تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • تقدیر از همراه اول به پاس ارائه خدمات ویژه اربعین

  • هویزه محور تأمین پایدار خوراک؛ از دهلران تا بندرامام

  • آغاز دومین پویش تأمین مالی جمعی شرکت «ستاره نادی» در سکوی آی‌بی‌کراد

  • امضای تفاهم‌نامه بانك صنعت و معدن و صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی

  • دومین همایش هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی برگزار می شود

  • تنگنای شبکه بانکی کشور با فعال شدن مکانیسم ماشه

  • اقدامات حوزه های استراتژیک بانک پارسیان در توسعه اجتماعی و اقتصادی

  • بیشترین تقسیم سود بین بانک‌های بورسی متعلق به پست‌بانک بود/ برای فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بسته ویژه‌ای طراحی کردیم

  • برگزاری دومین جلسه شورای راهبری و تحول اداری پست بانک ایران در سال ۱۴۰۴ با حضور مدیر عامل

  • بازدید کارشناسان پتروشیمی دهدشت از روند ساخت و پیشرفت تجهیزات نیروگاه سیکل ترکیبی این پروژه در مپنا

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›اعتمادسازی، چشم‌انداز صنعت بیمه در ۱۴۰۱

اعتمادسازی، چشم‌انداز صنعت بیمه در ۱۴۰۱

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۱-۲۰

تریتا نیوز : دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، اعتماد را نقطه ثقل صنعت بیمه در بحران‌‎های فراگیر مانند کووید ۱۹ دانست و همچنین روابط عمومی را بازوی اجرایی این مهم دانست.
متن کامل این یادداشت که در خبرگزاری فارس منتشر شد به شرح زیر است:

صنعت بیمه به طور معمول اولین پاسخ‌دهنده مالی در شرایط بحران و آسیب اقتصادی است. کووید۱۹ شرایط جدیدی را برای جامعه بشری رقم زده‌ است. شرایطی که همراه با تغییرات سریع و تنش‌های شدید اقتصادی بوده‌ است.

شرکت‌های بیمه در زمان بحران بیش از همه با چالش تغییرات تقاضا و خسارت‌های متفاوت مواجه بوده‌اند. به نظر می‌رسد اعتمادسازی در چنین شرایطی کلید واژه اصلی این صنعت است. تحقیقات ثابت کرده که شرکت‌هایی که اعتماد را در خط مقدم برنامه‌ریزی، استراتژی و هدف‌گذاری قرار داده‌اند و از این طریق اعتماد مشتریان، رگولاتورها، سرمایه‌گذاران، کانال فروش و کارمندان خود را جذب کرده‌اند، در زمینه ایجاد وفاداری و عملکرد مالی شرکت در میدان رقابت بهتر از رقبای خود ظاهر شده‌اند.

در نتیجه آنچه به عنوان چشم انداز صنعت بیمه در سال ۱۴۰۱ مهمترین دارایی شرکت‌ها به حساب می‌آید، اعتماد افرادی است که با شرکت در تعاملند.

نقش روابط عمومی در این دوره بیش از قبل مهم و حیاتی است، چرا که بازوی اجرای شرکت برای ایجاد اعتماد، این بخش در سازمان است. باید توجه کرد که تجارب اجرایی و مطالعات این عرصه نشان می‌دهد، بازنگری در استراتژی‌ها با توجه به تغییرات بنیادی در ترجیحات مشتری، امری ضروری است و چابکی عنصر لاینفک رویکرد مدیریتی در بخش روابط عمومی به حساب می‌آید.

روابط عمومی با ایجاد فضای رسانه‌ای و شفاف‌سازی، ایجاد بستری برای افزایش یا کاهش اعتماد به برند را ممکن می‌سازد. انتشار به موقع اخبار و پاسخگویی مناسب به مشتری و عموم جامعه یکی از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در دستور کار قرار بگیرد برای پیاده‌سازی این تفکر نیز بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی با توجه به تسلط آن بر فضای ذهنی مشتری، پیشنهاد می‌گردد.

به طور خلاصه می‌توان گفت بهره‌برداری از بستر مجازی جهت ایجاد شفافیت و افزایش آگاهی مشتریان و عموم جامعه و پاسخگوئی به نیازها و ابهامات امری اجتناب ناپذیر در اعتمادسازی به عنوان عنصر کلیدی و چشم انداز آتی است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=143920

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    پرداخت ۶۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن/ ارتقا رتبه بانک مسکن استان به هفت کشوری

    ۱۴۰۴-۰۶-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اهدای ۵۰ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی از سوی هلدینگ خلیج فارس به اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر

    ۱۴۰۲-۰۳-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بیمه پارسیان طرح ماندگار در شهر با هدف همیاری كنترل كرونا را آغاز كرد

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک ملی ایران

    ۱۴۰۲-۰۷-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    در قالب نهمین سفر استانی انجام شد؛ بازدید مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی از شعبه اصفهان

    ۱۴۰۱-۱۲-۰۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حالوهوای پرورش گیاهان و سبزیجات در خانه با محصول نوآورانه و پر طرفدار LG tiiun

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • تقدیر از همراه اول به پاس ارائه خدمات ویژه اربعین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۳
  • هویزه محور تأمین پایدار خوراک؛ از دهلران تا بندرامام

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۳
  • آغاز دومین پویش تأمین مالی جمعی شرکت «ستاره نادی» در سکوی آی‌بی‌کراد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۳
  • امضای تفاهم‌نامه بانك صنعت و معدن و صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۳
  • دومین همایش هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی برگزار می شود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است