تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • جمعیت در مسیر سالمندی؛ چالش‌ آلزایمر و راه های پیشگیری از زوال شناختی

  • تلاش وزارت رفاه در راستای سیاست‌های دولت چهاردهم برای ارائه خدمات بهتر به مردم، خانواده بزرگ تامین اجتماعی و کارگران

  • تأکیدات رئیس جمهور در حوزه درمان، در دستور کار تأمین اجتماعی است

  • مراکز درمانی ساخته شده با حق‌بیمه مردم، باید بالاترین سطح بهره‌وری را داشته باشند

  • دکتر اخلاقی میزبان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی

  • صادرات هدفمند سیمان از مسیر بورس کالا آغاز شد/ معامله ۱۱ هزار و ۵۰ تن سیمان در تالار صادراتی

  • ایمیدرو جزو سازمان های پیشرو در اجرای قانون حداکثر توان تولید داخل

  • امامی معاون ایمیدرو تاکید کرد: لزوم هماهنگی استراتژی شرکت های معدن و صنایع معدنی با سیاست های بومی سازی

  • قدردانی فرزین از عملکرد بانک ملی ایران برای افزایش اختیارات استان ها

  • بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم دیرکرد در بانک ملی ایران/ فرصت طلایی بدهکاران تا ۳۱ شهریور

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›فرصتی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان

فرصتی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۲-۱۱

تریتا نیوز : شبکه های اجتماعی سبب شده اند تا ارتباط دورادور و اندک مشتریان با بانک مورد نظرشان ، به یک ارتباط گسترده و بی واسطه تر تبدیل شود. خصوصا اینکه یکی از راههای جلب اعتماد مشتریان در ارائه و پذیرش خدمات مالی ، ارتباط نزدیکتر و تعامل دوسویه است.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از  رصد اقتصادی ، شبکه‌های اجتماعی به افراد این امکان را می دهد تا آموزش و اطلاعات لازم در مورد خدمات، محصولات و موسسات مالی به دست آورند. بانک ایران زمین در بانکداری دیجیتال به عنوان یک بانکداری مردم محور، معتقد است که زمین بازی را مشتری مشخص می کند و ایران زمین باید خدمت را آنجایی ارائه کند که مشتریان می خواهند.

در دنیای بانکها امروزه  رفتار مشتریان مورد مطالعه قرار می گیرد و خواسته های آنها در شبکه های اجتماعی مورد مطالعه قرار می گیرد و بانک ها برای موفقیت در عرصه تنگاتنگ رقابت در جلب مشتریان بیشتر  سعی دارند تا با  ایجاد یک رابطه نزدیکتر و ارائه خدمات شخصی سازی شده، اعتماد مشتریان را جلب کنند. اما این رابطه باید فراتر از پشتیبانی باشد و ابزارهایی باید در اختیار مشتریان گذاشت تا ضمن بهره مندی از خدمات آنلاین ، در پس انداز ، سرمایه گذاری و خدمات شخصی سازی شده هم رضایت مشتریان را به خود جلب کنند.

 

در عصر دیجیتال مشتریان بانک ها به دنبال ارائه خدمات بانکی در بستر شبکه های اجتماعی هستند و با توجه به حضور گسترده کاربران دراین شبکه ها، فرصتی برای بانکها به وجود آمده تا برای ارائه خدمات به کسب و کارها و مشتریان وارد فضای شبکه های اجتماعی شوند.

 

آمارها نشان دهنده  افزایش میزان استفاده از رسانه های اجتماعی است. امروزه میلیاردها نفر در جهان به شبکه های مختلف اجتماعی دسترسی دارند و از آنها برای انجام کارهای روزانه خود استفاده می کنند و این موضوع فرصت بی نظیری را برای تعامل  مردم به یکدیگر، کسب و کارها و ارائه خدمات توسط شرکت ها، سازمان ها، شبکه بانکی و مالی فراهم کرده است.

 

استقبال از شبکه های اجتماعی توجه کسب و کارهای گوناگون را نیز به خود جلب کرده است. وجود این فضا بسیار تعامل آفرین است و فرصتی است که بانک ایران زمین آن را به غنیمت شمرده و در راستای سیاست گذاری های مشتری مدارانه خود به این امر پرداخته است.

