی افزود: چنانچه مدل ارتباطی میان بانک و مشتری در سطح متعارف و معمول باشد، تفاهم نامه ها و قراردادها در سطح مدیریت شعب و شعب قابلیت تصویب و اجرا دارد و در صورتی که از پیچیدگی بالایی برخوردار باشد و یا نیاز به تصمیم سازی در سطوح بالاتر باشد، تفاهم نامه و قرارداد مرتبط به ستاد ارجاع شود.

شیخ حسینی اضافه کرد: از این رو ارائه چارچوب ها و تفویض اختیار به واحدهای صف برای تفاهم نامه های متعارف موجب می گردد ستاد تمرکز بیشتری را منعطف به مدل های جدید کسب و کار نماید و ارائه خدماتی از قبیل ارائه وب سرویس و بانکداری باز برای مشتریان و متقاضیان واجد شرایط به نحو بهتری میسر گردد.

سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته بانکداری در حوزه ارتباط با مشتریان، وجود نیروهای متخصص و برخوردار از دانش همزمان فناوری اطلاعات و بازاریابی می تواند در پیشبرد فرآیندهای بانک در این حوزه ها مثمر ثمر باشد.

شیخ حسینی گفت: همکاران بازاریابی در استانها عهده دار نقشی مهم هستند و ضروری است همکاران با دانش، تخصص و انگیزه در این جایگاه حضور داشته باشند.

وی در خصوص کمبود نیرو در برخی واحدهای بانک گفت: باید توجه کنیم افزایش تعداد نیروی انسانی همواره چاره ساز اصلی نیست، در شرایطی که فرآیندها از ویژگی روان بودن برخوردار نباشد تزریق نیرو بیشتر از این که چاره ساز باشد، منجر به پیچیدگی بیشتر فرآیندها می شود.

شیخ حسینی خاطر نشان کرد: از این رو بازنگری فرآیندها به نحوی که موجب تسهیل ارائه خدمات از سوی بانک به مشتری باشد حائز اهمیت است.

سرپرست بانک توسعه تعاون افزود: مرکز ارتباط با مشتریان عهده دار پاسخگویی شبانه روزی به مشتریان و همچنین اجرایی نمودن نامه ها و مکاتبات سامانه کاشف بوده است و پروژه CRM نیز باید با نگاهی جامع به این مرکز و با هدف پاسخگویی صحیح و موثر به مشتریان اجرایی گردد.

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: کلیه همکاران شعب در واقع نیروهای بازاریابی بانک محسوب می گردند و می توانند با معرفی خدمات عمومی و تخصصی بانک در جذب مشتریان اقدامات مناسبی صورت دهند.

وی افزود: سیاستگذاری صحیح اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار تحت هدایت معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی می تواند در نقش آفرینی همکاران شعب برای پیشبرد اهداف بانک در حوزه مشتریان موثر باشد.

عصارزاده گفت: تدابیر و اقداماتی در حوزه سطح بندی و بخش بندی مشتریان طی سالهای اخیر صورت پذیرفته است که هدف این اقدامات ارائه خدمات بهتر به مشتریان و پاسخگویی سریعتر در سطوح مختلف ارتباطی بوده است.

سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی گفت: کارگروه تفاهم نامه ها، قراردادهای عاملیت و وجوه اداره شده ظرفیتی ارزشمند برای تقویت ارتباط بانک با مشتریان و پاسخگویی به نیازهای مشتریان بوده است و تلاش شده است تا از تجارب اعضای کارگروه برای اثربخشی بالاتر فعالیت های بازاریابی بانک بهره گیری شود.

در این جلسه احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب، یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، پرویز اسدی ماهفروزی مدیر امور حقوقی، مصطفی منتظری مقدم رئیس اداره کل مدیریت ریسک، مهدیه ابراهیمی رئیس اداره کل تطبیق قوانین و مقررات، کتایون دوالو سرپرست معاونت ارتباط با مشتریان اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، علی کشاورزیان سرپرست معاونت بازاریابی و تجهیز منابع اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، بهمن نورمحمدزاده رئیس دایره بازاریابی بخش دولتی و خصوصی و محسن رخشی رئیس دایره نظارت بر ارتباط با مشتریان و تفاهم‌نامه‌ها نیز مطالبی را مطرح نمودند.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=149224

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    کارسازی چک‌های جدید صیادی در بانک صادرات ایران

    ۱۳۹۹-۱۲-۰۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    افزایش شاخص کیفی فولاد مبارکه تا ۹۰.۸/ کیفیت عامل پایداری صنایع است

    ۱۴۰۲-۰۸-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

    ۱۴۰۱-۱۱-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    استقبال هواداران پرسپولیس از صدور کارت هواداری بانک گردشگری

    ۱۳۹۹-۰۹-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برندگان یازدهمین دوره قرعه‌كشی طرح گردونه بانك ملت مشخص شدند

    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تصمیمات بانک توسعه تعاون مبتنی بر مدیریت ریسک است

    ۱۴۰۲-۰۸-۰۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بانک توسعه صادرات ایران؛ همراه بنگاه‌های اقتصادی در مسیر رشد و صادرات

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • سهام پتروشیمی اروند به‌عنوان ششصد و بیست و هفتمین شرکت در بورس تهران عرضه شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • مدیر مالی پتروشیمی اروند:حضور در بورس، نقطه عطفی در مسیر شفافیت و توسعه پایدار «اروند» ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • استقبال بیش از یک و نیم‌میلیون نفری از عرضه اولیه سهام اروند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • با حکم محمد شریعتمداری؛شوال‌پور، سرپرست شرکت توسعه انرژهای تجدیدپذیر خلیج فارس شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است