 

خدمات متعددی در جهت رضایت مشتریان بانک ایران زمین طراحی شده که از جمله آنها می توان به خدمات پرداخت قبض و خرید اینترنی به صورت غیرمستقیم از طریق شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

البته فضای شبکه های اجتماعی بیشتر در اختیار مشاغل آنلاین است و ارائه خدمات مالی و بانکی  در بستر شبکه های اجتماعی هنوز شکل منسجمی ندارد اما از آنجا که بزودی ارائه خدمات مالی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی  به یک ضرورت تبدیل خواهد شد، الزام توجه به این حوزه برای صنعت بانکداری کشور احساس می شود و این امر در افق نزدیک برنامه های بانک ایران زمین قرار دارد.

 

ارائه خدمات بانکی بر بستر شبکه های اجتماعی باید به استاندارد نزدیک شود و برای جلوگیری از ریسک های احتمالی در خرید ها در فضای شبکه های اجتماعی مانند تلگرام یا اینستاگرام لازم است که درگاه های بانکی در شبکه های اجتماعی راه اندازی شود و خدمات مالی به صورت استاندارد و با کمترین ریسک در این حوزه ارائه شود.

 

خدماتی مانند پرداخت قبض و خرید اینترنت به صورت غیر مستقیم و از طریق شبکه های اجتماعی به مشتریان ارائه شده که مورد استقبال مشتریان نیز قرار گرفته است . البته هنوز امکان ارائه مستقیم خدمات بانکی در شبکه های اجتماعی فراهم نشده است.

 

از دیگر موارد استفاده بانک ایران زمین از شبکه های اجتماعی ، مبحث اطلاع رسانی به مشتریان است که در آن سعی شده تا از نظرات مشتریان  برای بهبود عملکرد و فرایندها استفاده شود.

 

بانک ایران زمین با هدف ایجاد رابطه مستقیم بین بانکداری دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی و تجربه مشتری حضور خود را در شبکه های اجتماعی گسترش داده تا بتواند سرویس و خدمتی را ارائه بدهد که در واقع برداشتی هوشمندانه از روند ارتباط مشتری با بانک و سایر کسب‌وکارها است.

 

بانک ایران زمین به منظور ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناساندن بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، دومین اپلیکیشن خود را با نام «همیار بانک ایران زمین» برروی سیستم عامل اندروید راه اندازی کرد.

 

براساس اعلام معاونت فن‌آوری اطلاعات بانک اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» در راستای معرفی هرچه بهتر و کاملتر امکانات و خدمات بانک طراحی و تولید شده است.

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=145318

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    نوآوری های مالی منجر به توسعه حجم عملیات شرکت واسپاری توسعه تعاون می شود  

    ۱۴۰۲-۰۱-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مناقصه عمومی بانک کارآفرین برای تامین و نصب دستگاه سوییچ و هارد

    ۱۴۰۳-۰۲-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    آغاز ثبت نام خرید خودروهای ایران خودرو با حساب وکالتی بانک کارآفرین

    ۱۴۰۳-۰۹-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اهدای لوح و تقدیر نامه به مصطفی محمدی، معاون فنی و حقوقی صندوق تامین خسارت های بدنی

    ۱۴۰۲-۰۹-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    همزمان با میلاد با سعادت امام رضا ( ع)؛ آیین تجلیل از روسای شعب موفق پست بانک ایران، منتخب بانک ...

    ۱۴۰۱-۰۳-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    خدمات بیمه بیکاری، ثبت درخواست کفالت و بازرسی تامین اجتماعی غیرحضوری شد

    ۱۳۹۹-۱۰-۱۶
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • جمعیت در مسیر سالمندی؛ چالش‌ آلزایمر و راه های پیشگیری از زوال شناختی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۵
  • تلاش وزارت رفاه در راستای سیاست‌های دولت چهاردهم برای ارائه خدمات بهتر به مردم، خانواده ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۵
  • تأکیدات رئیس جمهور در حوزه درمان، در دستور کار تأمین اجتماعی است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۵
  • مراکز درمانی ساخته شده با حق‌بیمه مردم، باید بالاترین سطح بهره‌وری را داشته باشند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۵
  • دکتر اخلاقی میزبان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۵
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است